• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #374073  autor: tomml
 08 gru 2009, 22:31
Witam. Wpisuję kod *121*11*05# i wyskakuje mi taki komunikat: Usługa niedostępna i pisze jeszcze tak: Sprawdz czy masz wymagane środki na koncie , czy usługa nie wyklucza się z inna usługą , czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji .
Kase mam na koncie,wczoraj skończyła mi się ważność poprzedniego pakietu 25 mb za 5 zł i dziś chciałem znów sobie ten pakiet aktywować.
W czym tkwi problem? :smt011
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 22:44 przez tomml, łącznie zmieniany 1 raz.

 #374075  autor: Pijo
 08 gru 2009, 22:36
Sprawdz pod *121# czy przypadkiem poprzedni pakiet 25mb nie jest jeszcze aktywny (nawet z zerowych stanem). Kolejna rzecz to pakiety aktywuj przez ebok w telefonie *110#, kody lubią sie zmieniac a tak robisz to krok po krou i nie trzeba znac kodów. Ja to zawiedzie to pewnie winna jest platforma bilingowa w Plusie.

 #374078  autor: tomml
 08 gru 2009, 22:43
sprawdzałem przez ebok w telefonie i jak chciałem kod sprawdzić to wyskoczyło >odżucone przez sieć.
Co mogę zrobić żeby ten pakiet aktywować?

 #374086  autor: Pijo
 08 gru 2009, 22:58
A sprawdzałes pod *121# czy poprzedni wykorzystany przez ciebie pakiet 25 Mb jest tam widoczyny ?. Jesli jest to musisz czekac az sie zdeaktywuje.

Zaloguj sie na Plus Online : https://online.plus.pl . Tam powinno dac sie aktywować.



Jeśli sie nie da przez Plus Online to pewnie platforma sie znowu sypie i pozostaje czekac.

 #374088  autor: tomml
 08 gru 2009, 23:02
pod *121# nie jest już aktywny pakiet.dzieki za pomoc spróbuję pod Plus Online