• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 12 z 64
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 64

 #371494  autor: pawelpp
 24 lis 2009, 00:49
[quote="play4you2"]Otóż przyznaję, że została wykryta drobna usterka związana z tzw. widocznością "historii połączeń".[/guote]
Wszystko się zgadza - nie widziałem treści niektórych zgłoszeń. W czasie kiedy pisałem tego posta (poprzedniego), portal działał bardzo wolno - jedna podstrona na minutę. Nie przesadzam.
 #371683  autor: Trainer House
 25 lis 2009, 09:31
Przejdź do PLAY nawet w jeden dzień... a przez tygodnie będziesz miał problemy.
W pażdzierniku nasza firma zdecydowała sie na migrację 2 numerów z sieci Orange do Play. Dziś zdecydowanie mogę powiedzieć że był to ogromny BŁĄD!
Na jednym z numerów w przeciągu 2 dni została uzyskana kwota zobowiązanie w wysokości prawie 900zł (w orange taka kwota zapewniała korzystanie z numeru przez ponad 6 m-cy). Jak to możliwe?! Już wyjaśniam:
piątek: podpisanie umowy abonamentowej oraz aktywowanie usług (1 min za 2 min rozmowy przychodzącej, pakiet 500MB transmisji danych)
sobota: numer tymczasowy
niedziela: numer przeniesiony, jako że chcieliśmy również skorzystać z dostępu do internetu w formie bezprzewodowej w sieci Play, pracownik do którego był przypisany pechowy numer postanowił sprawdzić jakość transmisji danych w nowej sieci. Zrobił to tym bardziej ochoczo że został wyposażony w wspomniany pakiet 500MB...
poniedziałek: podczas próby wykonania połączenia wychodzącego zostaje poinformowany przez automat o zablokowaniu połączeń wychodzacych w wyniku przekroczenia limitu kwoty zobowiązania...
po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się że w ciągu jednego dnia jego wysokość wyniosła 870 zł netto!
Nasz pracownik wykorzystał z przyznanego limity ok 380MB, problem jednak w tym że Play nie chce rozliczyć transmisji z owego pakietu, gdyż zgodnie z regulaminem (tego dowiedzieliśmy się podczas procesu reklamacji) usługi są aktywowane od nastepnego dnia. Dla nas następnym dniem była niedziela...
Dzisiaj kiedy mamy na biurku FV na wspomnianą kwotę, bedąc już po procesie reklamacyjnym (odrzyconym) oraz wysłaniu wiadomości do rzecznika sieci Play Pana Marcina Gruszki (który jak dotąd nie odpowiedział na naszego maila) zastanawiamy sie nad możliwością rozwiązanie świeżo podpisanej umowy.

Play dla firm - ODRADZAMY

ps
jeśli kogokolwiek to zainteresuje, to internet działał sprawnie :) choć w stosunku do ceny jaką przyjdzie nam zapłacić za te parę chwil w sieci.... sami proszę osądzcie

IDEA Trainer House

 #371684  autor: Marens
 25 lis 2009, 09:41
Trainer House pisze:Nasz pracownik wykorzystał z przyznanego limity ok 380MB, problem jednak w tym że Play nie chce rozliczyć transmisji z owego pakietu, gdyż zgodnie z regulaminem (tego dowiedzieliśmy się podczas procesu reklamacji) usługi są aktywowane od nastepnego dnia. Dla nas następnym dniem była niedziela...
Regulaminy się czyta, a nie narzeka jaka to sieć jest beznadziejna.
Konsultanci informują aby poczekać do 00:00 po aktywacji numeru gdyż jest bez jakichkolwiek minut/smsów/pakietów i wszystko idzie na koszt rachunku.

Jeśli się nie mylę numer tymczasowy jest numerem "zerowym" w którym wszystko co się wydzwoni jest doliczane do faktury.

 #371689  autor: play4you2
 25 lis 2009, 10:29
Trainer House pisze:niedziela: numer przeniesiony, jako że chcieliśmy również skorzystać z dostępu do internetu w formie bezprzewodowej w sieci Play, pracownik do którego był przypisany pechowy numer postanowił sprawdzić jakość transmisji danych w nowej sieci. Zrobił to tym bardziej ochoczo że został wyposażony w wspomniany pakiet 500MB...
Nie znam dokładnie sprawy, jednak mogę odpowiedzieć, że jeżeli numer został przeniesiony z sieci rzeczywiście w niedzielę, to niestety, zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów § 3 ust. 6 odnośnie aktywacji usługi, sieć ma na to nawet do 10 dni. Oczywiście nie spotkałem się jeszcze z tym faktem, gdyż dana aktywacja jest dokonywana najpóźniej w ciągu 24h. Co do Pakietów, zgodnie z Regulaminem Pakietu, zostaje on przyznanu pomiędzy godziną 24:00 a 1:00 w nocy po dacie aktywacji. Chciałbym, abyś nie zrozumiał mnie źle, te informacje które przedstawiłęm, są tylko wyjaśnieniem, dlaczego tak się stało. Tu nie zaszła żadna pomyłka. Rozumiem, że czujesz się pokrzywdzony i zły, jednak (jak wiele razy już tu wspominałem) proszę Cię o zapoznanie się z Regulaminem.
Trainer House pisze:zastanawiamy sie nad możliwością rozwiązanie świeżo podpisanej umowy.
Oczywiście Masz do tego prawo, co gwarantuje Ci § 16 ust. 5 oraz ust. 7 wspomnainego przeze mnie Regulaminu. Jednak jeżeli dana sytuacja nie będzie wiązała sie z odpowiedzialnością Operatora, lub nie zostanie potraktowana jako polubowne rozwiązanie sprawy, wówczas zgodnie z § 16 ust. 13 Operator ma prawo do naliczenia Opłaty Specjalnej. Nie piszę tego, żeby Cię straszyć. Absolutnie nie bierz tego w ten sposób. Po prostu chcę Cię poinformować, jakie może być rozwiązanie tej sprawy.
Wierzę jednak, że dojdziemy do Porozumienia i nasza współpraca będzie ukłądała się pomyślnie.
Marens pisze:Jeśli się nie mylę numer tymczasowy jest numerem "zerowym" w którym wszystko co się wydzwoni jest doliczane do faktury.
Dokłądnie tak, wszystkie aktywności (nie tylko połączenia) są od razu rozliczane poza Abonamentem. Sprzedawcy powinni o tym poinformować przy przenoszeniu numerów. Jednak jeżeli nawet nie udzielą takiej informacji, to jest Regulamin dotyczący korzystania z numeru tymczasowego i Cennik korzystania z tej usługi.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #371697  autor: Marens
 25 lis 2009, 11:18
Trainer House pisze:poniedziałek: podczas próby wykonania połączenia wychodzącego zostaje poinformowany przez automat o zablokowaniu połączeń wychodzacych w wyniku przekroczenia limitu kwoty zobowiązania...
Czyli jest jeden plus, "limit kredytowy" w PLAY działa tak jak powinien.

 #371705  autor: play4you2
 25 lis 2009, 12:24
Marens pisze:Czyli jest jeden plus, "limit kredytowy" w PLAY działa tak jak powinien.
Zawsze działał. Nie spotkałem się z przypadkiem, żeby to nie działało.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #371723  autor: hainasz
 25 lis 2009, 14:00
Regulaminy i prawa w nich zawarte, to jedna sprawa, ale nie dajmy się zaszczuć biurokracji, która widzi świat w 2 kolorach. Telefon komórkowy to już nie luksus, a opisana przez Trainer House to zwykła historia która przytrafia się co jakiś czas klientom.

W takiej sytuacji operator w tym przypadku PLAY może zrobić 2 rzeczy:
- zarobić 870 zł przy niewielkich kosztach własnych (domyślam się, że transmisja odbyła się po sieci PLAY) na błędzie nowego klienta i stracić kilku potencjalnych klientów, którym on przekaże tą historię lub którzy znajdą ją w internecie
- zrobić korektę i rozwiązać szybko reklamację pisząc, o indywidualnym podejściu i mieć zadowolonego klienta, który przyciągnie nowych klientów, mówiąc o tym ludzkim podejściu

No i po tym poznajemy model biznesowy operatora. Nachapać się szybko nie dbając o dobre relacje z klientami czy obrócić nieprzyjemną sytuacji w pokazanie indywidualnego podejścia do klienta.

To także pytanie do nas wszystkich jaki świat chcemy kreować:
- wg zasady popełniłeś mały błąd płać słono (w natłoku informacji)
- pomyliłeś się nieświadomie, rozumiemy to i znajdujemy sensowny kompromis

Proponuje PLAY aby nie brało przykładu z fiskusa, a tworzyło przyjaźniejsze standardy współpracy z klientem

hainasz

 #371726  autor: Marens
 25 lis 2009, 14:08
hainasz pisze:Proponuje PLAY aby nie brało przykładu z fiskusa, a tworzyło przyjaźniejsze standardy współpracy z klientem
Jakoś nie wyobrażam sobie sytuacji aby konkurencja postąpiła "miłosiernie" w takim przypadku. Tylko mieliśmy tu nie dyskutować o konkurencji.

Może się np. ubiegać o rozłożenie płatności na raty.

 #371826  autor: pawelpp
 25 lis 2009, 21:56
Kolejny przykład nie dbania o starych abonentów:
Na jednym z numerów mam Play Abonament 40, chciałem zmienić na One Play Pro 40. W salonie Play powiedziano mi że oczywiście jest to możliwe (dokładniej któraś z Pań w salonie w Pasażu Łódzkim), ale mogę to zrobić tylko przez OK. Zadzwoniłem, a pani powiedziała, że oczywiście NIE JEST TO MOŻLIWE, ponieważ to oferta tylko dla nowych abonentów. I kolejna złotówka poszła się j*...

 #371849  autor: KamaZ
 25 lis 2009, 23:30
Cesja i czas trwania.

Czekam już ponad 2 tygodnie i nic nie ruszyło. Ostatnio wyczytałem na telepolis, że trwa to w Play ok. 2 miesięcy :evil:
W "normalnej" sieci kilkanaście minut i po wszystkim.

Miałem zamiar przenieść numer w ostatniej promocji mBank, ale nie wyszło i pewnie w tym roku nie wyjdzie :?

 #371856  autor: user_delete5
 26 lis 2009, 00:06
pawelpp pisze:Kolejny przykład nie dbania o starych abonentów:
Na jednym z numerów mam Play Abonament 40, chciałem zmienić na One Play Pro 40. W salonie Play powiedziano mi że oczywiście jest to możliwe (dokładniej któraś z Pań w salonie w Pasażu Łódzkim), ale mogę to zrobić tylko przez OK. Zadzwoniłem, a pani powiedziała, że oczywiście NIE JEST TO MOŻLIWE, ponieważ to oferta tylko dla nowych abonentów. I kolejna złotówka poszła się j*...

Jak sie nie umie CZYTAĆ to najlepiej zwalić wine na PLAY... na www.playmobile.pl WYRAZNIE jest napisane ze to oferta dla nowych abonentow... to jest chyba dość logiczne nie uwazasz???? moze miej pretensje do play ze nie chcieli ci zmienić oferty z one play 40 na play fresh...jak sie nie myśli to sie płaci, swoja droga ciekaw jestem ile jeszcze sie tu pojawi wypowiedzi osob ktore pisza azeby tylko zaistnieć....

 #371895  autor: Marens
 26 lis 2009, 12:19
Właśnie przed chwilą moje zgłoszenie z Poniedziałku dostało "czapkę niewidkę".
Szkoda, że byłem na tyle naiwny, że nie zapisałem sobie numeru zgłoszenia.

 #371901  autor: yogurcik
 26 lis 2009, 12:35
Dla mnie ostatnio irytujący jest https://24.playmobile.pl/Play24 . Strona się wczytuje jak by chciała a nie mogla ;(

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #371902  autor: pawelpp
 26 lis 2009, 12:37
gorliwy17 pisze:ciekaw jestem ile jeszcze sie tu pojawi wypowiedzi osob ktore pisza azeby tylko zaistnieć....
Gdybyś czytał poprzednie posty doskonale byś wiedział, że nie pisze po to żeby zainstnieć. Niestety nie czytałem nic o tym abonamencie na stronie, tylko poszedłem do punktu żeby mi doradzili czy coś mogę zmienić i na co. Poza tym nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim jak abonament tylko dla nowych klientow. chodzi mi bardziej o polityke firmy w stosunku do starych klientow.

 #371931  autor: kwistas
 26 lis 2009, 15:23
Zawsze jest możliwość, rozwiązać umowę i podpisać nową, więc niby korzystniejszą. Chyba tylko Era oferuje przedłużenia abonamentów na dobrym poziomie, inni dają to samo co dla nowych lub gorsze warunki.

 #371973  autor: play4you1
 26 lis 2009, 19:35
KamaZ,
Data relaizacji cesji to pierwszy dzień okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym w którym dyspozycja została złożona (oczywiści z zastrzeżeniem, że wszystko w złożonych dokumentach "gra")
-Zapis z formularza cesji-

[ Dodano: 2009-11-26, 19:36 ]
Marens,
jeżeli możesz wyslij na priv szczegóły - zobaczę co się stało z tą niewidką;)

 #371991  autor: KamaZ
 26 lis 2009, 20:21
W prepaidzie chyba nie ma okresu rozliczeniowego. Tak mi się wydaję :roll:

 #371996  autor: play4you1
 26 lis 2009, 20:35
Bezsprzeczny fakt:)
Daj na priv numer telefonu i hasło abonenckie, zobaczymy jak się miewają sprawy:)

 #372011  autor: eski
 26 lis 2009, 21:10
kwistas ---> potwierdzam, jestem w Erze od 5 lat i naprawdę nie mam co narzekać. Teraz bez telefonu tzn w wakacje dostałem 120minut za 30zł plus 500mb za 15zł.

 #372082  autor: play4you2
 27 lis 2009, 09:37
KamaZ pisze:Miałem zamiar przenieść numer w ostatniej promocji mBank, ale nie wyszło i pewnie w tym roku nie wyjdzie
A czy otrzymałeś może odpowiedź, z jakiego powodu to się nie udało? Czy wszystko na formularzu zostało wypełnione prawidłowo?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 12 z 64
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 64
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 64