• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #374250  autor: sebz
 09 gru 2009, 21:44
Hej
Mam problem z Erą.Nie mogę wyegzekwować tego co dali na przedłużenie umowy (2,5 miesiąca-7 reklamacji).Do kogo się zwrócić o pomoc? Tylko konsultant BOA? Czy można gdzieś wyżej i w jaki sposób to zrobić?
Pz

 #374256  autor: vinc
 09 gru 2009, 21:54
Opisz swój problem, ponieważ jeśli reklamacja jest bezpodstawna to nie ważne gdzie ją wyślesz - nie uzyskasz pożądanego przez Ciebie efektu.

Obrazek

...

 #374260  autor: sebz
 09 gru 2009, 22:03
Przedłużenie umowy - problem - reklamacja - usterka usunięta po 2 miesiacach - faktura - korekta - faktura - reklamacja korekty - faktura - reklamacja - zmienione warunki

 #374263  autor: vinc
 09 gru 2009, 22:16
Zaraz. Jeśli warunki zostały zmienione (po złożonych reklamacjach) to musiałeś coś podpisać, a od tego odwrotu nie ma, ale jeśli nic nie podpisałeś to wina leży po stronie Ery. Tutaj jeśli Era zlewa reklamacje to nie ma co do nich pisać, ale kierować się do UOKiK lub UKE. Oczywiście jeśli Twoje racje są poparte jakimiś dowodami.

Obrazek

..

 #374266  autor: sebz
 09 gru 2009, 22:19
Mam dwa numery na koncie i na obu był podpisywany aneks w tym samym dniu i na tych samych warunkach.Ale na jednym numerze jest OK a na drugim nie.
Chyba własnie tam skieruję sprawę,nie mam już sił się z nimi droczyć.Od 2001 roku to jest mój pierwszy problem i to mnie zraziło do Ery.
Pz