• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #371810  autor: Kaczy
 25 lis 2009, 21:01
Uruchomiłem sobie pakiet E-mail dla Firm, dostałem potwierdzenie o uruchomieniu. Jak mogę sprawdzić stan wykorzystania pakietu? Na stronie www nic się nie wyświetla, w regulaminie nie ma żadnej informacji jakiego smsa należy wysłać, aby sprawdzić stan pakietu. Poza tym na bilingu na www wyświetla się dodatkowa kwota za korzystanie z internetu.

...::: Made for loneliness :::...

 #371848  autor: khagari
 25 lis 2009, 23:27
u mnie od wczoraj nie dzia.la na stronie orange ani stan konta i pakietów, ani wykonane połaczenia. może im cos padło w systemie.

 #371912  autor: gummy_bear
 26 lis 2009, 14:09
a czy dzwoniles na infolinie? zadzwon :)

:)

 #372322  autor: Pereplut
 28 lis 2009, 16:55
Ja uruchomiłem pakiet e-mail dla firm w ramach usługi "Spróbuj i wybierz" po 1 zł przez pierwsze 2 miesiące. Około 10 godzin po otrzymaniu SMS-a z potwierdzeniem uruchomienia usługi przetestowałem usługę a nazajutrz na orange on-line miałem naliczone 0,61zł za 500kB danych. Złożyłem reklamację i po 3 dniach zadzwonił do mnie Pan i utrzymywał, że korzystałem z transferu danych przed pełną aktywacją usługi. Wytłumaczyłem mu, że w sumie nie chodzi mi o kwotę jaką mi potrącili tylko o sam fakt, że usługa nie działa a powinna :) Zaoferował mi anulowanie tych 61gr lub przedłużenie tej usługi o jeden miesiąc za 1zł + VAT. Więc wybrałem przedłużenie o miesiąc.
Co do samego naliczania danych to można to kontrolować z poziomu orange on-line w dziale połączenia. Naliczanie jest co 10kB więc sprawdzenie, jaka jest suma przesłanych danych i ile brakuje do 50MB graniczy z cudem :) Ja ustawiłem licznik danych w telefonie i z pewnym przybliżeniem będę wiedział kiedy się zbliżę do tej granicy...
Dodam jeszcze, że sam pan, który zadzwonił w sprawie reklamacji nie potrafił mi powiedzieć, jak sprawdza się stan pakietu.

 #372337  autor: Kaczy
 28 lis 2009, 18:15
Pereplut pisze:Dodam jeszcze, że sam pan, który zadzwonił w sprawie reklamacji nie potrafił mi powiedzieć, jak sprawdza się stan pakietu.
Czyli kolejna usługa, której nie da się w prosty sposób kontrolować. Już wcześniej miałem problemy ze sprawdzeniem pakietów w Orange Mix. Trochę to wkurzające, że robią usługi, których nie można kontrolować.

...::: Made for loneliness :::...