kowcio pisze:podając numery, z których przychodzą do mnie te SMSy. Poinformowała takze, że Operator ma 7 dni na przekazanie :blokady" wysyłania takich SMSów zewnętrznym firmom.
kowcio ma rację. Miałem podobną sytuację w Erze. Mimo, iż zgłoszona była blokada wysyłki spamu na numerach firmowych, to jednak mimo wszystko jakiś ,,badziew'' docierał na niektóre numery. Po krótkiej korespondencji mejlowej i podaniu przykładowych numerów skąd przychodziły SMS-y problem ustąpił. Jak się okazało wszystkie numery konkursowe, które należały do Ery były zablokowane, jednak docierało coś od jakiegoś serwisu niezależnego od sieci. Bardzo możliwe, że ktoś z pracowników coś wysłał, lub podał gdzieś swój numer i od tego się zaczęło. Grunt, że dobrze i szybko się skończyło.
Vieslav jeśli jest problem z mejlem a chcesz koniecznie złożyć reklamację, to, tak jak koledzy - przedmówcy radzili, tylko pismo na drodze korespondencji tradycyjnej pocztowej. Oczywiście niby można telefonicznie, ale ja akurat mam złe doświadczenia z tego typu reklamacjami. Ja chcę zgłosić ,,to'', a konsultant przyjmujący reklamację opisze w inny sposób reklamując ,,tamto''. A potem otrzymywałem odpowiedzi na reklamację nijak mające się do problemu jaki reklamowałem. W oficjalnym piśmie zawsze można dokładnie i skrupulatnie wszystko opisać i wygarnąć co masz na sercu
