• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 64
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 64

 #368769  autor: pawelpp
 08 lis 2009, 23:20
play jest fajny do póki nie ma problemów... gdy się coś zaczyna dziać to czar pryska o czym się gorzko przekonaliśmy
osachorzow, jest na to proste rozwiązanie. Wystarczy żeby ktoś o tym napisał - np. telepolis.pl albo wyhacz.pl. Zachęcam więc czytelników do pisania do tych portali - sam nic nie zdziałam.
Napisałem kiedyś do UKE z ogólnym pytaniem na temat naliczania kosztów połączeń z OK i otrzymałem odpowiedź:
"W nawiązaniu do wiadomości przesłanej do Urzędu Komunikacji Elektronicznej pragnę poinformować, iż w myśl art. 68 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.) dostawca publicznie dostępnych usług telefonicznych zapewnia użytkownikom końcowym możliwość uzyskania połączenia z konsultantem dostawcy usług. Jednak ww. ustawa nie nakłada obowiązku na dostawcę, iż takie połączenia mają być bezpłatne. Opłaty za połączenia z Biurem Obsługi Klienta pobierane są przez operatora zgodnie z Cennikiem świadczenia usług zaakceptowanym przez Pana w momencie podpisania umowy. Pragnę wskazać, iż problem zrywanych połączeń powinien Pan zgłosić bezpośrednio do operatora w formie reklamacji. Na gruncie obowiązujących przepisów UKE nie ingeruje w szczegółowe warunki świadczenia danej usługi operatora, jeśli te zgodne są z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Jedynie w przypadku cen dotyczących usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską S.A. podlegają one ustawowej kontroli Prezesa UKE."

Odwołuję się więc jedynie do przyzwoitości Play... i tyle pozostaje.

 #368771  autor: muchakk
 08 lis 2009, 23:29
Gdy zglasza sie w Orange brak zasiegu w przypadku gdy nadajnik "padl" to nie staraja sie nam udowodnic ze nie wiemy o czym piszemy (mowimy) przyjmuja zgloszenia dziekuja za informacje i przekazuja ja do dzialu technicznego. Pozniej uprzejmie informuja smsem ze zauwazyli usterke i bedzie w konkretnym terminie przywrocony zasieg.

Chciałbym, żeby tak było... Niestety jest wręcz przeciwnie.. walczyłem z nimi 1,5miesiaca żeby ruszyli dupe i cokolwiek zrobili (około 40 połączeń do BOKU za które mi nikt nie zwrócił). Miałeś zapewne szczęście.. mi non stop mówili, że to co prędzej działało świetnie teraz ma działać, tak,a nie inaczej...


CO do Play'a (zeby nie zbaczać z tematu). To jest ok jak na tak młodą siec, ale tak jak tutaj wszyscy piszą BOK jest waszym najgorszym problemem i dodatkowo rejestracja (do której to tak usilnie żaden inny operator nie namawia a udostępnia chociaż część informacji).

 #368803  autor: rogmaniek
 09 lis 2009, 11:44
play4you2 pisze:Wiem, że to trudno tak uwierzyć na słowo, ale na prawdę prowadzone są kontrole jakościowe. Często dzięki Wam, Klientom możemy coś zauważyć, co nam umknęło. Za każdym razem dziękujemy, jeżeli ktoś wskaże nam pewne nieścisłości, które wystąpiły. Pamiętajcie również o tym, że zmiany wymagają czasu. Nie możemy z dnia na dzień poprawić błędu, który nam ktoś zgłasza (lub są zgłaszane w sferze Obsługi Klienta). Liczę na waszą wyrozumiałość.
To napiszę Ci tylko jedno: oby rzeczywiście tak było, bo jak na razie, to liczy się tylko, np. najkrótszy czas rozmowy i inne "rzeczy", a nie "pełna" pomoc Klientowi :( Chciałbym wierzyć w to, że kiedyś może BOK P4 dorówna jakości BOK'u PTC, choć i tam, moim zdaniem, jest gorzej, niż w 2005 czy 2006r., choć to zależy oczywiście, m.in. na jakiego konsultanta się trafi. Cóż, będę mógł weryfikować i obserwować czy rzeczywiście P4 zależy na jakości Biura Obsługi Klienta ;-) Chociaż sam fakt, że się tu "udzielasz", już świadczy o jakiś pozytywnych zmianach :-D Pozdro!

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #368815  autor: kwistas
 09 lis 2009, 14:00
Tak się zastanawiam w jakich sprawach tak często dzwonicie to tego Bok, miałem jeden raz do czynienia z konsultantem Play, nie było problemu wszystko załatwiłem jednym telefonem.
Chyba codziennie nie dzwonicie do Bok się pytać jakie promocje dadzą? Era to inna sprawa tej firmę też trzeba było długo żeby doszła do poziomu normalności.
Play musi nabrać doświadczenia i też będzie dobrze, jeśli wam teraz tak strasznie przeszkadza ta obsługa Play.
Ja bym radził zatrudniać ludzi którzy mają w dobre pojęcie o telekomunikacji, bo jakaś dziewczyna po liceum która jest wyszkolona na komunikatorach GG czy NK nigdy nie będzie miała pojęcia o podstawowych zasadach funkcjonowania sieci, oraz rozwiązywania problemów. W rozmowach z konsultantami niewiedza o telekomunikacji się strasznie uwidacznia, bo jeśli chodzi o e-maile to wujek Google im pomoże i coś wyedukują.

 #368827  autor: play4you2
 09 lis 2009, 15:11
kwistas pisze:W rozmowach z konsultantami niewiedza o telekomunikacji się strasznie uwidacznia,
Mamy świadomość tego, że mogą to być na początku osoby, których wiedza o Telekomunikacji jest podstawowa lub znikoma. Dlatego dla każdych z osób przygotowane są szkolenia z ekpertami w tych sprawach. Każdy konsultant je przechodzi przed podjęciem pracy. Szkolenia trwaja około 3 tyg. Później kontrolujemy osoby po szkoleniach i jeżeli wstępnie nie ma zastrzeżeń, to jest ok. Niestety, później już dana osoba ma za zadanie sama pozyskiwać wiedzę ze spraw bieżących. Jeżeli wchodzi nowa Oferta, są wszyscy z tego szkoleni, jednak podstawa wiedzy wywodzi się głównie od samych osób. Jeżeli zauważymy, że ktoś najnormalniej sobie "nie radzi". To go doszkalamy. Jeżeli to nie pomaga, to proponuje się zmianę pracy. Jak zapewne zdajecie sobie sprawę, jest masę osób pracujących w CC i czasami może nam umknąć coś istotnego.
kwistas pisze:Era to inna sprawa tej firmę też trzeba było długo żeby doszła do poziomu normalności.
Dokładnie to chcę Wam powiedzieć od bardzo dawna. Proszę Was o czas, żebyśmy mogli dopracować do najwyższych poziomów Obsługę Klienta. Z każdym dniem polepszamy jakiś sektor. Zapewniam jeszcze raz, prace nad tym są prowadzone stale i osoby odpowiedzialne za obsługę angażują się w to zadanie z całych swoich możliwości.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368832  autor: pawelpp
 09 lis 2009, 15:26
Proszę Was o czas, żebyśmy mogli dopracować do najwyższych poziomów Obsługę Klienta.
To może przez ten czas kontakt z OK powinien być bezpłatny? Tak jak kiedyś?
Tak się zastanawiam w jakich sprawach tak często dzwonicie to tego Bok
Przykład: nie możesz się z nikim dogadać bo głos się tnie. Przykład 2: Parę godzin jesteś poza zasięgiem, a twój telefon pokazuje że wszystko jest w najlepszym porządku. Pod koniec dnia dostajesz SMSy o tym, że ktoś próbował się do ciebie dodzwonić.
Ciąg dalszy dla tych przykładów: OK nie oddzwoni do ciebie i nie poinformuje, że ktoś coś robi w danej sprawie, tylko odpisze na Play24. Więc po tygodniu zdenerwowany znowu dzwonisz i pytasz się jakie są postępy.

 #368895  autor: kwistas
 09 lis 2009, 20:28
Bezpłatny kontakt do BOK=Ciągły spam dzieciarni.

Ja często lubie załatwiać sprawy z salonie Play, tam praktycznie nie ma problemów.

 #368972  autor: PWK
 10 lis 2009, 13:51
Przenosiłem niedawno numer z Ery do Play. Telefon do BOK, czy jak to się w Play nazywa, odbiera jakiś chłopaczek. Pytam czy są jakieś dodatkowe rabaty dla przenoszących numer w promocji "Swobodny Internet". Odpowiedź: "Proszę chwilę poczekać" i po paru minutach "Nie ma dodatkowych promocji na internet". No to tłumaczę od początku: chcę przenieść numer od konkurencji, interesuje mnie promocja "Swobodny Internet", czy są jakieś dodatkowe upusty za przeniesienie numeru? Odp.: "Proszę jeszcze chwilę poczekać" a następnie "Nie można przenieść internetu od innego operatora". Bez komentarza...

W sklepach jest niewiele lepiej. W Warszawie, w CH Wileńska na pytanie jak wyżej dostałem odpowiedź: "Nie ma dodatkowych korzyści za przeniesienie numeru". Pytam "Dlaczego?" i wielkie zdziwienie: "Jak to dlaczego, przecież przy przeniesieniu numeru wypełnia się o wiele więcej druków"...

 #369041  autor: osachorzow
 10 lis 2009, 18:20
PWK pisze:Pytam "Dlaczego?" i wielkie zdziwienie: "Jak to dlaczego, przecież przy przeniesieniu numeru wypełnia się o wiele więcej druków"
kandydat do nagrody Darwina :D

 #369087  autor: karl3
 10 lis 2009, 22:04
Niestety też mam nie przyjemność z tą siecią. Krótko mówiąc zostałem oszukany i nie mogę odzyskać pieniędzy. Mimo wielu prób składania reklamacji przez BOK, WWW i osobiście w salonach nie udało mi się. Mam abonament w Plusie i Orange i teraz mogę kategorycznie stwierdzić nigdy więcej złodziejskiego Playa. Całe szczęście, że już skończyła mi się umowa i nikomu w życiu nie polecę Playa.

 #369171  autor: Claudec
 11 lis 2009, 11:10
PWK, na blogu rzecznika Play napisali:
pytacie co wyłączono: 3 miesiące bez abonamentu i swobodny internet.
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... encji.html

[ Dodano: 2009-11-11, 11:21 ]
karl3, Play ideałem nie jest, sam też musiałem domagać się zwrotu niesłusznie potraconej kasy, ale zawsze oddawali.
Szczegółów nie podałeś, na razie to myślę że cała historia jest wymyślona...

Tutaj każdy z pracowników konkurencji może tutaj pisać co chce żeby zniechęcić klienta do Play.

 #369181  autor: Prezesek
 11 lis 2009, 11:50
Co do spraw związanych z "kasą" w PLAY to ja jestem raczej negatywnie nastawiony. Jedna osoba z mojej rodziny również została oszukana i pieniędzy do dzisiaj na koncie nie widać. Pisaliśmy reklamacje, ale zostały odrzucone... pomimo iż pracownik PRZYZNAŁ się do błędu pisemnie i wysłał te pismo razem z naszą reklamacją do wawy. Jednak PLAY uparcie odpisuje na reklamacje ciągle tymi samymi argumentami. "Umowa została podpisana przez pania i tyleee" Są uparci jak koza,więc my też będziemy uparci za rok, gdy umowa się skończy. Dostaliśmy kilka miesięcy temu ofertę z Plusa i czekamy na koniec umowy z PLAY. Niestety nie umiecie współpracować.

 #369212  autor: lukaszw
 11 lis 2009, 13:05
Taka ciekawostka, wlasnie otrzymalem fakture z Play tydzien po terminie, w Swieto Niepodleglosci

 #369229  autor: Marens
 11 lis 2009, 13:57
lukaszw pisze:Taka ciekawostka, wlasnie otrzymalem fakture z Play tydzien po terminie, w Swieto Niepodleglosci
Papierową, przecież dziś poczta/inpost itp nie pracują?

Dodam, że sam miałem problemy z nadpłatą. Chciałem aby została zwrócona na konto, jednak została uznana na poczet przyszłego rachunku.

 #369243  autor: Claudec
 11 lis 2009, 14:49
Ja ogólnie preferuje ofertę prepaida, jeśli mnie zawiedzie operator to mówię PAPA ;]
Prezesek, może play4you1 lub play4you2 coś pomogą, ewentualnie rzecznik Play.

 #369249  autor: lukaszw
 11 lis 2009, 15:14
Marens pisze:Papierową, przecież dziś poczta/inpost itp nie pracują?
Jednak pracuja...

 #369337  autor: senshiro
 11 lis 2009, 23:49
lukaszw, a może listonosz się pomylił i wrzucił kopertę z rachunkiem do kogoś innego, a dopiero dziś ta osoba wrzuciła ją do twojej skrzynki...?

Obrazek

 #369340  autor: Prezesek
 12 lis 2009, 07:29
Claudec Pisałem już do rzecznika ;) Do dziś odpowiedzi brak....

 #369347  autor: play4you2
 12 lis 2009, 09:42
Prezesek pisze:Pisałem już do rzecznika Do dziś odpowiedzi brak....
Napisz mi proszę na PW o co chodzi, sprawdzę to dla Ciebie i zobaczę w czym jest kłopot. Oczywiście nic nie obiecuję, jednak mogę przeanalizować Twoją sprawę.
Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369348  autor: www.fazafm.com
 12 lis 2009, 09:46
Ile czasu ma OK zeby odpowiedziec na zgloszenie/reklamacje ? Co sie dzieje jesli w danym terminie nie odpowiedza czy reklamacja jest wtedy uznana za zasadna ? Jesli 14 dni to wiele czasu OK nie zostalo zeby mi odpowiedziec. Godziny tykaja.
  • Strona 6 z 64
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 64
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 64