Strasznie mi przykro kolego,ale z tym nic nie zrobisz.
Miałam opisaną przez Ciebie sytuację w Erze.
Po wymianie zniszczonej karty sim,żaden duplikat karty nie czytał ustawień,ani internetu,ani mms.Reklamowałam tę sytuację i 3 razy wymieniano mi kartę sim
Najśmieszniejsze było to,że telefon konfigurował się z każda inną kartą ,nawet od innego opa,tylko z moja nie chciał.
Był komunikat,że brak uwierzytelnienia karty i klops.
Pani w salonie potem pan z serwisu,próbowali ręcznie i dalej nic.W moim wypadku był to LG kc910. Wreszcie jakiś ;mądry; serwisant ery zasugerował oddanie telefonu na gwarancję,że jest niby zepsuty

)
Wyśmiałam ich,bo telefon był sprawny i przed wymianą karty wszystko ładnie chodziło.Zrobiłam tak,że internet ustawiłam na karcie włożonej z innego aparatu(oczywiście Ery),a z mms zrezygnowałam.
Teraz mam już innego operatora i problemu nie mam