• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #377306  autor: gester
 28 gru 2009, 14:29
Wtam

Mam pytanie jestem studentem
Nie wiedzialem o promocji studenci 10% taniej abonament
Podpisalem umowe bez promocji

1. Czy mogę uzyskać jakoś od ery zmianę umowy ?
2. Nie znalazłem wzmianki że to tylko przy nowej umowie
3. Czy jeżeli era nie ustąpi to mogę liczyć że federacja konsumentów mnie poprze ?

Pozdrawiam
i z góry dzięki za radę
Patryk
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 15:47 przez gester, łącznie zmieniany 1 raz.

 #377308  autor: Jedrker
 28 gru 2009, 14:40
gester pisze:1. Czy mogę uzyskać jakoś od ery zmianę umowy ?
nie
gester pisze:3. Czy jeżeli era nie ustąpi to mogę liczyć że federacja konsumentów mnie poprze ?
że niby w czym ?
Podpisałeś umowę która jest wiążąca, więc o co chodzi ?
Na przyszłość będziesz już wiedział, że najpierw się czyta o ofercie na którą się decydujesz.
Za gapowe się niestety płaci ....

 #377475  autor: gester
 29 gru 2009, 10:46
dzieki za wyjasnienie watpliwosci - nastepnym razem bede uwazniejszy

 #377478  autor: mariusz9a
 29 gru 2009, 10:58
gester, złóż reklamację. Napisz że w salonie nie zostałeś poinformowany że taka promocja istnieje. Jest szansa że departament reklamacji przychyli się do Twojej prośby.

 #377490  autor: b@sho
 29 gru 2009, 11:38
mariusz9a żadnej szansy nie ma. Jest umowa podpisana i koniec. Nikt nie musiał nikogo informować, skoro sam zainteresowany nie wspomniał o tym iż jest studentem. Odezwa do narodu: Zacznijcie czytać co podpisujecie! Tutaj chodzi tylko o 10% abo, a co by się stało gdyby umowa dotyczyła np. kredytu. Z reguły umowy są nudne i zawiłe, ale lepiej czytać je i nie dawać się zbyć.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #377526  autor: mariusz9a
 29 gru 2009, 14:39
b@sho pisze:Nikt nie musiał nikogo informować, skoro sam zainteresowany nie wspomniał o tym iż jest studentem
Zapewne jak podpisywał umowę jako student to jednym z dokumentów była legitymacja. Także nic mówić nie musiał. W Polkomtelu takie reklamacje przechodzą, więc dlaczego w Erze miałyby nie?

 #377560  autor: st.konsultant
 29 gru 2009, 17:54
mariusz9a pisze:
b@sho pisze:Nikt nie musiał nikogo informować, skoro sam zainteresowany nie wspomniał o tym iż jest studentem
Zapewne jak podpisywał umowę jako student to jednym z dokumentów była legitymacja. Także nic mówić nie musiał. W Polkomtelu takie reklamacje przechodzą, więc dlaczego w Erze miałyby nie?

Próbować można ale jak dla mnie to na 99% taka reklamacja zostanie odrzucona. Równie dobrze, każdy po jakimś czasie mógłby składać reklamację z prośbą o mniejszy abonament, argumentując to tym, że Konsultant w punkcie nie powiedział, że są również niższe taryfy.

 #377565  autor: nicram
 29 gru 2009, 18:33
st.konsultant pisze:
mariusz9a pisze:
b@sho pisze:Nikt nie musiał nikogo informować, skoro sam zainteresowany nie wspomniał o tym iż jest studentem
Zapewne jak podpisywał umowę jako student to jednym z dokumentów była legitymacja. Także nic mówić nie musiał. W Polkomtelu takie reklamacje przechodzą, więc dlaczego w Erze miałyby nie?

Próbować można ale jak dla mnie to na 99% taka reklamacja zostanie odrzucona. Równie dobrze, każdy po jakimś czasie mógłby składać reklamację z prośbą o mniejszy abonament, argumentując to tym, że Konsultant w punkcie nie powiedział, że są również niższe taryfy.
Popieram opinie mariusza9a. Rynek usług to taki że trzeba znać wszystkie oferty konkurencji, wszystkie gwiazdki i dopiero wtedy możemy podejmować jakiekolwiek decyzje. Nieznajomość rynku powoduje że każdy jest nam w stanie wszystko sprzedać. Przykre jest to, ale niestety prawdziwe.
Moim zdaniem powinna pójść reklamacja ze strony gestera i Era powinna ją rozpatrzeć pozytywnie. Jeśli będzie inaczej, tzn. że Era ma bardzo płytkie patrzenie na klienta.
Pozdrawiam

 #377801  autor: m_dz
 31 gru 2009, 08:51
Hej

Jasne, że możesz zmienić warunki obecnej promocji pod warunkiem, że umowa nie trwa już dłużej niż 2 miesiące. Pracownik ( najlepiej ten u którego podpisywałeś umowę) musi napisać zgłoszenie pomyłki z prawidłowym kodem promocji obniżającym cenę abonamentu o 10 proc. Najważniejsze musisz iść do tego samego punktu i do tego samego sprzedawcy. Jak coś to służę pomocą, Sam pracuje w erze wiec wiem co i jak ;)

 #377863  autor: pablo_79
 31 gru 2009, 16:20
Próbując nic nie tracisz. Na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni, więc sprawa może się szybko wyjaśnić. No i istnieje prawdopodobieństwo, że Era rozpatrzy Ci ją pozytywnie.

 #378145  autor: Cyrrus
 02 sty 2010, 13:55
Dlaczego reklamacja nic nie da? Rozpatrujecie reklamacje Ery już tutaj na forum? Szansa jakaś zawsze istnieje, a wyskrobanie sensownego mejla, to nie więcej niż 5 - 10 minut pracy.
Gdyby każdy miał takie podejście, to dział reklamacji Ery zanudziłby się na śmierć.

Istnieje również droga taka, jaką nakreślił m_dz. Może nawet z większym prawdopodobieństwem na sukces, ale to już trzeba indywidualnie w punkcie negocjować i ustalać.

 #378228  autor: yagi
 02 sty 2010, 22:10
Zloz reklamacje. Nic nie ryzykujesz...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #378752  autor: ssaint2k
 05 sty 2010, 17:19
reklamacja Ci nic nie da, jedyna możliwość to pójście do konsultanta z którym podpisywałeś umowę bo tylko on Ci może pomóc. Zabierz ze sobą legitymację bo jeżeli dojdzie do zmiany będzie potrzebny dokument na podstawie, którego jest zmiana. Poproś o tzw aktywację pomyłki. Konsultant ma możliwość wysłania tego, ale jest to jego dobra wola bo nie musi tego robić. Zawsze można liczyć, hmm że tak powiem na przyjazną politykę. To też zależy od czasu kiedy to było jeżeli więcej niż 1 miesiąc to zapomnij o tym co pisałem.

wiele wiele HTC Hero, HD2, Wave, iPhone 3GS, Desire, E72, DHD, NOTE, iPhone 4, BB9900, BB9300, SGS, SGS II etc.