kmarcin76 pisze:" Informujemy, ze sms wyslany dnia 6 grudnia o godzinie 17:08 na numer telefonu +43699..., zostal poprawnie wyslany. Nie zerejestrowalismy niezgodnosci od strony sieci. Prosimy o sprawdzenie istawien telefonu u odbiorcy powyzszego numeru. W zwiazku z powyzszymi wyjasnieniami reklamacje uznajemy za niezasadna". Koniec cytatu.
Czyli wg Play u nich wszystko gra... (...)
Jesli mam być szczery, to niespecjalnie mnie dziwi taka odpowiedź. Ja wiem, że P4 to młoda sieć, że zdarzają się różne wpadki, że tzw. W3 też kiedyś zaczynała itp... Ale jakikolwiek problem zgłaszałem do P4, który miałem w przeszłości - zawsze odpowiedź była taka sama - nie stwierdzono nieprawidłowości... Choć posiadam play fresh ze względu na ofertę cenową - chyba nigdy nie zdecyduję się aby był to mój jedyny, główny numer - wciąż duża awaryjność, a nie mogę sobie na to pozwolić przy moim zajęciu...
Nie mniej jednak ciekaw jestem jak rozwiąże się sytuacja...
