• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 208
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 208

 #370603  autor: elkanguro
 18 lis 2009, 23:10
kamil1221 pisze:Cytat:
1. Obniżona opłata za połączenia wynikająca z Promocji zostanie przyznana każdemu Abonentowi, który w czasie
trwania Promocji:
a) zawrze Umowę na czas określony 24, 30 lub 36 miesięcy w ofercie Orange abonament z Kwotą Abonamentu 55
wraz z jednoczesnym zakupem telefonu w cenie promocyjnej;
b) przedłuży dotychczasową Umowę na czas określony i wybierze ofertę Orange abonament z Kwotą Abonamentu
55 wraz z jednoczesnym zakupem telefonu w cenie promocyjnej;
Z tego zapisu można wywnioskować, że dla nowych klientów musi być umowa na minimum 2 lata, lecz dla przedłużających umowę takiego warunku już nie ma. Raczej wszystko jest OK.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #370606  autor: toomi
 18 lis 2009, 23:14
Wszystko rozbija się o 'zawrze' (rozumiem jako nową) i 'przedłuży'. Czyli nie można przedłużyć na rok bez telefonu. Ale z telefonem już tak.

 #370608  autor: awa2001
 18 lis 2009, 23:29
Laurie nie ma za co:))))
toomi jesli chodzi o te 150 min to oficjalnie nie mozna na rok bez telefonu, bo dotyczy ona tylko umow z telefonem. Nowy klient musi wziąć ab55 z tel na min 24 mies, klient przedluzający ( stary) juz nie musi na 24 mies, moze na rok.

 #370615  autor: tygrysm
 19 lis 2009, 00:04
Po rozmowie z awą:
Namieszałem z tym doładowaniem :) Wygląda na to, że faktycznie wchodzi w zysk, ale są to takie nasze dywagacje czysto naukowe :) Wygląda więc na to, że może to być ciekawy sposób na podbicie zysku.

 #370616  autor: awa2001
 19 lis 2009, 00:18
po rozmowie z tygrysem:
chcialam Wam zwrocic uwagę na jedną rzecz, to, ze w tej chwili dostaniecie na maxa, czyli bardzzzzzzzzooooo duzo, oznaczać bedzie maly zysk, a co za tym idzie, przy przedluzaniu za rok moze byc kiepsko. Zauwazylismy z pręgowanym, ze w sumie wazne są 3 miesiące, wiec wiedząc kiedy konczy wam sie umowa, doladujcie sobie np starter lub komus bliskiemu konto, wplynie to na zysk i bedzie mozna znowu Wam " dołożyć" :))))))))))
BTW dzis weszla nowa nokia2730

 #370618  autor: amigo007
 19 lis 2009, 01:33
Witam czy przy przedłużaniu umowy w orange abonament można wytargować usługę twój numer 3x (czyli 3000 minut do 3 numerów) oczywiście bez opłat za tą usługę?

 #370621  autor: theWitcher
 19 lis 2009, 07:27
Pewnie - jeżeli aktualnie masz już Orange Abonament i duży zysk.

 #370625  autor: awa2001
 19 lis 2009, 08:11
a ja sie spotkalam tylko z mozliwoscią 2 numerów:) trzeci musialam dawac w prezentach na zawsze x 180 min.

 #370630  autor: harman
 19 lis 2009, 09:42
Wczoraj przedłużyłem umowę na dwóch numerach w taryfach dla firm 125. Na jednym miałem średnie rachunki 140, a na drugim 40. Ten z wyższymi rachunkami używa żona i chciała "cięte stawki dla firm" czyli za 61zł 200 min do wszystkich i telefon nokia 6700 lub lg secret, a ja zasugerowałem jeszcze (pod wpływem Awy) lg gt505. Konsultantka zaproponowała mi świetny rabat na 6700 200zł czyli za 157zł (oferta z cennika dla tej taryfy koło 400, w internecie prawie 300), ale lg secret za 120 a gt505 za 35zł. Na drugim numerze z niskimi rachunkami planowałem nokie e52 za 242zł w ofercie przez internet. Ponieważ żona zdecydowała się na gt505 zamieniłem telefony i przez internet wziąłem gt505 za 1zł a nokie e52 u konsultanta za 120zł - zysk koło 150zł. Wniosek z tego taki, że ważne jest nie tylko gdzie się przedłuża, ale jaki telefon się wybiera.
Awa2001 mam nadzieje, że żonie telefon się spodoba bo będzie na mnie.

 #370645  autor: theWitcher
 19 lis 2009, 11:48
awa2001 pisze:a ja sie spotkalam tylko z mozliwoscią 2 numerów:) trzeci musialam dawac w prezentach na zawsze x 180 min.
Mi się parę razy udało zaproponować 3 Twoje Numery, całkiem fajna oferta.


harman -> gt505 daje radę, mam i polecam.

 #370652  autor: marcel84
 19 lis 2009, 12:06
Widze, ze ja jestem slabiutkim uzytkownikiem telefonu. Prosze o mala podpowiedz, jakbym chcial przejsc teraz z popa na abo 55, to co moge dostac, a co nie? Jak proponowalibyscie mi skonfigurowac oferte? Dodam, ze dzwonie duzo do orange i troche do play.

 #370654  autor: awa2001
 19 lis 2009, 12:22
Herman, nie rob mi tego!!!!!! kobietom przewaznie podobają sie telefony z wyglądu, a nie z parametrow, ja propnowalam LG 505 ze względu na parametry:))) ale jakby co to sprzedasz go i kupisz ładniutki:))))

marcel my sie nie zajmujemy przejsciem z karty, my przedluzamy umowy, chyba jako nowemu uzytkownikowi najlepiej by Ci bylo przedluzyc on-line

 #370711  autor: piachol
 19 lis 2009, 17:11
Witam wszystkich !
U mnie kończy się umowa 2 grudnia i chciałbym przedłużyc przez propozycje u konsultanta.
Umowa jest na moją babcie (przez 6 lat nie zrobiłem cesji.. :/).
Niestety babcia mieszka sporo km odemnie, więc chciałbym, żeby ewentualnie tel. i nowa umowa została wysłana do mnie.
W związku z tym pytanie czy kurier wyda mi przesyłke? Pytam bo nie wiem wogóle jak to sie odbywa. Może ktoś mial podobną sytuację?

Pozdro

 #370715  autor: pumba
 19 lis 2009, 17:30
piachol, raczej przejdzie to o czym myślisz, ja osobiście przedłużałem umowę przez internet i jako adres do przesyłki podałem inny adres niż ten który widnieje w systemie orange jako adres zameldowania/korespondencyjny, a przesyłki nie trzeba odbierać osobiści, kurier wcześniej dzwoni na numer na który przedłużana jest umowa i umawia się na godzinę dostarczenia przesyłki a przy odbiorze przesyłki potrzebny jest tylko pesel osoby na którą podpisana jest umowa ani dowód osobisty nie jest potrzebny, a osoba odbierająca jest bez znaczenie choć ja odbierałem osobiście ale jak brat przedłużał umowę telefonicznie to żona za niego odebrała przesyłkę i przy kurierze dzwoniła jeszcze żeby podał jej pesel więc bez obawy możesz zamówić przesyłkę do siebie i spokojnie ją odebrać ;)

 #370719  autor: flus
 19 lis 2009, 17:44
Witam,

Witam właśnie przedłużyłem umowę w Orange Abonament na poniższych warunkach:

Abo 30,00zł/mc w przeliczeniu na minuty:
125 min do Orange
+ 130 min/400 sms/200 mms do wszystkich
+ 180 min z wybranym nr
+ 1000 sms/500 mms w Orange
+ Darmowe rozmowy w Orange po drugiej minucie.

Jak myślicie oferta dobra??? :-)

 #370723  autor: Dobra88
 19 lis 2009, 18:09
Piachol, może tak być. Grunt, żeby osoba, na którą jest umowa, podpisała te aneksy i nie była zaskoczona wizytą kuriera :D

Tak może zacznę.. tytułem wstępu się przywitam :) i przedstawię swoje zdanie odnośnie przedłużania umowy i nowego OA 55.
Już trochę pracuję jako konsultant telefoniczny - doradca klienta Orange i zauważyłam, że nie zawsze, ale często zdarza się, że oferta telefoniczna jest najlepsza. Owszem, na stronie telefon może być za 1zł na dwa lata i do tego przez kilka miesięcy 100 min do wszystkich, ale za to przez telefon można wynegocjować umowę krótszą (na stronie zauważyłam min. 2 lata) albo usługę typu pakiet złotówek 10, ale na cały okres trwania umowy. Osobiście miałam raz klienta, który chciał podnieść ab do 75 - 100 zł i wziąć tel biznesowy. Sprawdziłam jak wyglądałoby to przy Samsungu Ultra Classic. Kosztował dużo więcej niż na stronie, ale zamiast 200zł rabatu (by był za 1zł) zauważyłam, że mogę dać pakiet 80 zł co miesiąc przez 1,5 roku! (Wysoki zysk :) ) Także koszt zakupu telefonu zwraca się w minutach po 2 miesiącach. Szkoda tylko, że pan już więcej nie odebrał telefonu...
Inna sprawa, dużo zależy od konsultanta. Nie mierzcie nigdy wszystkich tą samą miarą. Ja za każdym razem dawałam maksymalną ilość usług przy każdym abonamencie, wyciskam z systemu co się da. Niestety, część klientów musi mieć miesiąc na przemyślenie oferty (co wcale nie jest dobrym pomysłem! Sama się o tym przekonałam). Także.. dajcie nam szansę :)
OA 55 - faktycznie, regulamin jest bardzo niejasny. Gdy proponowałam umowy krótsze z telefonami (a często tak było gdy klient miał dużo punktów profit - sugerowałam ew dopłatę do telefonu ale tak, żeby punkty maksymalnie wykorzystać), sugerowałam się promocyjną ilością minut. Zrobiłam nawet umowę roczną i półtoraroczną w rodzinie, właśnie OA 55. Jeśli okaże się, że musi to być min. 2 lata, to osobiście każę pisać reklamacje :) gdyż w systemie zaznaczała się właśnie ta promocja.
Jeśli ktoś chce sprawdzić co może znaleźć dla klienta konsultant - proszę o priva.

 #370737  autor: khagari
 19 lis 2009, 19:37
To ja od strony klienta :lol: . mam abo firmowe od 6 lat na tym samym numerze, wcześniej na innym. Z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że najwięcej mozna uzyskać, gdy wie się czego się chce. Jaki telefon i jakie usługi. podczas ostatniego przedłużania - sama zadzwoniłam na Propozycje - zadałam pytanie czy dostanę okreslonego fona i okreslone usługi - wymieniłam w kolejności na jakich mi najbardziej zalezy. Dostałam wszystko co chciałam i jeszcze 50% abo na 3 miesiące. wcześniej byłam w punkcie partnerskim i bardzo miły pan pokazał mi na ekranie jakie są mozliwości ułozenia oferty. a możliwości jest tyle, że bez konkretów i wasnych sugestii konsultantowi może być trudno wpasować sie w poyrzeby.
pozdro dla wszystkich konsultantów na TELEPOLIS :-D

 #370742  autor: corner
 19 lis 2009, 20:50
Dobry konsultant potrafi po kilku pytaniach dobrać klientowi najlepszą ofertę :). Tylko musi być konkretny klient, który prosto z mostu powie: dużo dzwonię do kochanki, moi znajomi mają telefony w innej sieci, nie wysyłam smsów, nienawidzę Orange. No ale taki klient niestety zdarza się rzadko :).

Ex-konsultant Propozycji.

 #370745  autor: Dobra88
 19 lis 2009, 20:56
Khagari, dlatego dobry konsultant zawsze dokładnie bada potrzeby :) Osobiście często robiłam tak, że o ile system pozwalał, proponowałam usługi o wyższej komercyjnej wartości - po to, aby w razie potrzeb klient sam dokupił sobie tę tańszą, a jeśli ja mogę droższą dać z rabatem, to czemu nie? Grunt - umieć doradzić. Wiem, że może brzmi to dość naiwnie, ale tak rzeczywiście można zrobić :) Owszem, trzeba wiedzieć, czego się chce - to bardzo ułatwia pracę i oferty dzięki temu są trafione, a i klient nie narzeka i nie musi się tygodniami zastanawiać czy oferta mu pasuje czy nie. Pozdrawiam wszystkich klientów Orange :)

 #370749  autor: Pakul
 19 lis 2009, 21:10
sorki za temat w tym miejscu ale duzo osob tu zagląda i pewnie jest dobrze poinformowanych.

Jaka kare bym zapłacił za zerwanie natychmiastowo umowy? ( do zakonczenia zostało mi 4 miesiące ) abo 55zł. ?
  • Strona 7 z 208
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 208
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 208