Witam uczestników forum. Temat niewątpliwie ciekawy. Pozwolę trochę sobie na rozwianie pewnych wątpliwości. Wypowiem się tylko na temat Play, gdyż nie chcę poruszać temtów innych Operatorów. Otóż w Play, zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów i pozostałych Regulaminach kontraktowych jest tak, że Operator może zażądać wpłaty kaucji od Klienta, nawet kiedy nie ma ku temu oficjalnych podstaw. Oczywiście baaaardzo rzadko to się stosuje i to zazwyczaj w przypadku Klientów, którzy chcą podpisać np. 2 aktywacje na mozliwie największe Abonamenty z najdroższymi telefonami (choć też nie zawsze). Klienta zawsze weryfikujemy przed podpisaniem Umowy w systemie elektronicznym. Jeżeli nie jest w BIG lub innych instytucjach, nie powinien mieć żadnych kłopotów. Jeżeli jednak jest już naszym Klientem, a nieopłaca fv w terminie za każdym razem, wtedy już możemy np. zażądać wpłaty kaucji. W sytuacji gdy jednak rozwiązał z nami Umowę, wpłacił karę (zakłądając, że Umowę rozwiązał w Okresie Zastrzeżonym) w terminie, to nie widzimy przeszkód, aby podpisał nową Umowę i raczej nie będzie pobrana żadna kaucja. No chyba że, nie spłacił kary, lub wpłacił ją grubo po terminie. To tak ogólne informacje na ten temat. Codo jednego z pytań odnośnie przekazywania informacji o nieuczciwych Klientach, owszem, takie informacje przekazują sobie Operatorzy nawzajem, jednak to nie jest żadna tajemnica.
Pozdrawiam.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.