• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 64
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 64

 #369755  autor: www.fazafm.com
 14 lis 2009, 12:18
@osachorzow - to tylko swiadczy o tym jakie osoby sa zatrudnione w OK lub ewetualnie jak te osoby podchodza do swojej pracy. Po prostu odbębnić robote nie przemeczajac sie. To chyba nie tak powinno byc ze sprawe zaltwi sie wtedy jak zajma sie nia SUPER KONSULTANCI Play4you 1 i 2.

 #369758  autor: osachorzow
 14 lis 2009, 12:31
www.fazafm.com, zgadzam się z Tobą. Moja reklamacja powinna zostać pozytywnie rozpatrzona w lipcu, a nie w listopadzie... ale ponoć lepiej późno niż wcale ;) podejrzewam, że gdybym interweniował w uke to sprawa jeszcze by się ciągnęła a ja chciałem już wreszcie zakończyć tę farsę... i udało się ;) tylko że P4 trzeba być upartym bardziej, niż w innych telekomach.

 #369760  autor: Rezo
 14 lis 2009, 12:43
Sądzę że nie powinno się zrzucać całej winy na konsultantów. Ten kto nigdy nie pracował na infolinii reklamacyjnej nie ma pojęcia o tym, że jest to praca bardzo trudna, wymagająca ogromnej odporności psychicznej. Jeśli ktoś nie wierzy, to proponuję zatrudnić się nawet w Play na miesiąc i opowiedzieć potem o swoich wrażeniach. Nie wszystko konsultant jest w stanie załatwić mimo szczerych chęci. Play powinien się uporać ze swoimi błędami systemowo. Według mnie, tu leży główna przyczyna teoretycznie nierozwiązywalnych z pozoru spraw.

 #369794  autor: Marens
 14 lis 2009, 16:27
www.fazafm.com pisze:To chyba nie tak powinno byc ze sprawe zaltwi sie wtedy jak zajma sie nia SUPER KONSULTANCI Play4you 1 i 2.
Swoją drogą podchodzą do tematu wyjątkowo w porównaniu z pozostałymi.
Dodam, że dziś ktoś coś majstrował przy NodeB Playa z którego korzystam. (widziałem)
Nijak to ma się do wydajności i mojego zgłoszenia, ale całkiem niedawno był poruszany temat zgłoszenia technicznego w więcej niż 30dni.

 #369909  autor: play4you2
 15 lis 2009, 00:08
pawelpp, na większość Twoich pytań już wielokrotnie udzieliłem odpowiedzi. Szanuję, że masz własne zdanie, jednak pozwolisz, że zakończę już dyskusję dotyczącą tych nieszczęsnych minut i połączeń z OK. Z mojej strony otrzymałeś odpowiedź ze stanem faktycznym. Owszem, nie musisz się z nią zgadzać a ja szanuję Twój pogląd, jednak dalsza dyskusja w tym temacie uważam nie ma sensu. Dziękuję Ci jednak za Twoje opinie. Co do pozostałych pytań:
pawelpp pisze:Nadal też nie ostałem odpowiedzi z OK czy regulamin Play zmienia się z dnia na dzień, skoro jednego dnia reklamacja jest uznana, a jak klient nie chce dostać super pakietu 10 minut, to reklamacja nie jest uznana. jak to jest możliwe? Pewnie i playforyou to przemilczą...
Owszem nie zmienia się gdyż zgodnie z prawem, musiałbyś otrzymać powiadomienie o zmianie Regulaminu przynajmniej 30 dni wcześniej. Co do interpretacji Regulaminu, odpowiedziałem już wcześniej na to. Bardzo Cię proszę, zwróć uwagę na moje wcześniejsze wypowiedzi. Odpowiem jeszcze raz. Konsultanci popełniają również błędy w udzielanych odpowiedziach, dlatego masz prawo do odwołania.
pawelpp pisze:Play4You, co według Ciebie/Was oznacza nienależyte wykonywanie usług telekomunikacyjnych? Dla Play brak możliwości rozmowy, trzaski w słuchawce i telefon poza zasięgiem to nie jest nienależyte wykonanie usługi. Co w takim razie nim jest?
Brak lub niezgodność z normami ETSI reklamowanych połączeń/usług. To właśnie to oznacza. Przypominam, że sieć Play jak każda inna przed wejściem na rynek musiała być poddana niezależnym testom licencyjnym, które są określone właśnie normami ETSI.
pawelpp pisze:Właśnie o to mi chodzi. Przepisy prawne mówią, że nie można pobierać opłaty za niezrealizowaną usługę. W tym wypadku usługą jest kontakt z OK. Trudno nazwać połączeniem z OK trzaski w słuchawce albo komunikat o przeciążeniu systemu.
Owszem, Prawo Telekomunikacyjne posiada taki zapis, jednak jest również zapis informujący o tym, że podmiot gospodarczy (w tym przypadku sieć telekomunikacyjna) zobowiązuje się do naprawienia wyrządzonych szkód (jeżeli zostaną one stwierdzone) w sposób adekwatny do zaistniałego zdarzenia. Nie jest jasno stwierdzone, że musi to być zwrot kwoty. Owszem, jeżeli nie ma innej możliwości naprawienia szkody, wówczas są realizowane np. korekty przewidziane również w Regulaminie sieci Play.
Proszę Cię teraz o jedno. Nie potraktuj mojej odpowiedzi jako "przepychankę" słowną. Po prostu podkreślam stanowczo, że chcę Ci wyjaśnić, na czym polega całe zagadnienie.

A, i jeszcze jedno:
pawelpp pisze:Jeżeli tak było, to Pakiet 10 minut może być rzeczywiście niewystarczający, zwrócę jednak uwagę na to, że te Pakiety minut firmę też kosztują.

Firmę kosztują tyle co stawka MRT. Sorry ale nie przemawia to do mnie. To tak jakby od hydraulika dostać za nienaprawienie cieknącego kranu szklanke wody. to też go przecież kosztuje :)
Otóż jesteś w wielkim błędzie. Stawki MTR, czyli stawki za zakończenie połączenia pomiędzy Operatorami są zupełnie czym innym niż te minuty. Zapewniam Cię, że ich koszt jest identyczny jak stawka za minutę połączenia w wybranym Planie Taryfowym, który posiadasz. Owszem, nie musisz mi wierzyć, jednak jest to prawda.
Pozdrawiam Cię serdecznie.

P.S. osachorzow, cieszę się, że udało Ci się rozwiązać Twój problem. Wierzę, że już teraz korzystanie z naszych usług będzie dla Ciebie samą przyjemnością.


Pozdrawiam wszystkich czytających.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369921  autor: pawelpp
 15 lis 2009, 09:10
Noi play4you się zdenerwował... :(
Brak lub niezgodność z normami ETSI reklamowanych połączeń/usług.
Czyli?

 #369981  autor: play4you2
 15 lis 2009, 14:11
Noi play4you się zdenerwował... :(
Ależ absolutnie :D. Po prostu już wielokrotnie odpowiadałem Ci na te pytania i dlatego zapraszam Cię do moich wcześniejszych postów. Skąd ten pomysł, że się zdenerwowałem?? Jak mógłbym się zdenerwować na kogoś, kto mi zadaje pytania? W końcu po to tu jestem, aby udzielać Wam odpowiedzi. Jednak jeżeli zadajesz mi to samo pytanie któryś raz z rzędu, to dlatego poprosiłem Cię o zapoznanie się z moimi wcześniejszymi wypowiedziami.
pawelpp pisze:Brak lub niezgodność z normami ETSI reklamowanych połączeń/usług.

Czyli?

Dokumenty z danymi norm można przejrzeć w Instytucie Łączności. Wybacz, ale jest tego bardzo dużo, żebym to tu zamieszczał. W skrócie, Operator, który otrzymał certyfikat zgodny z tymi normami, może świadczyć usługi w oparciu i zgodny z ustalonymi normami. Krótko mówiąc, Play świadczy usługi zgodne z normami ETSI. Jeżeli zapoznasz się z tymi danymi, oznacza to, że świadczymy usługi w oparciu właśnie o te dane. Jeżeli są pewne nieścisłości w subiektywnym odczuciu użytkownika, oznacza to, że mieszczą się one w granicach przyjętych norm. Oczywiście nie oznacza to jednak, że my, jako Play nie staramy się polepszać jakości usług. Owszem, stale ewoluujemy w rozwoju sieci i polepszamy jakość naszych usług, aby były idealne dla wszystkich. Chcę tylko zwrócić uwagę, że sieć Play nie jest jedyną, która ma jakieś niedociągnięcia w różnych lokalizacjach kraju. Z tym mają problemy wszyscy Operatorzy. Są miejsca, gdzie np. Play ma idealne warunki świadczonych usług, a np. inny Operator "x" w tym samym miejscu ledwo ma zasięg. Tak jest i chyba nie zaprzeczycie, że to prawda.

P.S. pawelpp, możesz uważać, że się zdenerwowałem na Ciebie, jednak dziękuję Ci za naszą dyskusję. Zawsze twierdziłem, że ten kto zadaje pytania będzie bliżej prawdy od tego, kto uważa, że wie wszystko. Krótko mówiąc, oczekuję dalszych pytań od Ciebie, jednak proszę Cię, nie zadawaj tych samych pytań "co kilkanaście postów" :-) . Pozdrawiam Cię serdecznie, jak i wszystkich użytkowników forum.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369993  autor: user_delete5
 15 lis 2009, 15:29
Nie bardzo rozumiem sens istnienia tego wątku... kazdy temat musi mieć jakiś cel(przykladowo: nie wiem jaki wybrac telefon wiec zakladam wątek-cel: znalezienie telefonu)) ten temat jaki ma cel??? ma pokazać ze play "jest najgorsza siecia"??? trzeba sie wkoncu jakoś do play doczepić: sms'y ma najtansze minute polaczenia tez, do tego darmowy numer przy doladowanyach...no jasne zostaje tylko Biuro obsługi klienta...
Ja z Bokiem mam jaknajlepsze doświadczenia: nigdy mi sie nie zdazylo zeby konsultant był nie uprzejmy, jak czegoś nie wiedział to chwilke poczekałem i juz miałem odpowiedz

Ps prosilbym o nieinsynuowanie ze jestem pracownikiem play(itp,itd) jestem ponad 2 letnim uzytkownikiem ktory na temat tej sieci ma juz wyrobione zdanie(jak najbardziej pozytywne)
lukaszw pisze:Kolejny raz z rzędu nie otrzymałem na czas faktury...
łukasz polecam w takim razie wpłacić jednorazowo więcej kasy a pozniej mieć przez kilka miesiecy spokój :) ja mam Abo na 40zł wpłaciłem jednorazowo ponad 200zł i miałem spokój przez 5 miesiecy... rachunki jak przychodziły były na 0zł, dla mnie to jest bardzo wygodne rozwiązanie(tym bardziej jesli nie masz konta internetowego i za kazdym miesiacem musisz płacić za przelew 2,5 na poczcie) :)

 #370488  autor: pawelpp
 18 lis 2009, 11:47
Muszę przyznać, że byłem dzisiaj pod wrażeniem. Od kilku dni Play zajęło się kwestią zasięgu w Łodzi. Rano otrzymałem telefon, że jutro będą dokonywać pomiarów i być może postawią nadajnik/i w pobliży lokalizacji o których pisałem.
Przy okazji... poszukałem nadajników Play w śródmieściu i (być może jestem w błędzie) znalazłem tylko nadajniki GSM w centrum Łodzi a na obrzeżach pełni nadajników UMTS. Może specjalistą nie jestem ale wydaje mi się, że powinno być odwrotnie?

 #370556  autor: invadersmustdie
 18 lis 2009, 19:39
pawelpp pisze:Przy okazji... poszukałem nadajników Play w śródmieściu i (być może jestem w błędzie) znalazłem tylko nadajniki GSM w centrum Łodzi a na obrzeżach pełni nadajników UMTS. Może specjalistą nie jestem ale wydaje mi się, że powinno być odwrotnie?
Na początku chciałem się przywitać! Jestem nowy na forum :)

A teraz do konkretów. Powiem Ci, z mojego doświadczenia, że to niemożliwe, żeby w centrum było mało nodeB Playa, chociażby dlatego, że mam telefon ustawiony sztywno na zasięg 3G Play, i nigdy nie doświadczyłem problemów, ani z jakością rozmów ani z zasięgiem (mówię cały czas o 3G, jak się spisuje GSM Playa nie wiem, bo nie używam :) )

Lubię sobie czasami odpalić CellTracka i w godzinach szczytu, w okolicach centrum jest -93dBm, poza szczytem w okolicach -75dBm. Jedyne "wąskie gardła" to Narutowicza między Wschodnią a Piotrkowską, oraz Legionów, między Zachodnią a Gdańską. Tam zasięg jest bardzo słaby, w okolicach kreski, dwóch, ale to pewnie dlatego, że to wąskie ulice, otoczone wysokimi kamienicami.

Drugim takim miejscem jest Manufaktura, tam 3G Playa jest całkiem dobry w całym centrum i niknie dopiero w przymierzalni, także nie ma stamtąd co dzwonić.

I tak wiem w przymierzalni powinno się przymierzać, a nie bawić się telefonem. :)

Pozdrawiam

 #370560  autor: pawelpp
 18 lis 2009, 20:24
invadersmustdie, ja najczęściej bywam na Kopcińskiego i okolice Wróblewskiego, Politechniki i Wólczańskiej. Niestety zasięg wewnątrz budynków jest bardzo słaby (np. w budynku trzech wydziałów - FTIMS :) ).

 #370626  autor: play4you2
 19 lis 2009, 08:12
pawelpp pisze:Niestety zasięg wewnątrz budynków jest bardzo słaby (np. w budynku trzech wydziałów - FTIMS ).
To może być związane z materiałem, jaki został wykorzystany dobudowy tych budynków. Powszechnie wiadomo jest, że im bardziej "grubsze" lub zbrojone mury, tym zasięg słabszy i to nie tylko w przypadku Play. Zresztą jeżeli mówimy o zasięgu, żadna sieć w Polsce nie zadeklaruje się do tego, że zapewni Ci na 100% zasięgu w jakimś budynku. Dane dotyczące jakości i mocy sygnału oparte są o nadajniki znajdujące się na zewnątrz. Nie uwzględnia się jakości zasięgu wewnątrz budynku. Oczywiście, nie oznacza to jednak, że jeżeli zasięg w danym budynku jest słaby, to nic się z tym nie robi. Ze strony sieci komórkowej można np. wzmocnić sygnał nadajnika, lub skorygować jego ustawienie tak, aby np. w danej okolicy, gdzie znajduje sie dany budynek był mocniejszy sygnał. Niestety, są to jedyne mozliwości poprawy zasięgu wewnątrz budynku ze strony sieci. Oczywiście ustawienia nadajnika lub wzmocnienie sygnału musi być poparte konkretnymi testami, jeżeli zgłaszane są nam duże utrudnienia od społęczności lokalnej danej okolicy. Ogólnie invadersmustdie słusznie zauważył, że w miejscach, gdzie nasz zasięg jest słabszy zapewne związane jest to z kamienicami i innymi czynnikami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #370653  autor: pawelpp
 19 lis 2009, 12:14
play4you, Play24 znów nie działa... :( ale ja nie o tym. Kiedyś złożyłem reklamację na towar niezgodny z umową. Odpowiedź otrzymałem po 32 dniach mimo iż termin wynosi 14 dni. Oczywiscie odpowiedź brzmiała "NIE" mimo iż konsultant odpowiadający chyba nie zrozumiał dobrze jej treści. Napisałem odwołanie, w którym dokładniej wyjaśniłem na czym polega problem i dlaczego Play postępuje niezgodnie z prawem. Odpowiedź brzmiała "NIE - idź do sądu". Napisałem więc kolejny raz że nie macie racji, bo przepisy mówią to i to. Odpowiedź: "Nie - idź do sądu". Mowa o zgłoszeniu numer 12806598. W jaki sposób to wyjaśnisz? Czy to jest zgodne z prawem?

 #370655  autor: osachorzow
 19 lis 2009, 12:34
pawelpp, jeśli odpowiedział po tak długim czasie to zapytaj po prostu kiedy zamierzają usunąć niezgodność, bez pytania czemu nie uznali reklamacji bo to Cię już nie obchodzi. Zgodnie z prawem reklamacja jest już uznana więc tylko czekać na usunięcie niezgodności.

 #370656  autor: play4you2
 19 lis 2009, 12:37
pawelpp pisze:Kiedyś złożyłem reklamację na towar niezgodny z umową. Odpowiedź otrzymałem po 32 dniach mimo iż termin wynosi 14 dni.
Owszem, zgadzam się z Tobą, że jeżeli składasz reklamację na sprzęt z tytułu Ustawy Konsumenckiej, to termin odpowiedzi należy zrealizować w ciągu 14 dni. Jednak warunkiem tego zobowiązania jest odpowiednie zgłoszenie w POS. Przy składaniu telefonu do naprawy, należy jasno zakomunikować Sprzedawcy z jakiego powodu lub w oparciu o jakie przepisy prawne sprzęt jest oddawany. Jeżeli nie wspomnisz, że Chcesz oddać telefon z tytułu ustawy, domyślnie jest to rozwiązywane z tytułu otrzymanej gwarancji. Ustawa Konsumencka zaznacza, że jeżeli oddasz telefon z tytułu gwarancji, późniejsze reklamacje z tytułu Ustawy nie mają zastosowania. Sprawdź więc proszę na potwierdzeniu oddania sprzętu, Które powinieneś dostać w POS, z jakiego tytułu on został oddany. Dodam tylko, że prawo polskie i ustawa nie nakładają na Gwaranta (Producenta Sprzętu) obowiązku dokonania naprawy w określonym terminie, reasumując, gwarancja na sprzęt zobowiązuje Producenta do jego naprawy (lub wymiany), ale nie jest obarczona konkretnym terminem na zrealizowanie. Należy to wówczas rozgraniczyć, bo czym innym jest złożenie reklamacji (tu ustawowo należy udzielić odpowiedzi w ciągu 30 dni kalendarzowych), a czym innym oddanie sprzętu do naprawy z tytułu posiadanej gwarancji.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #370657  autor: Fazzi
 19 lis 2009, 12:38
Nie chcę zakładać nowego wątku to napiszę tutaj, nie wie ktoś czy Play ma dzisiaj jakieś problemy techniczne na Dolnym Śląsku? 4 razy pod rząd zerwało mi dzisiaj rozmowę (play - play). Nie zależnie od tego która strona dzwoniła. Rozmowy zrywało średnio po kilkunastu minutach i zaraz po zerwaniu nie można było się dodzwonić, na zmianę albo poczta się zgłaszała, albo komunikat sieć zajęta. Wcześniej nie miałem większych problemów z połączeniami z tym nr, a dzisiaj jakieś cyrki :/

 #370659  autor: osachorzow
 19 lis 2009, 12:45
play4you2 pisze:Ustawa Konsumencka zaznacza, że jeżeli oddasz telefon z tytułu gwarancji, późniejsze reklamacje z tytułu Ustawy nie mają zastosowania.
mylisz się, gwarancja w żaden sposób nie ogranicza praw z tytułu niezgodności z umową.

Trochę zagmatwałeś więc spróbuję to rozpisać jaśniej ;)

Jeśli reklamowany jest produkt to są dwie (niewykluczające się możliwości):
- reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową: czas na odpowiedź: 14 dni, czas naprawy niezwłoczny (niestety bez terminu)
- reklamacja z tytułu gwarancji - czas odpowiedzi i naprawy zgodnie z kartą gwarancyjną, która musi być wydana (dziwne są praktyki że nie ma karty gwarancyjnej i 'gwarancja na podstawie paragonu' jak często informują sprzedawcy

Jeśli reklamujemy usługę telekomunikacyjną to czas odpowiedzi 30 dni (co już było tu wielokrotnie poruszane)

 #370660  autor: play4you2
 19 lis 2009, 12:45
Fazzi pisze:czy Play ma dzisiaj jakieś problemy techniczne na Dolnym Śląsku?
Prowadzimy prace planowe w okolicach Mikołowa. Jeżeli znajdujesz sie w okolicach tej stacji, możesz mieć chwilowe utrudnienia w korzystaniu z sieci, zwłaszcza w godzinach 8 - 18. Konserwacja ma potrwać do 21 listopada (może wcześniej).

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #370661  autor: Fazzi
 19 lis 2009, 12:47
To raczej nie to, bo problem dotyczy Jeleniej Góry i Wrocławia. Napisałem zgłoszenie na play24 z prośbą o wyjaśnienia bo to już trochę przegięcie jak zerwało ze 4 razy pod rząd po kilkunastu minutach :/

 #370662  autor: play4you2
 19 lis 2009, 12:53
osachorzow pisze:Trochę zagmatwałeś więc spróbuję to rozpisać jaśniej

Jeśli reklamowany jest produkt to są dwie (niewykluczające się możliwości):

No niestety wykluczające. Albo oddajesz sprzęt z tytułu Ustawy, albo z tytułu gwarancji. Skorzystanie z Gwarancji wyklucza późniejsze składanie reklamacji z tytułu Ustawy.

osachorzow pisze:reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową: czas na odpowiedź: 14 dni, czas naprawy niezwłoczny (niestety bez terminu)
W tym przypadku masz rację. Odpowiedź w ciągu 14 dni, naprawa nieokreślona, ale pod warunkiem, że zostanie to ujęte w odpowiedzi (np. informujemy, że Pana/ Pani telefon jest w Serwisie i oczekujemy na części zamienne...)
osachorzow pisze:- reklamacja z tytułu gwarancji - czas odpowiedzi i naprawy zgodnie z kartą gwarancyjną, która musi być wydana (dziwne są praktyki że nie ma karty gwarancyjnej i 'gwarancja na podstawie paragonu' jak często informują sprzedawcy
Karta jest wydana w opakowaniu. Paragon jest podstawą podbicia gwarancji, która nomen - omen, powinna być podbita od razu, przy zakupie. Jednak Masz prawo do podbicia gwarancji bodajże w ciągu (chyba, nie jestem pewny) jednego miesiąca. Jednak data na gwarancji będzie taka, jak na paragonie. Nie wstawiamy daty bieżącej do Karty Gwarancyjnej z chwilą przyjścia do Salonu (lub punktu) Play.
osachorzow pisze:Jeśli reklamujemy usługę telekomunikacyjną to czas odpowiedzi 30 dni (co już było tu wielokrotnie poruszane)
Dokładnie tak :-).

[ Dodano: 2009-11-19, 12:56 ]
Fazzi pisze:To raczej nie to, bo problem dotyczy Jeleniej Góry i Wrocławia. Napisałem zgłoszenie na play24 z prośbą o wyjaśnienia bo to już trochę przegięcie jak zerwało ze 4 razy pod rząd po kilkunastu minutach :/
Ok, to zostanie to rozpatrzone i zapewne otrzymasz odpowiedź. Chcę tylko przypomnieć, że odpowiedź może być udzielona trochę później, niż np. dzisiaj. Może to wiązać się z koniecznością przeanalizowania sprawy. A czy zawarłeś w zgłoszeniu tzw. szablon techniczny? Jeżeli nie, to zapewne zostanie do Ciebie odesłana prośba o uzupełnienie szablonu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 8 z 64
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 64
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 64