• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 96
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 96

 #375022  autor: Dampe
 15 gru 2009, 12:57
DiAbOlO pisze:
ewan_lawless pisze:satio jest w cenniku a bl40 pewnie sie na dniach pojawi
Dla nowych Satio jest w cenniku, dla przedłużających nie.
Od 16 grudnia w cenniku dla przedłużających umowy w sieci Era pojawi się już SE Satio. Niestety ze względu że jest to nowośc, to cena będzie bardzo wysoka.

Nowa Era 20-40 ; 1699 zł
Nowa Era 60 ; 1499 zł
Nowa Era 80 ; 1299 zł
Nowa Era 100 ; 1199 zł
Nowa Era 120 ; 1099 zł
Nowa Era 200 ; 499 zł
Era Relax ; 299 zł


:-D :-D :-D :-D

 #375026  autor: osachorzow
 15 gru 2009, 13:48
Dampe w sumie do jutro wytrzymam bez nowego cennika ;) ale jednak ciekawość górą: jak tam ceny innych telefonów? spadły czy - jak zwykle - tylko drobne korekty? Szczególnie interesuje mnie Nokia 2700 w NE20/NE40 :)

W ogóle różnice w cenach między kolumną NE60 i NE40/20 to dla mnie mega zagadka:
Nokia 5800 XpressMusic 999 1099
Nokia 5310 99 299
Nokia 6500 Slide 499 799
Samsung Avila S5230 99 499


różnice od 100 do 400 zł przy tych droższych telefonach (pomijam różnice 1 i 49 zł przy telefonach najtańszych) w ogóle jest dla mnei niezrozumiała!

 #375027  autor: orson_dzi
 15 gru 2009, 13:58
ale ta różica w droższych jest dziwna..
Ja tam się już przyzwyczaiłem przez kilka lat ;) .

Przedłużenie umowy drogą mailową zajęło mi ledwie kilka godzin.
Wczoraj wieczorem wysłałem maila z automatu, dzisiaj koło 9:30 dostałem odpowiedź z identyczną ofertą jaką miałem na stronie. Odpisałem z prośbą o zniżkę NE60 do 40zł i Samsung B3410 z 99zł obniżony na 1zł przez 3500 punktów. Przed 13 miałem odpowiedź, że jest to jak najbardziej możliwe i odesłałem im wszystkie potrzebne namiary. Zaskoczyli mnie strasznie pozytywnie.
I mam pytanie kiedy ew. można się spodziewać kuriera? Do piątku/soboty wyrobiłby się?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #375033  autor: thonka
 15 gru 2009, 14:30
u mnie kurier byl w 1 dzien od nadania.
dostaniesz smsa od ery o wydaniu przesylki z magazynu wraz z danymi do jej sledzenia.
w wiekszosci przypadkow doreczenie nastepuje max. 3 dni po dniu przekazania.
z racji okresu przedswiatecznego moga miec kociol na magazynie, ale jak juz z niego wyjdzie, to juz z gorki ;)

osachorzow - proste - sztuczne zmuszanie ludzi do wybierania drozszych abonamentow ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #375042  autor: osachorzow
 15 gru 2009, 15:16
Czy po wynegocjowaniu niższego abo chętnie umożliwiają podpisanie umowy w ich sklepie firmowym (nie franczeza ani agent) czy koniecznie nalegają na kuriera (który przecież też kosztuje)? Bo dla mnie szybciej i wygodniej jest podejść do ich sklepu niż czekać na nerwowego kuriera ;)

thonka pisze:osachorzow - proste - sztuczne zmuszanie ludzi do wybierania drozszych abonamentow ;)
zmuszanie zmuszaniem... ale jakoś z głową ;) np. zawsze różnica między NE60 i NE40/20 np. 200zł czyli telefony:

1 99
1 149
1 199
49 249
149 349

a nie tak jakoś chaotycznie ;) przez to mam wrażenie że ceny telefonów ustalane są przez maszynę losującą z rozrzutem 100-400zł ;)

 #375052  autor: Adam80
 15 gru 2009, 15:47
Moim zdaniem prościej, szybciej i taniej przez kuriera. Zazwyczaj kurier jest za darmo - ja tak miałem i wielu innych przedłuzajacych umowy z działem utrzymania klienta, choc nic im nie wspominałem aby opłaty za kuriera nie doliczali.
U mnie kurier był po 4 dniach roboczych.

Nokia 3210 - Siemens S35 - Siemens C75 - SE k550i- LG GT500 (firmówka SE T630)

 #375058  autor: st.konsultant
 15 gru 2009, 16:07
orson_dzi pisze:
ale ta różica w droższych jest dziwna..
Ja tam się już przyzwyczaiłem przez kilka lat ;) .

Przedłużenie umowy drogą mailową zajęło mi ledwie kilka godzin.
Wczoraj wieczorem wysłałem maila z automatu, dzisiaj koło 9:30 dostałem odpowiedź z identyczną ofertą jaką miałem na stronie. Odpisałem z prośbą o zniżkę NE60 do 40zł i Samsung B3410 z 99zł obniżony na 1zł przez 3500 punktów. Przed 13 miałem odpowiedź, że jest to jak najbardziej możliwe i odesłałem im wszystkie potrzebne namiary. Zaskoczyli mnie strasznie pozytywnie.
I mam pytanie kiedy ew. można się spodziewać kuriera? Do piątku/soboty wyrobiłby się?


Raczej nie ma szans, żeby kurier przyjechał do piątku(w weekendy nie jeżdżą). Tak naprawdę, będziesz miał szczęście, jak przyjedzie przed świętami. Teraz jest naprawdę duży ruch i standardowy czas dostarczenia(3 dni robocze) wydłużył się do 5-7 dni roboczych. Przesyłki zamówione jutro lub w późniejszym terminie na pewno przed świętami już nie dojadą.

 #375062  autor: osachorzow
 15 gru 2009, 16:27
Adam80 pisze:Moim zdaniem prościej, szybciej i taniej przez kuriera.
do sklepu Ery mam 15 min spacerkiem, autem 5 min więc prościej i szybciej byłoby dla mnie podpisać umowę w sklepie bez czekania na kuriera ;)
st.konsultant pisze:Teraz jest naprawdę duży ruch i standardowy czas dostarczenia(3 dni robocze) wydłużył się do 5-7 dni roboczych. Przesyłki zamówione jutro lub w późniejszym terminie na pewno przed świętami już nie dojadą.
co przy decyzji o przedłużeniu podjętej w najbliższym czasie jeszcze bardziej skłania mnie do podpisania umowy w sklepie ;)

 #375124  autor: nerd
 15 gru 2009, 20:36
Po krótkich negocjacjach mailowych na wzór postu Adama80, moje zamówienie zostało ostatecznie złożone w piątek. Jak na razie cały czas ma status "przygotowywanie wysyłki" czy jakoś tak. Mam nadzieje, że jednak się coś ruszy w najbliższym czasie. Jeśli nie, to w sumie sam sobie jestem winien - mogłem się szybciej decydować. ;)

W każdym bądź razie droga mailowa to dobra droga. :)

A właśnie... jak to jest z tym kurierem? Jedni piszą, że płatny (ile?) inni, że darmowy. Na stronie ery nie udało mi się znaleźć żadnej informacji na temat opłat za kuriera. No to skoro nic na ten temat nie pisza, nie ma tego w regulaminie bądź cenniku, to chyba nie powinien być płatny?

 #375192  autor: 3m
 16 gru 2009, 09:11
A co z Satio dla przedłużających umowy w taryfach biznesowych? Dlaczego Era w kwestii dostępnosci aparatów traktuje po macoszemu tę, w sumie najpewniejszą, grupę klientów?

 #375198  autor: Krisu6230i
 16 gru 2009, 10:26
no i jest nowy cennik i nie ma porażających zmian... szkoda.

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 021109.pdf

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #375199  autor: maniek
 16 gru 2009, 10:28
3m pisze:w sumie najpewniejszą, grupę klientów?
Dlaczego najpewniejsza? Biznes też nie płaci rachunków :D

 #375200  autor: ewan_lawless
 16 gru 2009, 10:55
odnośnie negocjowania cen abonamentu i odbierania telefonu oraz umowy w punkcie:

1. wynegocjuj cene
2. poproś o udostepnienie tej oferty na twoim koncie bo chcesz odebrac w salonie/punkcie sprzedaży
3. jedź do najbliższego punktu (nieważne czy to firmowka, aps czy franczyzna czy cokolwiek, ma pisac ERA:) )
4. konsultant wpisuje twoj numer telefonu i kod klienta i pojawia mu sie w aplikacji segment HR1SUK, wybiera go, dostajesz obniżke na abo, telefon i jedziesz szcześliwy do domu

sam już tak miałem wiele razy, więc jest to informacja potwierdzona, jeśli pracownik ery udostepni Ci zniżke na abonament ale powie Ci że nie ma mozliwosci odebrania tego w APSie to jest zwykłym burakiem pazernym na kase za prowizje

dzieki za uwage :)

[ Dodano: 2009-12-16, 10:57 ]
DiAbOlO pisze:
ewan_lawless pisze:satio jest w cenniku a bl40 pewnie sie na dniach pojawi
Dla nowych Satio jest w cenniku, dla przedłużających nie.
mój bład, dostałem ten cennik troche wcześniej a na stronie ery go jeszcze nie było, nie zwróciłem uwagi że jest od 16ego...

 #375201  autor: Dampe
 16 gru 2009, 11:21
Adam80 pisze:Moim zdaniem prościej, szybciej i taniej przez kuriera. Zazwyczaj kurier jest za darmo - ja tak miałem i wielu innych przedłuzajacych umowy z działem utrzymania klienta, choc nic im nie wspominałem aby opłaty za kuriera nie doliczali.
U mnie kurier był po 4 dniach roboczych.


Obecnie załatwianie przedłużenia umowy poprzez kuriera kosztuje klienta 14,99 zł i jest doliczane do faktury za telefon płatne przy odbiorze przesyłki kurierskiej. Oficjalny komunikat pojawił się już jakiś czas temu.

 #375231  autor: anonim69
 16 gru 2009, 14:44
Dampe pisze:
Adam80 pisze:Moim zdaniem prościej, szybciej i taniej przez kuriera. Zazwyczaj kurier jest za darmo - ja tak miałem i wielu innych przedłuzajacych umowy z działem utrzymania klienta, choc nic im nie wspominałem aby opłaty za kuriera nie doliczali.
U mnie kurier był po 4 dniach roboczych.


Obecnie załatwianie przedłużenia umowy poprzez kuriera kosztuje klienta 14,99 zł i jest doliczane do faktury za telefon płatne przy odbiorze przesyłki kurierskiej. Oficjalny komunikat pojawił się już jakiś czas temu.
Warto zapytać konsultanta czy kurier będzie gratis, niedawno przedłużałem umowę i kurier był gratis

 #375247  autor: Adam80
 16 gru 2009, 16:03
Odnośnie kuriera, umowe przedłużałem w listopadzie przez IBOA, na temat opłaty za kuriera nic nie wspominałem w mailach. Na fakturze oprócz opłaty za telefon nic innego nie doliczyli.

Nokia 3210 - Siemens S35 - Siemens C75 - SE k550i- LG GT500 (firmówka SE T630)

 #375257  autor: nerd
 16 gru 2009, 17:14
mam do was pytanie:
czy te dodatkowe minuty 30, 70, 120... itd są widoczne jako usługa w iboa?
mam teraz w wykorzystaniu pakietów Nowa ere i tam 12/30* ilość minut w niej zawartych
i niżej jakieś resztki oferty uniwersalnej (pewnie 18/30 - to co wydzwoniłem). Natomiast po tych dodatkowych minutach nie ma ani śladu...


i jeszcze jedno:
czy za telefon place kurierowi do reki, czy mi ściągną z fakturą? bo w niezapłaconych fakturach pojawiła mi się kwota dokładnie taka jaka za tel mam zapłacić...

 #375271  autor: osachorzow
 16 gru 2009, 18:00
ewan_lawless, dzięki za info o udostępnianiu oferty SUK na koncie klienta i podpisywaniu w punktach. Choć ja dalej nie jestem pewien czy chcę podpisać umowę na 2 lata czy nie przejść na kartę bo w sumie mało dzwonię ;) W połowie lutego umowa przechodzi na czas nieoznaczony więc mam trochę czasu na zastanowienie ;)

Na stronie Ery nie znalazłem info o opłacie za kuriera więc chyba nie mają za bardzo podstawy do naliczenia tej opłaty, chyba że informują o tej opłacie przy rozmowie - ba tak w ramach gratisu doliczyć sobie za kuriera na fakturze to chyba by niezrobili ;)

nerd, na 99% pakiet dodatkowy powinien być na iboa jako osobna pozycja ale może jeszcze masz go nieaktywny? Aktywacja następuje do 2 dni od podpisania umowy.

 #375275  autor: ewan_lawless
 16 gru 2009, 18:16
osachorzow pisze:
Na stronie Ery nie znalazłem info o opłacie za kuriera więc chyba nie mają za bardzo podstawy do naliczenia tej opłaty, chyba że informują o tej opłacie przy rozmowie - ba tak w ramach gratisu doliczyć sobie za kuriera na fakturze to chyba by niezrobili ;)
często klienci pytają mnie dlaczego w punkcie telefon kosztuje 1zł a w rozmowie z konsultantem boa 16zł, to tajemnicze 15zł to właśnie przesyłka, tylko niektórzy konsultanci zapominają o tym wspomnieć i mówią jakby to 16zł to była cena z cennika
  • Strona 28 z 96
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 96
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 96