• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 64

 #368351  autor: kwistas
 06 lis 2009, 20:14
pawelpp pisze:
Nie ma samych wad są też zalety o czym nie możemy zapomnieć.
Zgadzam się z Marens, ale coraz częście dostrzegam coraz większe wady :(.
Zależy kto jakie wymagania ma, jeśli chce prestiżu to Play mu tego nie da :smt005

 #368373  autor: pawelpp
 06 lis 2009, 21:48
Zależy kto jakie wymagania ma, jeśli chce prestiżu to Play mu tego nie da
Nie należę do osób, które chwalą się wszystkim nowym iPhonem i tym że mam abonament za 200 zł w wielkiej trójce.
Usługi w Play do lipca BYŁY świadczone wzorowo. Byłem abonentem Orange i Ery.

 #368394  autor: Marens
 06 lis 2009, 23:44
pawelpp pisze:Nie należę do osób, które chwalą się wszystkim nowym iPhonem i tym że mam abonament za 200 zł w wielkiej trójce.
Znam natomiast takich co mają przysłowiowego iPhona w prepaidzie a na koncie pusto.
Ja natomiast mam tanie telefony, ale korzystam ile potrzebuje z telefonu.

 #368410  autor: lukaszw
 07 lis 2009, 08:50
play4you2 pisze:lukaszw, polecam E- fakturę. Tą z pewnością otrzymasz na czas. Niestety, jeżeli chodzi o terminowość dostarczania fv nie mamy wpływu na firmy kolportujące przesyłki. Zapewniam Cię, że wszystkie fv są wysyłane w terminie umożliwiającym wpłatę do daty zamieszczonej na fv. To zależy od Okresu Rozliczeniowego który posiada Abonent.
Nie kpij człowieku że nie macie wpływu gdy dostarczała poczta polska to jeszcze jako tako sie wyrabiali z terminem dostaw a gdy zmieniliście na tańszą firmę to juz kolejny raz nie mam faktury na czas a kit że nie macie wpływu na terminowość to debilom idz wciskaj, taki klient który wysyła listów w miliony może żądać pewnych warunków i terminowości a co do e-faktury to 1) trzeba wysyłać list albo iść do salonu by to uaktywnić a mi sie nie chce ułatwiać wam sprawy 2) trzeba mieć drukarkę, jakoś inni potrafią skutecznie i terminowo faktury dostarczyć a wy nie

 #368412  autor: play4you2
 07 lis 2009, 09:24
Marens pisze:Tak się jeszcze zapytam, czy istnieje możliwość zmiany okresu z 20 dnia miesiąca na 1?
Niestety nie. Operator zastrzega w Regulaminie Okres Rozliczeniowy, który jest przypisany do Abonenta (§ 12 ust. 2).
pawelpp pisze:Zgadzam się z Marens, ale coraz częście dostrzegam coraz większe wady .
Rozumiem, że Twoje dotychczasowe doświadczenia mogą wpływać na Twoją opinię, jednak uwierz mi, że każdy przypadek jest weryfikowany. Jak napisałem wcześniej, możliwe że natrafiłeś (niestety :( ) na tych konsultantów, o których pisałem. Wiem, że to trudno tak uwierzyć na słowo, ale na prawdę prowadzone są kontrole jakościowe. Często dzięki Wam, Klientom możemy coś zauważyć, co nam umknęło. Za każdym razem dziękujemy, jeżeli ktoś wskaże nam pewne nieścisłości, które wystąpiły. Pamiętajcie również o tym, że zmiany wymagają czasu. Nie możemy z dnia na dzień poprawić błędu, który nam ktoś zgłasza (lub są zgłaszane w sferze Obsługi Klienta). Liczę na waszą wyrozumiałość.
Marens pisze:Nie ma samych wad są też zalety o czym nie możemy zapomnieć.
Dziękuję za Twoje słowa uznania.

Pozdrawiam wszystkich

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368420  autor: Marens
 07 lis 2009, 10:23
play4you2 pisze:Dziękuję za Twoje słowa uznania.
Tylko aby nie było, że Wam słodzę. :wink:
Staram się podejść do tematu jak najbardziej "bezstronnie"
Mówię tak dlatego, że trafiałem na różnych konsultantów w punktach, na *500
Wg. mnie większość ludzi była "z ulicy" a to jednak boli.
Sam miałem najróżniejsze przygody o których można w różnych miejscach tutaj poczytać.
Teraz względnie się "ustabilizowało" i narzekać nie mogę, no poza transferem w Play Online.
Każda sieć ma swoje wady/zalety ale jak skończą mi się umowy terminowe to z miłą chęcią wyślę na Taśmową wypowiedzenie umowy.

Co ja powiem, bo korzystam od samego początku z P4.
Wszystko zaczęło się "chrzanić" po wprowadzeniu EGSM i Play Online

 #368421  autor: play4you2
 07 lis 2009, 10:29
Marens pisze:Tylko aby nie było, że Wam słodzę.
Ależ absolutnie nie miałem tego na myśli :). Po prostu dziękuję za Twój obiektywizm.
Marens pisze:jak skończą mi się umowy terminowe to z miłą chęcią wyślę na Taśmową wypowiedzenie umowy.
Być może do tego czasu uda nam się przekonać Ciebie do naszej Oferty ;-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368426  autor: Marens
 07 lis 2009, 11:07
play4you2 pisze: Być może do tego czasu uda nam się przekonać Ciebie do naszej Oferty ;-) .
Jest jeszcze 12 miesięcy :P
Do oferty nie trzeba przekonywać. Tylko rzeczy które mnie rażą:
:arrow: jakość techniczna 2G/3G (chociaż zmienia się pozytywnie)
:arrow: obsługa klienta (mam jeden salon gdzie wszystko załatwię)
:arrow: koszt połączeń do PLAY (średnio 0.72zł/min)
lukaszw pisze:1) trzeba wysyłać list albo iść do salonu by to uaktywnić a mi sie nie chce ułatwiać wam sprawy
Można wysłać fax'em
lukaszw pisze:2) trzeba mieć drukarkę, jakoś inni potrafią skutecznie i terminowo faktury dostarczyć a wy nie
Co ciekawe Plus ma też z tym kłopoty, przynajmniej miałem dwie interwencje.

Do negatywów dodam jeszcze "tani roaming" z którym są problemy w Europie 1B.
Nie działa wybieranie tonowe przy "call backu". Nie mogłem zalogować się do serwisów automatycznych banku. Przez co byłem "w plecy" z 10zł kilka prób po 3.75zł/min.
Przez 0048 numer wszystko działa, ale kosztuje 5zł/min

Tyle negatywów od mojej osoby, pozytywy
10dni w Europa 1B, codziennie łączyłem się z internetem/ wysyłałem SMS/MMS odbierałem połączenia/ dzwoniłem i zapłaciłem TYLKO 150zł. Zadzwoniłem z Plusa, 8 min/10SMS i przyszło 70zł za roaming

SMS - 1zł
MMS - 2zł do 300kB
GPRS - sesje liczone łącznie
Odebranie połączeń 1zł/min Kanada/Chorwacja itp w 1B co pozwala komunikować się do woli.

 #368428  autor: play4you2
 07 lis 2009, 11:20
lukaszw pisze:to juz kolejny raz nie mam faktury na czas a kit że nie macie wpływu na terminowość to debilom idz wciskaj
Niestety tak jest i to już zależy od Ciebie, czy uwierzysz, czy też nie. Co do drukarek... Owszem, Możesz wydrukować tą fakturę której obraz widać w PDF. jednak równie dobrze można dokonać przelewu lub innej formy zapłaty, a obraz faktury zapisać w pliku na dysku lub gdziekolwiek. Co do zlecenie, Martens odpowiedział słusznie, można wysłać faxem.
Marens pisze: koszt połączeń do PLAY (średnio 0.72zł/min)
Na to niestety nie mamy wpływu. Koszt połączeń DO sieci Play ustalają inni Operatorzy. Tłumaczą się asymetrią stawek MTR i mają prawo do ustalania takich stawek. Chcę Was zapewnić wszystkich, że jeżeli chodzi o stawki za połączenia do sieci Play z innych sieci, absolutnie nie mamy na to wpływu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368429  autor: prezeswk
 07 lis 2009, 11:23
play4you2 pisze:www.fazafm.com, jeżeli sprawą zajmuje się już play4you1 to oczywiście poczekaj na odpowiedź od niego. Zapewniam Cię, że z pewnością Twoja sprawa zostanie rzetelnie rozpatrzona. pawelpp, jeżeli spotkałeś się z nieprofesjonalną obsługą, warto powiadomić nas o tym. W tym celu koniecznie zapisz imię i nazwisko konsultanta, a jeżeli nie będzie chciał udzielić Ci takich informacji, złóż skargę na niego. Koniecznym jest wówczas zapamiętanie godziny połączenia, daty i oczywiście numeru telefonu, z którego dzwoniłeś. Taka rozmowa zostanie wówczas odsłuchana, a co do konsultanta zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zapewniam Cię, że są one wyciągane. Gwarantuję Ci, że sieć Play dokłada wszelkich starań, aby konsultanci nie robili tylko zgłoszeń "reklamacyjnych", ale również pomagali, co ma być priorytetem w ich pracy. Może to dziwnie zabrzmi, ale im bardziej będziemy mogli "wyłapać" tych nieprofesjonalnych, to tym szybciej będziesz mógł uzyskać fachową pomoc. Robione są również wewnętrzne kontrole, ale jak zapewne zdajesz sobie sprawę, czasami nie jesteśmy w stanie wyłapać tych "nieprofesjonalnych" osób.
Witaj, przypadkiem nie potrzebujecie chętynych do kontrolingu działania OK, czy POS? Chętnie podzwoniłbym tu i tam i parę rzeczy wyłapał :)
play4you2 pisze: Jeszcze jedno zdanie na zakończenie - tak ogólnie o zasięgu. Nie chcę tu nikogo usprawiedliwiać, ale proszę Was wszystkich o trochę wyrozumiałości i cierpliwości. Jak doskonale wiecie, Play działa na rynku tak na prawdę od 2007 roku, do tego czasu udało się objąć naszym zasięgiem (nie mówię tu tylko o zasięgu 3G) większość kraju. Owszem, zdarzają się czasami chwilowe usterki, awarie, ale to tak jak wszędzie. Mogę Was zapewnić, że stale pracujemy nad jakością połączeń i chwilowe utrudnienia, które mogą występować, są zazwyczaj spowodowane konserwacjami lub wymianą nadajników. Jest to proces terminowy i nie można w ciągu powiedzmy 24 godzin w całym kraju polepszyć na 110% wszystkiego. Zapewniam Was jednak, że stale prowadzone są prace w całym kraju nad jakością nadajników (BTS) i sami to zauważycie z pewnością w najbliższym czasie.
Pozdrawiam wszystkich czytelników :smt039 .
Play4you2
To, co wymieniacie całe stacje bazowe? W ramach gwarancji, czy z kaprysu, a może dostawiacie TRXy (zwiększacie pojemność - choć zasoby kanałów P4 są małe, więc mogą być interferencje...) W każdym razie może podwykonawcy są kiepscy (pewnie mieli być tani), poza tym szkielet słaby i jest jak jest. Przy czym, świadomi użytkownicy, którzy nie musza mieć pakietów na dane wybiorą roaming w Plusie - ja tak robię i w sumie jest OK, mimo, że czasem jestem wywalony z roamingu, lub nie dochodzą smsy. Użytkownicy niezorientowani mają z reguły wybór sieci automatyczny i telefon wybiera sieć macierzystą, w której w Poznaniu (mowa o 2G) nie da się normalnie rozmawiać. Ja mam w odległości 300 m stację z sektorem wycelowanym w mój balkon (sygnał - 45 dBm) i niestety 2G trzeszczy, piszczy, zrywa, przerywa - szkoda nerwów, ale też wam kasa koło nosa przechodzi - roaming was koszuje.
Odnośnie jakości OK - słyszalem, że telefoniczny jest w Poznaniu, a mialowy chyba w Gdańsku, ponoć w ostatnim czasie kilka osób zarządzających Call Center (w tych miastach) pożegnało się ze swoim stanowiskiem. W każdym razie OK robią Playowi firmy zewnętrzne.
A na zakończenie - dla mnie Play (Fresh) ma jedną zasadniczą zaletę - ważnośc konta. Czyli utrzymanie numeru, nawet przeniesionego z innej sieci jest śmiesznie tanie.

 #368431  autor: Marens
 07 lis 2009, 11:24
play4you2 pisze:obraz faktury zapisać w pliku na dysku lub gdziekolwiek
Nie da rady tak łatwo tego zapisać, kwestia otworzenia pliku.
Jest kłopot z drukowaniem tych faktur. Myślę, że dobrze byłoby gdyby były dodatkowo generowane w *.pdf

 #368461  autor: krzysiaq
 07 lis 2009, 14:18
Marens pisze:
play4you2 pisze:obraz faktury zapisać w pliku na dysku lub gdziekolwiek
Nie da rady tak łatwo tego zapisać, kwestia otworzenia pliku.
Jest kłopot z drukowaniem tych faktur. Myślę, że dobrze byłoby gdyby były dodatkowo generowane w *.pdf
przecież tam jest wygenerowany pdf, więc w czym rzecz? Ja drukuje faktury z tego właśnie pdf-a

Nie popędzaj amnezji a'la Las Vegas Parano...

 #368473  autor: Marens
 07 lis 2009, 15:41
krzysiaq pisze:Ja drukuje faktury z tego właśnie pdf-a
Kolejny plus, niedawno faktury były w *.XML a *.PDF nie było.
Tego mi brakowało :wink:

 #368520  autor: yagi
 07 lis 2009, 19:27
lukaszw pisze:Nie kpij człowieku że nie macie wpływu gdy dostarczała poczta polska to jeszcze jako tako sie wyrabiali z terminem dostaw a gdy zmieniliście na tańszą firmę to juz kolejny raz nie mam faktury na czas a kit że nie macie wpływu na terminowość to debilom idz wciskaj
A ja mam prosbe, zebys nie byl tak agresywny. Zanim cos napiszesz wez kilka glebokich wdechow i pomysl czy chcialbys zeby Cie ktos tak traktowal gdybys pracowal na hotline :P
Konsultanci Play sa tutaj po to zeby pomagac a nie zeby ich obrazac!

To ze jest problem z niezaleznymi dostawcami faktur to fakt niezbity - trick polega na tym, ze wszyscy maja z nimi problemy (wiem o Play, Plusie i Erze).

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #368571  autor: kwistas
 07 lis 2009, 22:56
Co do terminu przyznam rację, że to nie wina operatora tylko tych pseudo prywatnych firm pocztowych, mój znajomy miał problem z dostarczeniem faktury w Erze.
Od kiedy prywatna firma zajęła się przesyłką to rachunek z Ery przychodził 2-5 dni po terminie do zapłaty. Nie było wyjścia, po paru interwencjach na ową firmę Era zgodziła się przesyłać Pocztą Polską rachunek, teraz zawsze przychodzi faktura 4 dni przed zapłatą.

Więc to nie jest wina Play czy jakiej kolwiek firmy, rachunki są wysyłana w ściśle określonym terminie co miesiąc.

lukaszw nie masz zielonego pojęcia jaką drogie i przez ile rąk przechodzi dana przesyłka, więc się nie udzielaj, a agresje proszę zachowaj dla siebie.

 #368573  autor: Rezo
 07 lis 2009, 23:06
Czy to taki problem dla operatora nadać wystawioną fakturę maksymalnie dzień po jej wystawieniu? Sprawdziłem moje rachunki i wszystkie wysłane zostały dopiero cztery dni po ich wystawieniu.

 #368582  autor: kwistas
 07 lis 2009, 23:55
Tyle im zajmuje ogarnięcie miliona abonentów, w Erze jeszcze dłużej wysyłają po rozliczeniu.

 #368583  autor: lukaszw
 07 lis 2009, 23:56
yagi pisze: A ja mam prosbe, zebys nie byl tak agresywny. Zanim cos napiszesz wez kilka glebokich wdechow i pomysl czy chcialbys zeby Cie ktos tak traktowal gdybys pracowal na hotline :P
Konsultanci Play sa tutaj po to zeby pomagac a nie zeby ich obrazac!

To ze jest problem z niezaleznymi dostawcami faktur to fakt niezbity - trick polega na tym, ze wszyscy maja z nimi problemy (wiem o Play, Plusie i Erze).
Fakt, może i przesadziłem z tonem ale nie uważam żebym kogoś obraził jeśli playforyou poczuł się urażony to przepraszam, oczywiście nie jest alfą i omegą by wiedział wszystko.
Mi chodzi o to że Play ma potężny kontrakt na dostawę listów i paczek, nie jest to przysłowiowy Kowalski który musi stać na poczcie w kolejce, od takiej firmy listy sie odbiera i im dostarcza pod drzwi, Play za to płaci pieniędzmi od abonentów więc powinien od swojego kontrahenta wymagać odpowiedniej jakości usług a jak tego nie potrafi to go zmienić. Nie jestem pieniaczem ale to nie jest pierwszy przypadek u mnie (i wielu innych osób), chciałbym żeby za to był ostatni.

Do kwistas: to jest wina Play co wyjaśniłem u góry to nie komuna gdzie nie ma wyboru i jest tylko jeden jedyny słuszny dostawca usług takich czy innych a druga sprawa że co do tego o czym mam pojęcie i kiedy się mogę udzielać to nie ty decydujesz .

 #368587  autor: Claudec
 08 lis 2009, 00:30
Eh, ja od tygodnia muszę korzystać z roamingu Plusa, mimo że mam full zasięg Play
to nie mogę z tego korzystać.
Telefon stale zmienia stacje, często wybiera te z słabym zasięgiem.
To efekt odpalenia 2G/3G Play na drugim końcu mojego miasta :(

Ciekawe ile będę czekać na przekaźnik w centrum mojego miasta, na razie to pojawiają się tylko na obrzeżach.

 #368606  autor: play4you2
 08 lis 2009, 10:56
lukaszw pisze:to jest wina Play co wyjaśniłem u góry to nie komuna gdzie nie ma wyboru i jest tylko jeden jedyny słuszny dostawca usług takich czy innych
Owszem, komuna nie jest, jednak niestety, jak każdy, przysłowiowy "Kowalski" my też za to płacimy. Owszem, może nie "w okienku", ale jednak. Staramy się szukać dostawcy, który terminowo będzie wywiązywał się z dostarczenia przesyłki, natomiast jak już pisałem, nie mamy często na to wpływu. Owszem, możemy zatrudnić jakąś znaną firmę kurierską, jednak mam pytanie, czy chciałbyś aby koszta tych dostaw zostały uwzględnione np. w Twoich rachunkach?? Chyba nie, tak jak każdy, liczymy na jakość w stosunku do ceny. Jeżeli zdecydowałbyś się na wszystko, bez względu na cenę, to nie byłoby to dobre rozwiązanie. Jak już mówiłem, zgłaszamy to do dopstawcy, jednak to wszystko co możemy zrobić. Nie zapomnij również, że każdy dostawca ma też swój Regulamin i w oparciu o jego wytyczne załatwia sprawy. To, że zmienimy na innego to nie zawsze pomaga. Dlatego szczerze polecam E - fakturę, którą zawsze otrzymacie na czas, zaraz po jej wystawieniu. Jeżeli ktoś nie ma dostępu do internetu, to rozumiem, że nie może sobie na to pozwolić i zdany jest "na papierowe fv", jednak my też rozumiemy, że dostawcy się spoźniają z przesyłkami. Czy kiedykolwiek miałeś zablokowany telefon w naszej sieci, jeżeli spóźniłeś się z zapłatą kilka dni?? Wątpię. Zgodnie z Regulaminem, blkadę mamy prawo wprowadzić po około 14 dniach od daty wpływu na koncie wymienionej na fv. Jednak zanim to zrobimy i tak jeszcze staramy się wyjaśnić, co jest przyczyną braku wpłaty. Na tym pozwól, że zakończę ostatecznie dyskusję na temat wysyłki faktur.

P.s. Nie poczułem się urażony, choć ton niewątpliwie mógłby być inny. Rozumiem Cię, że tak mogłeś zareagować, ale zrozum też to, co ktoś stara Ci się wyjaśnić. Zapewniam, że nie szerzę żadnej "propagandy", tylko staram się Wam wyjaśnić pewne wątpliwości w miarę moich możliwości.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 4 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 64