• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #376892  autor: elkanguro
 26 gru 2009, 11:26
Witam,
czy orientuje się ktoś dlaczego po wybraniu *88 otrzymuje komunikat, że nie ma takiego numeru? Taki chyba był/jest bezpłatny numer infolinii dla klientów Netii, prawda?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #377133  autor: piotrekkk
 27 gru 2009, 14:51
numer jest dostępny z linii miedzianej netii, czyli nie jest dostępny dla klientów w innych technologiach (wimax, bsa, llu po linii tp)

 #377218  autor: elkanguro
 27 gru 2009, 23:03
Dzięki, to wszystko wyjaśnia. Pozdrawiam!

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #377238  autor: abcd
 28 gru 2009, 00:15
Na LLU jest dostępny (na pewno przez tę VoIP-ową prowizorkę po stronie klienta, ale przez normalne rozwiązanie po stronie centrali pewnie też)