Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Regulaminy się czyta, a nie narzeka jaka to sieć jest beznadziejna.Trainer House pisze:Nasz pracownik wykorzystał z przyznanego limity ok 380MB, problem jednak w tym że Play nie chce rozliczyć transmisji z owego pakietu, gdyż zgodnie z regulaminem (tego dowiedzieliśmy się podczas procesu reklamacji) usługi są aktywowane od nastepnego dnia. Dla nas następnym dniem była niedziela...
Nie znam dokładnie sprawy, jednak mogę odpowiedzieć, że jeżeli numer został przeniesiony z sieci rzeczywiście w niedzielę, to niestety, zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów § 3 ust. 6 odnośnie aktywacji usługi, sieć ma na to nawet do 10 dni. Oczywiście nie spotkałem się jeszcze z tym faktem, gdyż dana aktywacja jest dokonywana najpóźniej w ciągu 24h. Co do Pakietów, zgodnie z Regulaminem Pakietu, zostaje on przyznanu pomiędzy godziną 24:00 a 1:00 w nocy po dacie aktywacji. Chciałbym, abyś nie zrozumiał mnie źle, te informacje które przedstawiłęm, są tylko wyjaśnieniem, dlaczego tak się stało. Tu nie zaszła żadna pomyłka. Rozumiem, że czujesz się pokrzywdzony i zły, jednak (jak wiele razy już tu wspominałem) proszę Cię o zapoznanie się z Regulaminem.Trainer House pisze:niedziela: numer przeniesiony, jako że chcieliśmy również skorzystać z dostępu do internetu w formie bezprzewodowej w sieci Play, pracownik do którego był przypisany pechowy numer postanowił sprawdzić jakość transmisji danych w nowej sieci. Zrobił to tym bardziej ochoczo że został wyposażony w wspomniany pakiet 500MB...
Oczywiście Masz do tego prawo, co gwarantuje Ci § 16 ust. 5 oraz ust. 7 wspomnainego przeze mnie Regulaminu. Jednak jeżeli dana sytuacja nie będzie wiązała sie z odpowiedzialnością Operatora, lub nie zostanie potraktowana jako polubowne rozwiązanie sprawy, wówczas zgodnie z § 16 ust. 13 Operator ma prawo do naliczenia Opłaty Specjalnej. Nie piszę tego, żeby Cię straszyć. Absolutnie nie bierz tego w ten sposób. Po prostu chcę Cię poinformować, jakie może być rozwiązanie tej sprawy.Trainer House pisze:zastanawiamy sie nad możliwością rozwiązanie świeżo podpisanej umowy.
Dokłądnie tak, wszystkie aktywności (nie tylko połączenia) są od razu rozliczane poza Abonamentem. Sprzedawcy powinni o tym poinformować przy przenoszeniu numerów. Jednak jeżeli nawet nie udzielą takiej informacji, to jest Regulamin dotyczący korzystania z numeru tymczasowego i Cennik korzystania z tej usługi.Marens pisze:Jeśli się nie mylę numer tymczasowy jest numerem "zerowym" w którym wszystko co się wydzwoni jest doliczane do faktury.
Czyli jest jeden plus, "limit kredytowy" w PLAY działa tak jak powinien.Trainer House pisze:poniedziałek: podczas próby wykonania połączenia wychodzącego zostaje poinformowany przez automat o zablokowaniu połączeń wychodzacych w wyniku przekroczenia limitu kwoty zobowiązania...
Zawsze działał. Nie spotkałem się z przypadkiem, żeby to nie działało.Marens pisze:Czyli jest jeden plus, "limit kredytowy" w PLAY działa tak jak powinien.
Jakoś nie wyobrażam sobie sytuacji aby konkurencja postąpiła "miłosiernie" w takim przypadku. Tylko mieliśmy tu nie dyskutować o konkurencji.hainasz pisze:Proponuje PLAY aby nie brało przykładu z fiskusa, a tworzyło przyjaźniejsze standardy współpracy z klientem
pawelpp pisze:Kolejny przykład nie dbania o starych abonentów:
Na jednym z numerów mam Play Abonament 40, chciałem zmienić na One Play Pro 40. W salonie Play powiedziano mi że oczywiście jest to możliwe (dokładniej któraś z Pań w salonie w Pasażu Łódzkim), ale mogę to zrobić tylko przez OK. Zadzwoniłem, a pani powiedziała, że oczywiście NIE JEST TO MOŻLIWE, ponieważ to oferta tylko dla nowych abonentów. I kolejna złotówka poszła się j*...
Gdybyś czytał poprzednie posty doskonale byś wiedział, że nie pisze po to żeby zainstnieć. Niestety nie czytałem nic o tym abonamencie na stronie, tylko poszedłem do punktu żeby mi doradzili czy coś mogę zmienić i na co. Poza tym nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim jak abonament tylko dla nowych klientow. chodzi mi bardziej o polityke firmy w stosunku do starych klientow.gorliwy17 pisze:ciekaw jestem ile jeszcze sie tu pojawi wypowiedzi osob ktore pisza azeby tylko zaistnieć....
A czy otrzymałeś może odpowiedź, z jakiego powodu to się nie udało? Czy wszystko na formularzu zostało wypełnione prawidłowo?KamaZ pisze:Miałem zamiar przenieść numer w ostatniej promocji mBank, ale nie wyszło i pewnie w tym roku nie wyjdzie