• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #370841  autor: dex
 20 lis 2009, 13:33
Witam,
chcialem rozwiazac umowe z Orange w czasie jej trwania, zaplacic ta kare umowna i przejsc z tym numerem na karte do Play.Dzwonilem do Orange, konsultantka stwierdzila ze nie ma takiej mozliwosci w przypadku wczesniejszego rozwiazania umowy i nr w takim przypadku bedzie wylaczony.
Jednak cos mi nie pasuje bo kiedy Plus zmienial regulamin wiele osob zrywalo umowe i przechodzilo z numerem do innej sieci wiec chyba zostalem wprowadzony w blad.
Moze ktos mial juz doswiadczenia w takiej sytuacji?

 #370850  autor: aizo
 20 lis 2009, 14:22
dex pisze:Jednak cos mi nie pasuje bo kiedy Plus zmienial regulamin wiele osob zrywalo umowe i przechodzilo z numerem do innej sieci wiec chyba zostalem wprowadzony w blad.
Jak ja zrywałem umowę z Plusem (przy zmianie regulaminu) nie mogłem przejść, nawet Simplus-a .Tak mi powiedział konsultant

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #370854  autor: nicram
 20 lis 2009, 14:57
dex pisze:Witam,
chcialem rozwiazac umowe z Orange w czasie jej trwania, zaplacic ta kare umowna i przejsc z tym numerem na karte do Play.Dzwonilem do Orange, konsultantka stwierdzila ze nie ma takiej mozliwosci w przypadku wczesniejszego rozwiazania umowy i nr w takim przypadku bedzie wylaczony.
Jednak cos mi nie pasuje bo kiedy Plus zmienial regulamin wiele osob zrywalo umowe i przechodzilo z numerem do innej sieci wiec chyba zostalem wprowadzony w blad.
Moze ktos mial juz doswiadczenia w takiej sytuacji?
Operator nie ma prawa zabronić Ci przeniesienia numeru do innego operatora, nawet w takiej sytuacji jak Twoja.
W moim przypadku gdy wypowiedziałem umowę Plusowi ze względu na regulamin, chciałem przenieść początkowo numer do simplusa. Konsultantka poinformowała mnie że nie ma takiej możliwości. Wówczas powiedziałem że w takim układzie przeniosę numer do innego operatora:) Tutaj też dostałem negatywną odpowiedź, na co ja bardzo grzecznie ale zdecydowanie powiedziałem czy zna ona stanowisko Urzędu Komunikacji Elektronicznej w tej sprawie. Powiedziała że nie, na co ja bardzo grzecznie odpowiedziałem że nie mają prawa zatrzymać mi numeru, nawet jak zrywam z nimi umowę. Pani ta skonsultowała moje stanowisko z kolegami z pracy i przyznała mi rację;)

Tak więc możesz zerwać umowę, przenieść numer do Play-a i zapłacić oczywiście karę. Operator nie ma prawa w takiej sytuacji zabronić Ci przeniesienia numeru :-)
Pozdrawiam

 #370874  autor: aizo
 20 lis 2009, 16:53
:evil: :evil:

A to mnie zrobili w choinkę :!:

Czemu to konsultanci nie wiedzą taki podstawowych rzeczy?

Wiadomo, wtedy był okres,że wiele osób zrywało umowy i takie dane każdy pracownik Plusa powinien znać

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #370886  autor: nicram
 20 lis 2009, 17:36
aizo pisze:Czemu to konsultanci nie wiedzą taki podstawowych rzeczy?
Niestety, ale czasami zdarza się że konsultanci mają słabą wiedzę na temat tego co robią. Powodów dla których tak się dzieje jest pewnie mnóstwo.
aizo pisze:Wiadomo, wtedy był okres,że wiele osób zrywało umowy i takie dane każdy pracownik Plusa powinien znać
Powinien, ale czasami nie zna, szczególnie jeśli są to informacje na korzyść klienta :wink:
aizo pisze::evil: :evil:

A to mnie zrobili w choinkę :!:
Współczuję, bo powinieneś dostać informację że mimo wszystko masz możliwość zachowania numeru. W końcu całkiem możliwe że kiedyś w przyszłości mógłbyś powrócić do nich z tym numerem :D

Pozdrawiam

 #370903  autor: dex
 20 lis 2009, 19:03
nicram pisze:Operator nie ma prawa zabronić Ci przeniesienia numeru do innego operatora, nawet w takiej sytuacji jak Twoja.
W moim przypadku gdy wypowiedziałem umowę Plusowi ze względu na regulamin, chciałem przenieść początkowo numer do simplusa. Konsultantka poinformowała mnie że nie ma takiej możliwości. Wówczas powiedziałem że w takim układzie przeniosę numer do innego operatora:) Tutaj też dostałem negatywną odpowiedź, na co ja bardzo grzecznie ale zdecydowanie powiedziałem czy zna ona stanowisko Urzędu Komunikacji Elektronicznej w tej sprawie. Powiedziała że nie, na co ja bardzo grzecznie odpowiedziałem że nie mają prawa zatrzymać mi numeru, nawet jak zrywam z nimi umowę. Pani ta skonsultowała moje stanowisko z kolegami z pracy i przyznała mi rację;)

Tak więc możesz zerwać umowę, przenieść numer do Play-a i zapłacić oczywiście karę. Operator nie ma prawa w takiej sytuacji zabronić Ci przeniesienia numeru :-)
Pozdrawiam
Czyli wnisek z tego taki ze nie trzeba do konca sie sugerowac tym co mowia konsultanci bo albo sa niedoinformowani albo celowo wprowadzaja blad tak zeby klientowi odechcialo sie jakichkolwiek zmian. Najlepiej samemu wszystko sprawdzic i sie dowiedziec bo szkoda tej zlotowki lub i wiecej na polaczenie z niekompetentnym kosultantem.heh
Dzieki za info:-)
Pozdrawiam!

Ericsson GH688>Ericsson T10s>Motorola V2288>Alcatel OT301>Panasonic GD93>Ericsson T20s>Ericsson T65>Motorola V51>Nokia 6510>SE T300>SE T230>Motorola C651>Siemens CX70>Nokia 6020>SE K700i+Motorola V3>SE W300i+Samsung U700+Nokia 6300>LG GT505+Nokia 6303

 #371071  autor: mrc000
 21 lis 2009, 20:33
Co do przenoszenia numeru:
Najlepiej jest przeczytać nowelizację prawa telekomunikacyjnego z lipca tego roku.


dex
jak się łączysz z konsultantem, na początku zapytaj jakim działem usług się zajmuje, bo zadając pytanie ogólne ma obowiązek i odpowiedzieć, a różnie jest to interpretowane przez ludzi.