• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 208
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 208

 #373587  autor: Lukaszsz
 05 gru 2009, 18:45
No dodzwoniłem się i Pan potwierdził, że jest taka możliwość, muszę jednak złożyć pismo w salonie, ale to zrobię już w poniedziałek.

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8

 #373588  autor: awa2001
 05 gru 2009, 19:04
a to jestem zdziwiona, widocznie w firmowych jest inaczej, bo u nas po podpisaniu bezterminalowej, nie mozna z niej zrezygnować.

 #373590  autor: jablo
 05 gru 2009, 19:26
awa2001 pisze:a to jestem zdziwiona, widocznie w firmowych jest inaczej, bo u nas po podpisaniu bezterminalowej, nie mozna z niej zrezygnować.
jeżeli umowa jest podpisana poza salonem - zawsze można, niezależnie czy to terminalowa czy bezterminalowa.

 #373611  autor: awa2001
 05 gru 2009, 22:21
ok, sprawdze to, ale u nas jednym z głownych pytan na kazdym tescie, jest czy mozna odstąpic od umowy bezterminalowej i odpowiedź brzmi "nie", a wysylamy przeciez kurierem.

 #373619  autor: pumba
 05 gru 2009, 23:14
Mam pytanie do osób które przedłużały umowę przez internet, konkretnie chodzi mi o pakiet dodatkowych 100 minut do wszystkich sieci. U mnie stara umowa skończyła się 27 listopada czyli z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego tj. w moim przypadku 1 grudnia powinny wejść nowe warunki i tak się stało za wyjątkiem tego pakietu 100 minut który zgodnie z regulaminem "e-Bonus aktywuje się najpóźniej z dniem rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zakończenia umowy na czas określony po dostarczeniu aneksu do Orange Biura Obsługi Klienta" i w związku z tym moje pytanie brzmi czy w waszych przypadkach ten apkiet dostaliście zaraz z początkiem pierwszego okresu rozliczeniowego czy może dopiero od drugiego albo może w trakcie okresu rozliczeniowego? Zastanawiam się czy dzwonić z reklamacją czy w praktyce to tak jest że dopiero z opóźnieniem włączają ten pakiet?

 #373623  autor: kamil1221
 05 gru 2009, 23:28
awa2001 pisze:ok, sprawdze to, ale u nas jednym z głownych pytan na kazdym tescie, jest czy mozna odstąpic od umowy bezterminalowej i odpowiedź brzmi "nie", a wysylamy przeciez kurierem.
Jak już dostanie umowę do domu powinien również dostać odpowiedni druk odstąpienia od umowy... jeśli go nie będzie to może faktycznie się nie da.

Wydaje mi się że Awa może mieć rację bo to firma a ja odruchowo napisałem jak jest dla indywidualnych.

 #373634  autor: Lukaszsz
 06 gru 2009, 09:40
Mam takie pismo, które otrzymałem z rachunkiem gdy zmieniali regulamin:
Obrazek pkt 2.3

 #373652  autor: jablo
 06 gru 2009, 11:35
kamil1221 pisze:
awa2001 pisze:ok, sprawdze to, ale u nas jednym z głownych pytan na kazdym tescie, jest czy mozna odstąpic od umowy bezterminalowej i odpowiedź brzmi "nie", a wysylamy przeciez kurierem.
Jak już dostanie umowę do domu powinien również dostać odpowiedni druk odstąpienia od umowy... jeśli go nie będzie to może faktycznie się nie da.

Wydaje mi się że Awa może mieć rację bo to firma a ja odruchowo napisałem jak jest dla indywidualnych.
Ja też wypowiadam się za indywidualnych.. Faktycznie w firmie może być inaczej....

 #373690  autor: Corsini
 06 gru 2009, 17:10
Można nie przyjąć kuriera. Po podpisaniu umowy u kuriera nie można odstąpić.
Odstąpienie od umowy jest prawem konsumenta.
A za kodeksem cywilnym:
"Zgodnie zaś z art. 221 kodeksu cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową."
Zakup "na firmę" jest czynnością bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, gdyż bez tego niemożliwa byłaby realizacja.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #373721  autor: awa2001
 06 gru 2009, 19:50
to, ze mozna nie przyjąć od kuriera jest oczywiste, my mowimy o umowie juz podpisanej:)
Nam powiedziano, ze jest 10 dni od umowy terminalowej ( tylko w przypadku umowy wysyłanej kurierem) , a od bezterminalowej po podpisaniu nie mozna odstąpić w ogóle, sprawdzę to jutro w pracy, bo jesli jest tak jak mowicie, to powinni nam zmienić odpowiedzi w testach:))))

 #373726  autor: Corsini
 06 gru 2009, 20:26
Po co pytać skoro odpowiedź MUSI być w regulaminie.
VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy:
1) Zgodnie z art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) Klient korzystający z Sklepu Internetowego Orange,
będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość moŜe od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy,
składając stosowne oświadczenie na piśmie.
2) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie przekazane Klientowi zawierającemu umowę za pośrednictwem Sklepu
Internetowego Orange z chwilą doręczenia przesyłki.
3) Prawo odstąpienia od umowy na podstawie powołanego przepisu nie przysługuje Klientowi, który wyraził zgodę na rozpoczęcie
świadczenia usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy.
4) Przesyłka powinna być zwrócona w stanie nienaruszonym na koszt Nabywcy.
Tak więc punkt 1 potwierdza takie prawo dla konsumentów.
Punkt 2 sugeruje, że otrzymując z umową formularz odstąpienia możemy odstąpić.
Jednak należy zaznaczyć, że w przypadku klientów biznesowych przesłanie takiego formularza nie jest jednoznaczne z możliwością odstąpienia. Wystarczy, że Orange powoła się na prawo i punkt 1. Punkt 2 stanowi o dostarczeniu druku odstąpienia, lecz nie o tym że dostarczenie takiego druku jest równoznaczne z umożliwieniem odstąpienia.
A praktycznie... jeżeli Orange dostarcza druk odstąpienia klientowi biznesowemu to może to oznaczać, że po prostu pozwala mu odstąpić od tej umowy. Jednak należy zaznaczyć że ani prawo, ani nawet sam regulamin nie zobowiązują Orange do realizacji tego odstąpienia.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #373773  autor: awa2001
 07 gru 2009, 10:41
tak, ale ja mowilam o umowie podpisanej z Propozycją, przez net sie nie wypowiadam, bo nie znam przepisow

 #373778  autor: piokuk
 07 gru 2009, 11:27
Przedsiębiorca nie może odstąpić od umowy zawieranej na odległość z powołaniem się na przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów. Jak słusznie ktoś zauważył uprawnienie (ustawowe) przysługuje w tym wypadku tylko konsumentowi. Sam druk odstąpienia nic nie oznacza - odstąpić możesz choćby ustnie (musisz tylko potrafić to udowodnić w razie sporu - nawet pomimo formy pisemnej wynikającej z ustawy; jest to forma ad probationem wyłączona zresztą w razie sporu konsumenta z przedsiębiorcą). Orange nie ma prawa wymagać składania oświadczeń o odstąpieniu na przygotowanym przez siebie formularzu - to jest tylko ułatwienie dla konsumenta a nie jego obowiązek. Wynika to m.in. z faktu, że przepisy komentowanej ustawy mają charakter semiimperatywny (umownie można tylko polepszyć sytuację prawną konsumenta). Powyższych twierdzeń jestem pewny raczej w stu procentach - napisałem o umowach zawieranych na odległość doktorat.

 #373811  autor: Lukaszsz
 07 gru 2009, 15:25
Hmmm... kontaktowałem się z Salonem Firmowym gdzie mogę złożyc takie pismo, żeby nie jeździć kilkadziesiąt km bez celu. W rozmowie zaznaczałem kilkukrotnie że to nr firmowy, a pani zapraszała mimo to, ze można u nich takie coś zrealizować...

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8

 #373921  autor: kamil1221
 08 gru 2009, 00:37
Nie wiem jak w propozycji telefonicznej lecz u mnie podczas propozycji zniknęły "Specjalne pakiety złotówek" na ich miejsce pojawił się pakiet 30 lub 60 minut do wszystkich.

 #373922  autor: piokuk
 08 gru 2009, 01:01
Skoro daje ci taką możliwość to korzystaj. Mówię o rozwiązaniach ustawowych. Umownie strony mogą zgodzić się na wszystko. Może się uda.

 #373926  autor: awa2001
 08 gru 2009, 06:40
specjalne pakiety zginęły przy abonamentach otwartych, przy mixach są nadal.normalka, jak to w grudniu:)) w zeszłym roku, 12.grudnia zniknęły rabaty:)

 #374044  autor: helmutthegreat
 08 gru 2009, 20:54
Wie ktoś po ilu dniach zmieni się status zamówienia w sklepie internetowym?

Telefon zamówiłem w niedzielę i dostałem na razie 1 maila z danymi do sprawdzenia statusu (jest teraz 'przekazane do realizacji'), nikt się telefonicznie jeszcze nie kontaktował.

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #374129  autor: L_Sky
 09 gru 2009, 12:08
Czy wie ktoś jak często zmieniają się oferty specjalne na stronie Orange. W tej chwili pojawiły mi się dwie obie z telefonami i w bardzo dobrych warunkach (jak dla mnie) ale te telefony mnie nie interesują i myślę poczekać tylko nie wiem jak często i czy w ogóle te oferty się zmieniają.

 #374151  autor: Devlin
 09 gru 2009, 15:18
W poniedziałek kurier przysłał aneks do umowy, jeszcze przed podpisaniem zastrzegł ze moge odstąpic od umowy w terminie 10 dni od daty podpisania.
  • Strona 12 z 208
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 208
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 208