Witam
Od 7 miesięcy mam telefon i internet w Netii na łączu TP SA. Zgodnie z regulaminem przy umowie na 24-miesiące można 2 razy zmienić umowę na lepszą (chodzi o zmianę ceny za tą samą usługę jeśli w nowej promocji dla nowych klientów jest niższa). Do końca listopada jest "hipnotyzująca promocja" w takiej samej opcji i czasie trwania umowy. Po kilku telefonach na infolinię w końcu potwierdzili, że umowa zostanie zmieniona. Niestety dostałem nową fakturę, na której opłaty są takie same jak wcześniej.
Zmieniał już ktoś z Was umowę na lepszą (cenę) w Netii? Coś mi się wydaje, że z tą możliwością zmiany umowy to tylko chwyt reklamowy, a w rzeczywistości trzeba czekać do końca umowy na jakąkolwiek zmianę.
Od 7 miesięcy mam telefon i internet w Netii na łączu TP SA. Zgodnie z regulaminem przy umowie na 24-miesiące można 2 razy zmienić umowę na lepszą (chodzi o zmianę ceny za tą samą usługę jeśli w nowej promocji dla nowych klientów jest niższa). Do końca listopada jest "hipnotyzująca promocja" w takiej samej opcji i czasie trwania umowy. Po kilku telefonach na infolinię w końcu potwierdzili, że umowa zostanie zmieniona. Niestety dostałem nową fakturę, na której opłaty są takie same jak wcześniej.
Zmieniał już ktoś z Was umowę na lepszą (cenę) w Netii? Coś mi się wydaje, że z tą możliwością zmiany umowy to tylko chwyt reklamowy, a w rzeczywistości trzeba czekać do końca umowy na jakąkolwiek zmianę.