Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Konkretnie chodzi o heyah. Od około 3 tygodni zauważyłem drastyczny spadek jakości połączeń. Dużo rozmawiam wieczorem. Podczas rozmowy potrafi mi kilka razy zerwać połączenie, poza tym często przerywa głos rozmówcy. Słysze słowa po kawałku, przerywane "metalicznymi" dźwiękami. O dziwo mój rozmówca nie ma takich problemów (mieszka poza Olsztynem). Sprawdzałem na dwóch różnych telefonach, w tym jeden na 3G, występuje ten sam problem. Czy u kogoś jeszcze to występuje?
Napisz maila do Bok - napisz godzine i czas połączeń które ci zerwało - na pewno się tym zajmą w PTC . Możliwe, że dostaniesz też jakiś bonus za złą jakość itp do czasu naprawy ;p
Występuje, pisanie do BOU nic nie daje, po prostu w olsztynie i okolicach PTC ma taki beznadziejny zasięg. I to może w niektórych rejonach w mieście jest ok, ale poza miastem żegnaj zasięg ! Nic nie zmienią, jestem od dawna klientem Ery i od dawna im pisze, zapewne nie tylko ja i jakoś nie postarali się