Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
osachorzow, jest na to proste rozwiązanie. Wystarczy żeby ktoś o tym napisał - np. telepolis.pl albo wyhacz.pl. Zachęcam więc czytelników do pisania do tych portali - sam nic nie zdziałam.play jest fajny do póki nie ma problemów... gdy się coś zaczyna dziać to czar pryska o czym się gorzko przekonaliśmy
Gdy zglasza sie w Orange brak zasiegu w przypadku gdy nadajnik "padl" to nie staraja sie nam udowodnic ze nie wiemy o czym piszemy (mowimy) przyjmuja zgloszenia dziekuja za informacje i przekazuja ja do dzialu technicznego. Pozniej uprzejmie informuja smsem ze zauwazyli usterke i bedzie w konkretnym terminie przywrocony zasieg.
To napiszę Ci tylko jedno: oby rzeczywiście tak było, bo jak na razie, to liczy się tylko, np. najkrótszy czas rozmowy i inne "rzeczy", a nie "pełna" pomoc Klientowiplay4you2 pisze:Wiem, że to trudno tak uwierzyć na słowo, ale na prawdę prowadzone są kontrole jakościowe. Często dzięki Wam, Klientom możemy coś zauważyć, co nam umknęło. Za każdym razem dziękujemy, jeżeli ktoś wskaże nam pewne nieścisłości, które wystąpiły. Pamiętajcie również o tym, że zmiany wymagają czasu. Nie możemy z dnia na dzień poprawić błędu, który nam ktoś zgłasza (lub są zgłaszane w sferze Obsługi Klienta). Liczę na waszą wyrozumiałość.
Mamy świadomość tego, że mogą to być na początku osoby, których wiedza o Telekomunikacji jest podstawowa lub znikoma. Dlatego dla każdych z osób przygotowane są szkolenia z ekpertami w tych sprawach. Każdy konsultant je przechodzi przed podjęciem pracy. Szkolenia trwaja około 3 tyg. Później kontrolujemy osoby po szkoleniach i jeżeli wstępnie nie ma zastrzeżeń, to jest ok. Niestety, później już dana osoba ma za zadanie sama pozyskiwać wiedzę ze spraw bieżących. Jeżeli wchodzi nowa Oferta, są wszyscy z tego szkoleni, jednak podstawa wiedzy wywodzi się głównie od samych osób. Jeżeli zauważymy, że ktoś najnormalniej sobie "nie radzi". To go doszkalamy. Jeżeli to nie pomaga, to proponuje się zmianę pracy. Jak zapewne zdajecie sobie sprawę, jest masę osób pracujących w CC i czasami może nam umknąć coś istotnego.kwistas pisze:W rozmowach z konsultantami niewiedza o telekomunikacji się strasznie uwidacznia,
Dokładnie to chcę Wam powiedzieć od bardzo dawna. Proszę Was o czas, żebyśmy mogli dopracować do najwyższych poziomów Obsługę Klienta. Z każdym dniem polepszamy jakiś sektor. Zapewniam jeszcze raz, prace nad tym są prowadzone stale i osoby odpowiedzialne za obsługę angażują się w to zadanie z całych swoich możliwości.kwistas pisze:Era to inna sprawa tej firmę też trzeba było długo żeby doszła do poziomu normalności.
To może przez ten czas kontakt z OK powinien być bezpłatny? Tak jak kiedyś?Proszę Was o czas, żebyśmy mogli dopracować do najwyższych poziomów Obsługę Klienta.
Przykład: nie możesz się z nikim dogadać bo głos się tnie. Przykład 2: Parę godzin jesteś poza zasięgiem, a twój telefon pokazuje że wszystko jest w najlepszym porządku. Pod koniec dnia dostajesz SMSy o tym, że ktoś próbował się do ciebie dodzwonić.Tak się zastanawiam w jakich sprawach tak często dzwonicie to tego Bok
kandydat do nagrody DarwinaPWK pisze:Pytam "Dlaczego?" i wielkie zdziwienie: "Jak to dlaczego, przecież przy przeniesieniu numeru wypełnia się o wiele więcej druków"
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... encji.htmlpytacie co wyłączono: 3 miesiące bez abonamentu i swobodny internet.
Papierową, przecież dziś poczta/inpost itp nie pracują?lukaszw pisze:Taka ciekawostka, wlasnie otrzymalem fakture z Play tydzien po terminie, w Swieto Niepodleglosci
Napisz mi proszę na PW o co chodzi, sprawdzę to dla Ciebie i zobaczę w czym jest kłopot. Oczywiście nic nie obiecuję, jednak mogę przeanalizować Twoją sprawę.Prezesek pisze:Pisałem już do rzecznika Do dziś odpowiedzi brak....