Zakończenie okresu ważności
Od momentu zakończenia okresu ważności lub z chwilą wyczerpania limitu, konto Simplus może być używane jeszcze przez 30 dni (okres karencji).
W tym okresie możesz już tylko:
* przyjmować połączenia i wiadomości tekstowe SMS
* łączyć się z numerem zasilania: 5555
* łączyć się z numerem alarmowym: 112
Uwaga!Jeżeli w ciągu tych 30 dni (okres karencji) dokonasz zasilenia konta nie utracisz pozostałych na koncie środków.
Na siedem dni przez zakończeniem okresu ważności konta dla usług i połączeń wychodzących, przypomnimy Ci SMS-em o doładowaniu, abyś mógł zawsze być w kontakcie.
Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
Czyli po zablokowanych połączeniach wychodzących masz jeszcze miesiąc na doładowanie konta abyś nie utracił środków z konta.
Numer od każdego doładowania ważny jest 365 dni. Innymi słowy doładowanie za 5 zł na rok wystarczy abyś nie stracił numeru:) Wszystkie inne usługi będą w tym przypadku zablokowane.
wiket pisze:Jak długo środki są przywracane?
Tego to nie pamiętam, ale zapewne termin ten wynosi około od 2 do maksymalnie 7 dni.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-17, 15:48 ]
Niestety w Twoim przypadku środki z konta nie zostaną przywrócone.