Po co pytać skoro odpowiedź MUSI być w regulaminie.
VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy:
1) Zgodnie z art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) Klient korzystający z Sklepu Internetowego Orange,
będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość moŜe od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy,
składając stosowne oświadczenie na piśmie.
2) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie przekazane Klientowi zawierającemu umowę za pośrednictwem Sklepu
Internetowego Orange z chwilą doręczenia przesyłki.
3) Prawo odstąpienia od umowy na podstawie powołanego przepisu nie przysługuje Klientowi, który wyraził zgodę na rozpoczęcie
świadczenia usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy.
4) Przesyłka powinna być zwrócona w stanie nienaruszonym na koszt Nabywcy.
Tak więc punkt 1 potwierdza takie prawo dla konsumentów.
Punkt 2 sugeruje, że otrzymując z umową formularz odstąpienia możemy odstąpić.
Jednak należy zaznaczyć, że w przypadku klientów biznesowych przesłanie takiego formularza nie jest jednoznaczne z możliwością odstąpienia. Wystarczy, że Orange powoła się na prawo i punkt 1. Punkt 2 stanowi o dostarczeniu druku odstąpienia, lecz nie o tym że dostarczenie takiego druku jest równoznaczne z umożliwieniem odstąpienia.
A praktycznie... jeżeli Orange dostarcza druk odstąpienia klientowi biznesowemu to może to oznaczać, że po prostu pozwala mu odstąpić od tej umowy. Jednak należy zaznaczyć że ani prawo, ani nawet sam regulamin nie zobowiązują Orange do realizacji tego odstąpienia.