Ja uruchomiłem pakiet e-mail dla firm w ramach usługi "Spróbuj i wybierz" po 1 zł przez pierwsze 2 miesiące. Około 10 godzin po otrzymaniu SMS-a z potwierdzeniem uruchomienia usługi przetestowałem usługę a nazajutrz na orange on-line miałem naliczone 0,61zł za 500kB danych. Złożyłem reklamację i po 3 dniach zadzwonił do mnie Pan i utrzymywał, że korzystałem z transferu danych przed pełną aktywacją usługi. Wytłumaczyłem mu, że w sumie nie chodzi mi o kwotę jaką mi potrącili tylko o sam fakt, że usługa nie działa a powinna

Zaoferował mi anulowanie tych 61gr lub przedłużenie tej usługi o jeden miesiąc za 1zł + VAT. Więc wybrałem przedłużenie o miesiąc.
Co do samego naliczania danych to można to kontrolować z poziomu orange on-line w dziale połączenia. Naliczanie jest co 10kB więc sprawdzenie, jaka jest suma przesłanych danych i ile brakuje do 50MB graniczy z cudem

Ja ustawiłem licznik danych w telefonie i z pewnym przybliżeniem będę wiedział kiedy się zbliżę do tej granicy...
Dodam jeszcze, że sam pan, który zadzwonił w sprawie reklamacji nie potrafił mi powiedzieć, jak sprawdza się stan pakietu.