• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #370964  autor: aurora21
 20 lis 2009, 23:54
Prawo to jedno ale zabiegi marketingowe to druga sprawa i nie zaprzeczaj, że konsultanci nie przeszli odpowiedniego przeszkolenia w tym zakresie bo znają sie na tym doskonale. W przypadku wyrazenia checi zlozenia rezygnacji operator nigdy nie podda sie tak szybko - zapyta o powod rezygnacji, przeprowadzi kalkulacje i przedstawi wiele pozytywnych stron wynikajacych z przedluzenia umowy. Najlepiej w takim przypadku skladajac rezygnacje powiedziec, ze:

"nie jestes pewny czy chcesz przedluzac umowe - w dniu dzisiejszym chcesz podpisac rezygnacje ale przemyslisz sprawe na spokojnie w domu i jesli cos sie zmieni - wycofasz ją"

ja zaufanie do konsultantow z ERY stracilem gdyz uwazam, ze moj interes zostal w znacznym stpniu naruszony z winy operatora. Moja sprawa bedzie ciagnela sie jeszcze dlugo - dzisiaj dowiedzialem sie, że nie mam na co liczyc na wylaczenie abonamentu w czasie 15 dni kiedy rozpatruja reklamacje - poniewaz mozna to zrobic tylko przy pelnym okresie rozliczeniowym. Zatem pomimo zlozenia rezygnacji we wrzesniu i rozwiazania umowy 16 listopada - telefon aktywny bedzie przynajmniej do 16 grudnia. Na moja prosbe aby sprawe "przyspieszyc" Pani odpowiedziala tylko : NIE DA SIĘ...

jestem zniesmaczony taka bezradnoscia i powiem krotko tym wsyztskim przemądrzalym konsultantom: gdybym ja swoim klientom mowil "nie da sie" to dawno zostalbym na lodzie ( co prawda pracuje w zupelnie innej branzy ale zasada "klient nasz Pan" - obowiazuje wszedzie )

 #371053  autor: mrc000
 21 lis 2009, 18:47
aurora21 aż się boje pomyśleć, co będzie jak już przejdziesz na tego tak taka ;)
bez urazy rzecz jasna, lecz tam to dopiero będą zawiłe zasady i sposoby naliczania (jak to w pre-paid).

[OT]
Co do załatwiania spraw.
Na pierwszym miejscu trzeba podchodzić do spraw spokojnie, kulturalnie i pokojowo. To co "dajesz" to także "otrzymujesz". Nie ma co liczyć, że ktoś będzie się uśmiechał gdy mu się pluje w twarz.

Co do sprawy rozwiązania umowy, czy znasz powód dlaczego sprawa się przeciąga?
Czy proponowałeś jakieś rozwiązanie?

Nie chcesz mieć kontaktu z konsultantami, napisz pismo w formie neutralnej jak już są problemy z ww. [/OT]

Teraz na temat, jeżeli klient czuje się pokrzywdzony w związku z oferowanymi usługami jest UOKiK.

 #387157  autor: osachorzow
 12 lut 2010, 11:57
Dziś kończy mi się umowa i numer ma zostać przeniesiony do taktaka. Około 1 w nocy chciałem sprawdzić ile mam wydzwonione poza abonamentem przez *111# i wyświetlił mi się komunikat, że aby korzystać z kodów należy wykonać pierwsze połączenie. Najwyraźniej zmiana abo->taktak miała miejsce zaraz po północy więc są szybcy, bo wydawało mi się, że dziś jeszcze powinienem być w abonamencie :)

Do chwili obecnej nie mogę dzwonić nawet pod *9602 (ani inne darmowe numery), nie mogę wysłać sms na darmowy numer... zawsze pisze 'usługa niedostępna' więc najwyraźniej zmiana na taktak albo trwa dłużej, albo coś spieprzyli :/ Co ciekawe mogę zalogować się na iTakTak i tam pisze, na stronie głównej że odbieranie połączeń do 16.03 (czyli standardowo miesiąc od aktywacji) ale w zakładce 'informacje o koncie' (czy jakoś tak) jest info że przychodzące do 2030r :D czyli chyba jednak proces przeniesina do prepaid nie zakończył się jeszcze :/
SPRAWA Z TEGO AKAPITU WYJAŚNIONA TU: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=387203#387203


W sumie to mi to obojętne bo odbierać połączenia i sms mogę, a doładowywać nie będę bo chcę przenieść do mbank mobile i czekam na maila od nich - dziś powinien przyjść bo wczoraj wypełniłem formularz przniesienia numeru :) jestem ciekaw jak to długo potrwa :D

Ważność konta po przeniesieniu z abonamentu do TakTaka:
2 miesiące na wychodzące + 1 m-c na przychodzące

stan konta oczywiście 0zł :)