• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #371083  autor: derekpl
 21 lis 2009, 22:48
Witam

Na nieszczescie podpisalem dostarczony mi przez kuriera w piatek a zamowiony przez bluline aneks na neostrade w promocji "Super internet" nowa umowa miala zaczac sie od 25.12.2009

Wlasnie znalazlem info o obnizce cen od 23.11 i moze wzial bym 6 MB lub w ogule Multimo

Czytalem aneks i nie ma w nim zadnych informacji poza normalnym trybem rozwiazania umowy z kosztami (nie bardzo go rozumiem - jesli nie rozpoczalek kozystania i mialem wczesniej neo to chyba nie poniose kosztow)

Czy przy zamowieniu przez telefon nie mam przypadkiem prawa do odstapienia od umowy w terminie bodaj 7 lub 14 dni bez ponoszenia konsekwencji - nie ma zadnej informacji o tym ?

Pozdrawiam

 #371084  autor: osachorzow
 21 lis 2009, 22:54
derekpl, jeśli jesteś umowa jest na osobę prywatną to masz 10 dni na odstąpienie od umowy jeśli była podpisana poza siedzibą przedsiębiorcy (czyli kurier). Musisz wysłać oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy (nie wiem czy można je składać w punktach tp, ale powinni przyjmować). Swoją drogą gdzieś w wysłanych dokumentach powinna być informacja o tej możliwości... zdaje się że mają taki obowiązek...

 #371085  autor: bledos
 21 lis 2009, 23:04
osachorzow, racja, powinien być dołączony druk z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Ja podpisując przez e-shopa w Play dostałem takowy dokument i obowiązuje to każdą umowę zawartą "na odległość". W TP powinno być tak samo...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #371086  autor: derekpl
 21 lis 2009, 23:10
100% Na rzadnym kawalku papieru otrzymanym od TP nie mam takiej informacji
(o 10 dniowej mozliwosci odstapienia)

Ps. Jesli ktos przedluzal jak ja (blueline-kurier), mam prosbe o sprawdzenie czy aby dostal takie info / zostal poinformowany, jesli to standardowa procedura TP nie informowanie abonenta o jego prawach, nie omieszkam poinrormowac UKE :)

Jutro zadzwonie na infolinie i zobacze co ciekawego sie dowiem

Dzieki za tak szybka odpowiedz

 #371088  autor: elkanguro
 21 lis 2009, 23:36
Tutaj http://www.tp.pl/b/binaries/PL/355515/U ... 047505.pdf znajduję się umowa o neostradę i w § 3 pkt 1 jest mowa o dziesięciodniowym terminie na odstąpienie od umowy.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #371124  autor: derekpl
 22 lis 2009, 12:43
Fakt - w podanje przez ciebie jest taki zapis, w mojej nie, prawdopodobnie wyslali mi wersje jaka podpisuja w placowce &3 pkt 1 mam informacje od kiedy do kiedy obowiazuje umowa
Wlasnie konfrontowalem to z bluline i jutro zkladam odstapienie :)

Dzieki wszystkim za pomoc

23.11.2009
:) udalem sie rano do telepunktu tam konsultantka zadzwonila na jakas wewnetrzna infolinje i aneks rozwiazany niemal od reki, za trzy dni moge podpisac kolejny :)