• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #375322  autor: Wulo
 16 gru 2009, 20:54
Witam. Około miesiąc temu dzwoniła do mnie pani z Ery i zaproponowała włączenie usługi Blueconnect 5MB na próbę za darmo. Powiedziała że wyłączą ale na fakturze widnieje ta usługa i muszę za nią płacić (5zł/ms). Chciałbym zapytać jak można to wyłączyć??? Ponieważ nie kożystam z tego, proszę o pomoc

 #375328  autor: osachorzow
 16 gru 2009, 21:35
Wulo, jeśli był to Twój pierwszy niepełny lub pełny okres rozliczeniowy z paczką 5MB to nie powinieneś za to płacić więc napisz reklamację a opłata zostanie zwrócona. Wyłączyć możesz przez iboa w zakładce usługi - ale tylko gdy nie jest to pierwszy okres rozliczeniowy z tą usługą. Jeśli przez iboa się nie da to napisz/zadzwoń do iboa to ustawią wyłączenie w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego (za który już nie zapłacisz).

http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... stpaid.pdf to jest regulamin promocji z której korzystasz ;)
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 21:36 przez osachorzow, łącznie zmieniany 1 raz.
 #375329  autor: szyman12
 16 gru 2009, 21:35
Wulo pisze:jak można to wyłączyć???
Normalnie - dzwonisz do BOKu (602900) i prosisz o wylaczenie uslugi lub logujesz sie do IBOA wchodzisz chyba w aktywne uslugi i kolo blueconnecta powinno byc 'deaktywacja'

 #375738  autor: Wulo
 19 gru 2009, 21:23
Dzięki za odpowiedź, sprawdzę to, pozdrawiam.