• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64

 #365975  autor: osachorzow
 21 paź 2009, 19:38
TomekO, a wyobraź sobie sytuację, w której kupujesz w salonie auto wraz z ubezpieczeniem - sprzedane łącznie, tak jak telefon i karta sim w play; auto się zepsuło, jest w warsztacie i nie możesz jeździć; czy w tej sytuacji domagasz się od salonu zwrotu części składki z ubezpieczenie bo w tym czasie nie możesz przecież z niego korzystać?

W przypadku zepsutego telefonu kartę możesz przełożyć do innego aparatu i korzystać nadal, a z ubezpieczenia do innego auta nie przełożysz ;) więc tym bardziej powinieneś domagać się zwrotu! oczywiście wcześniej napisać do UOKiK, a najlepiej to kosa na sztorc i na Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu ;)

 #365982  autor: TomekO
 21 paź 2009, 20:09
osachorzow pisze:TomekO, a wyobraź sobie sytuację, w której kupujesz w salonie auto wraz z ubezpieczeniem - sprzedane łącznie, tak jak telefon i karta sim w play; auto się zepsuło, jest w warsztacie i nie możesz jeździć; czy w tej sytuacji domagasz się od salonu zwrotu części składki z ubezpieczenie bo w tym czasie nie możesz przecież z niego korzystać?
chyba to nie jest dobry przykład bo auto w warsztacie cały czas jest ubezpieczone i korzystasz z tego ubezpieczenia ?

Operator sprzedał telefon i powinien poczuć się do odpowiedzialności. Nikt nie wymaga złotych gór na łańcuszku tylko telefon zastępczy na okres naprawy gwarancyjnej. Kwestia podejścia do klienta.

 #365984  autor: osachorzow
 21 paź 2009, 20:13
TomekO pisze:chyba to nie jest dobry przykład bo auto w warsztacie cały czas jest ubezpieczone i korzystasz z tego ubezpieczenia ?
OC chyba w warsztacie Ci się nie przyda, auto rozebrane stoi sobie w częściach więc raczej nie nabroi na drodze, żeby było potrzebne OC ;)
TomekO pisze:Operator sprzedał telefon i powinien poczuć się do odpowiedzialności.
skoro przyjął reklamowany telefon to się poczuwa. Gdyby nie chciał przyjąć reklamacji to wtedy należy interweniować w innych instytucjach (np. u rzecznika praw konsumenta który działa w każdej gminie.
TomekO pisze:Kwestia podejścia do klienta.
NO I TU SIĘ ZGADZAMY :) wydanie telefonu zastępczego to jest kwestia podejścia, a nie obowiązku operatora! I to od początku próbujemy tu wytłumaczyć DJ-W, który domaga się zmniejszenia abonamentu z tytułu popsutego telefonu!

 #366837  autor: www.fazafm.com
 26 paź 2009, 23:12
DJ-W pisal o zmniejszeniu abonamentu ze wzgledu na popsuty telefon i nie otrzymanie zastapeczego. Ja mam inne pytanie :) Ale dodam cos jeszcze do tamtej dyskusji. Jak rozbijesz telefon sam go zniszczysz oddasz do serwisu i na czas przebywania w serwisie dostaniesz zastepczy. Po odmowie naprawy telefonu przez serwis ze wzgledu na czynniki "zewnetrzne" i zwrocie aparatu zastepczego umowa zostaje rozwiazana ze wzgledu na brak telefonu ??? :)

Jesli sie popsuje nadajnik PLAY, a my mieszkamy wlasnie w jego zasiegu i nie mozemy korzystac z Pakietow Internetowych w telefonie. To czy operator ma nam zwrocic ze wzgeledu na brak mozliwosci wykorzystania pakietu w danych dniach proporcjonalną oplate czy nie ? Czy jesli Salon Play w danym miescie ma takze informacje ze nadajniki nie dzialaja to zglaszajac reklamacje mamy udowadniac PLAY ze ich nadajnik nie działa ? Czy moze oni sami powinni sprawdzic w dziale technicznym ze maja awarie ? Moze mamy im dostarczyc raport o stanie awarii nadajnika podac konkretny numer oraz zezwolenie i podjac probe samodzielnej naprawy. Jak mozna zadac pytanie jaki komunikat pojawia sie na wyswietlaczu lub jaki sygnal dzwiekowy :) Jesli cos nie dziala to bedziesz mial jakis komunikat ??? Czy ma znaczenie czy mamy w telefonie ustawiony tryb reczny czy automatyczny do wyboru sieci. Jesli cos po prostu sie popsulo i to nie nasz telefon ( lub kilka telefonow ). :)
Przykro nam z powodu opisywanej sytuacji. Do analizy połączeń pod kątem technicznym konieczne są aktualne dane. Jeżeli niedogodności nadal występują prosimy o ponowne udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
•Nr abonenta: Po co numer abonenta przeciez zgloszenie jest wyslane ze strony play wiec maja dane jakiego numeru dotyczy sprawa ( chyba nie czytaja uwaznie co sie do nich wysyla )
•Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): Podany konkretny termin od 12.10.2009 do 20.10.2009
•Miasto, w którym wystąpił problem: Podane.
•Dzielnica, w której wystąpił problem: w jakim celu jesli to male miasto i napisalem iz dotyczy calego miasta jeden nadajnik 2G/3G na cale miasto ( znow komus wylaczyli prawo do myslenia )
•Ulica, przy której wystąpił problem: Na to pytanie udzielilem odpwowiedzi powyzej.
•Wskaźnik trybu transmisji: Jakiej transmisji jak nadajniki nie dzialaj.
•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? No chyba juz im pisalem !!!
•Model telefonu: Podalem dwa modele telelefonow ( czy dwa sie zepsuly ? jeden kupiony poprzedniego dnia w Play czyli sprzedaja popsute ? )
•Komunikat na wyświetlaczu: Jak moze byc jakis komunikat jesli z siecia Play sie nie polacze moge korzystac tylko z roamingu PLUSA.
•Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? Przeciez juz to pisalem ( znow komus sie nawet nie chcialo dokladnie przeczytac tylko wkleił gotowa regułkę i niech kolega ktory znow odbierze zgloszenie ma robote )
•Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)? HAHAHA bo juz inaczej ....
•Klasa usługi (nazwa taryfy): Maja przeciez dane bo podalem numer telefonu wiec wystarczy sprawdzic konto abonenckie ?
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU: Uzupełnienie powyższych danych pozwoli na analizę oraz rozwiązanie zgłoszonej przez Pana kwestii. ( byl nawet dluzszy ale po co jesli nikt tego nawet nie przeczytal dokladnie )
To jest wlasnie wspaniala praca Biura Obslugi PLAY

I jak sadzicie sa dobrze szkoleni sa dobierani wedlug surowych kryteriow ?

No to czytajcie dalej:

10 pazdziernika po otrzymaniu odpowiedzi pisemnej na konkretne pytanie czy mam mozliwosc zmiany planu taryfowego zadzwonilem by plan zmienic. Juz w tej chwili sie okazalo ze mimo pisemnej informacji o mozliwosci przejscia na plan Play Abonament 40 takiej mozliwosci nie mam konsultant podal mi bledna informacje. Ok. To na jaki plan mam mozliwosc zmienic ? Okazuje sie ze moge przejsc na One Play 45 zl i zmiana ma byc wprowadzona 20 pazdziernika czyli w pierwszym dniu nowego cyklu rozliczeniowego. Konsultantka potwierdza ze plan bedzie zmieniony wiec ja nie patrze w zgloszeniach ktore pojawiaja sie na playmobile. Okazuje sie ze jednak znow ktos popelnil blad.

Napisano mi ze ze wzgledu na pismo o wypowiedzeniu umowy nie jest mozliwa zmiana planu taryfowego. :) Oczywiscie takie pismo bylo tylko ze na numerze ktory byl do INTERNETU w PLAY, a ja na nim nie prosilem o zmiane taryfy tylko na swoim numerze abonamentowym . Jak zatem mozna popelnic taki blad ? Jak mozna nie patrzac nawet jakiego numeru dutyczy dyspozycja zmiany planu napisac ze jest on w trakcie wypowiedzenia. Czy obsluga Play napewno czyta zgloszenia ? Czy napewno sprawdza czego one dotycza ?

Nadchodzi 20 pazdziernika sprawdzam czy mam zmieniona taryfe i okazuj sie nie trudno zgadnac :) Oczywiscie plan jak byl tak jest One Play 65 , a mial byc 45zl :). Wiec dzwonie wyjasnic i zglosic reklamacje. Pierwsza rozmowa 7 minut i nagle mnie rozlacza. Dzwonie drugi raz jeden konsultant nie radzi sobie wiec przelacza mnie do kogos z wiekszymi uprawnieniami. 20 minut i znow rozlacza mnie siec. SUPER. 3 rozmowa i juz 4 konsultantowi tlumacze znow to samo :) Bo oczywiscie oni nie moga po nazwisku przelaczyc mnie do konsultanta z ktorym rozmawialem przed chwila. Jak mnie rozlaczy znow to niestety ale oni nie moga oddzwonic. Bardzo ciekawe ze kazdy mowi co innego. PROFESJONALIŚCI.

W koncu pisze zgloszenie przez konto w internecie i po kilku dniach otrzymuje odpowiedz:
Witamy serdecznie, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, Magdalena XXX specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, dnia 26 października 2009 roku Pan Kamil XXX ul. XXX 1/25 22-500 XXX Nr zgłoszenia: 12308XXX.
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji zmiany taryfy, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 20 października 2009 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Pana reklamacja została uznana za zasadną. Przykro nam z powodu nie do końca pozytywnego wrażenia jakie wywołała na Panu telefoniczna obsługa klienta. Zapewniamy, że nasi konsultanci to profesjonaliści, którzy po ukończeniu odpowiednich szkoleń wstępnych posiadają szeroką wiedzę z zakresu usług Play. Zgodnie z Pana dyspozycją taryfa zostanie zmieniona na One Play 45 w dniu 20 listopada 2009 roku. Przepraszamy za opóźnienie. Proponujemy rekompensatę w postaci 10 minut, którą może Pan wykorzystać w ciągu 30 dni pod momentu przyznania. Jeżeli satysfakcjonuje Pana takie rozwiązanie prosimy o kontakt z Obsługą Klienta
Ja mam zaplacic 20 zl wiecej za blad konsultanta , a oni mi proponuja 10 minut czyli 3,9zl rekompensaty :)

Czy tak postepuje powazna siec ? Czy tak postepuje firma ktora jest na dorobku i powinno im zalezec na dobrej opinii wśród uzytkownikow ???

Przepraszam bardzo Tanio to Wy macie ale o obsludze PROFESJONALNEJ mozecie jedynie pomarzyć.

 #366844  autor: nemo2009
 27 paź 2009, 00:25
www.fazafm.com pisze: Jeżeli satysfakcjonuje Pana takie rozwiązanie prosimy o kontakt z Obsługą Klienta
To jest najlepsze w Play,żeby się zgodzic,musisz znowu wydac 1 zł.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #366847  autor: www.fazafm.com
 27 paź 2009, 00:55
Nemo2009 - moge tez wyslac taka dyspozycje przez strone playmobile.pl logujac sie do swojego konta wiec nie zaplace 1 zl ( czas oczekiwania na odpowiedz bardzo dlugi )

Ironia polega na tym ze skoro zmniejszam abonament tzn. ze nie potrzebuje tylu minut po co mi zatem kolejnych 10 minut jesli chcialem zamiast 166 min miec 100 min . Wiec o 66 minut mniej chcialem wydzownic. Co mi po ich 10 minutach jak ja ich nie chcialem wykorzystac. Mnie interesuje bonifikata finansowa lub natychmiastowa zmiana planu i korekta faktury o 20 zl o ktore obnizony bylby abonament. Potrafia popsuc niech potrafia naprawic.


Odnosnie zgloszenia w sprawie internetu czyli awarii nadajnikow.
Komentarz zamknięcia: Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny:  Nr zgłoszenia: 12435XXX Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące trudności technicznych, które wpłynęło do nas w dniu 26 października 2009 roku za pośrednictwem strony www. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Po otrzymaniu od Pana zgłoszenia dokładnie przeanalizowaliśmy opisaną sprawą. Mianowicie w podanej przez Pana lokalizacji: Gmina Hrubieszów, w chwili obecnej Play nie ma swojej stacji radiowej. W związku z tym Użytkownicy mogą korzystać z naszych usług telekomunikacyjnych będąc zalgowanym do sieci Operatora Krajowego Polkomtel. Najbliższy nadajnik sieci Play jest w Werbkowicach. Zapewniamy Pana, że stale trwają prace mające na celu rozszerzenie zakresu świadczenia usług. Być może wkrótce zasięg radiowy tejże stacji zostanie rozszerzony również na gminę Hrubieszów. Jednak są to procesy długotrwałe poprzedzone wieloma testami. Jest nam niezmiernie przykro, ale korzystając z usług telekomunikacyjnych jest Pan zalgowany do sieci Plus. Wobec powyższego Pańska reklamacja została uznana za niezasadną. W tej sytuacji chcielibyśmy zaproponować Panu rekompensatę w wysokości 10 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe w ciągu 30 dni od momentu ich podłączenia. Jeśli zaproponowana rekompensata jest dla Pana satysfakcjonująca uprzejmie prosimy o kontakt dowolnym sposobem
Jesli reklamacja jest niezasadna to dlaczego proponuja mi rekompensate czyzby gotowa regulka czy znow sie ktos pomylil ? Moze jednak jest zasadna ? Dlaczego prosze o to link do oficjalnej informacji na stronie rzecznika PLAY ( na telepolis tez byla taka informacja na innych portalach takze ).

INFORMACJA O ZASIEGU PLAY NA STRONIE RZECZNIKA
Cytat ze strony:
08.10.09 godz. 12:45
Kategoria:

Ja nie ograniam tego tempa. Dziewczyny i chłopaki chyba pracują non stop.
Uruchamiamy zasięg Play Online w kolejnych 23 miastach i miejscowościach:
Dragacz, Garbów, Grajewo, Hrubieszów, Jeżów Sudecki, Kamienna Górna, Kolno, Krynica-Zdrój, Lisia Góra, Lubicz, Łapy, Mogilno, Niepołomnice, Prudnik, Pysznica, Rydultowy, Sucha Beskidzka, Środa Śląska, Tarnów Opolski, Włodowice, Wolanów, Zambrów, Żurawica.
Prosze sobie teraz to odniesc do komentarza z biura obsługi.

Pracownicy salonu play w tej miejscowosci sa takze zdziwieni faktem iz moga sprzedawac i sprzedaja aktywacje PLAYONLINE , a biuro obslugi twierdzi ze ta miejscowosc nie jest podlaczona do nadajnikow PLAY.

W koncu dzis pojawila sie w systmie faktura z wyszczegolnionymi kwotami za poszczegolne uslugi. I KOLEJNY BLAD !!!

Aktywowali mi pakiet minut Do Wszystkich za 10 zl chociaz ja go nie zamawialem. W dodatku na fakturze mam napisane pakiet 30 minut ( 20/10/2009 - 19/11/2009 ) ( co jest nie mozliwe poniewaz wedlug regulaminu taki pakiet moze byc uruchomiony tylko przy taryfie one play 45 zl)

Obrazek

Ja natomiast w skutek bledu pracownika mam one play 65zl wiec moge miec aktywny tylko pakiet z 50 minutami w takiej samej cenie. To takie szczegoly ale dosc istotne przy udowadnianiu swych racji. Inaczej po 14 dniach zakonczy sie okres reklamacyjny i odesla mnie do sądu. ( Czas oczekiwania na reklamacje to okolo 6 dni biorac pod uwage ze cos beda kazali doslac dopisac dopowiedziec to rzeczywiscie duzego pola manewru nie mamy )

Jak mozna sie nie denerwowac :) Ja naprawde chcialbym nie zajmowac sie takimi duperelami i zeby wszystko dzialalo wspaniale ... mozna czasami machnac reka ale jesli ktos popelnia blad za bledem i mowi ze to nie on to zaczyna byc irytujace.

 #367483  autor: Pajuch
 31 paź 2009, 23:24
Play online na kartę ... Kupiłem kartę play online dla testu z ewentualnym późniejszym moim pozostaniu w tej sieci niestety mimo szczerych chęci mi się to nie udało ... jakieś 4mc temu nabyłem owa kartę :) używałem sporadycznie głównie sprawdzałem działanie internetu ,na tym polu było ok transfer dobry ping też .Jakiś czas przed końcem ważności konta kupiłem doładowanie i najnormalniej chciałem załadować owa kartę niestety krótkim kodem występował nieznany mi błąd pomyślałem zadzwonie z tej karty jak na kartoniku od startera jest napisane ba nawet na samej karcie sim numer podany hehe trochę się przeliczyłem zadzwonić się nie dało wszedłem z komputera na stronę operatora żeby to zgłosić...ups strona zaniemogla ,pomyślałem że wpadki zdażają się każdemu zadzwoniłem z prywatnego telefonu lecz niestety po 8minutowym oczekiwaniu znudziło mi się jak i kieszeń lżejsza się zrobiła... doładowanie oddałem siostrzencowi pozostał niesmak...
Edytowano - numer do boa wraz z zachęta do dzwonienia w razie problemów nie był na kartoniku lecz na karcie gdzie była karta sim jak i na samej karcie sim.

 #367489  autor: Marens
 31 paź 2009, 23:50
Data zgłoszenia: 2009-10-01
Status zgłoszenia: Rozpatrywane

 #368174  autor: play4you2
 05 lis 2009, 18:26
www.fazafm.com, przeczytałem Twoją opinię i powiem Ci, że rzeczywiście w Hrubieszowie można korzystać z Play Online, jednak niestety nie w całym mieście. Może informacja była rzeczywiście trochę niefortunna, ale wszelkie kwestie dotyczące zasięgu są na stronie Play w linku "zasięg". Jeżeli tam jest lokalizacja którą wybierzesz i jest pokazany zasięg "3G", to bez peroblemów będziesz mógł korzystać z Online. Co do pozostałych kwestji, napisz mi na PW o co dokładnie chodziło z tymi "minutami". Pozdrawiam wszystkich.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368182  autor: www.fazafm.com
 05 lis 2009, 19:39
W lokalizacji gdzie przebywam mam zasieg playonline. Oczywiscie widzialem mape zasiegu zaraz po uruchmieniu nadajnikow i bylo kilka plam bez zasiegu jednak akurat tam gdzie bywam "centrum" mieszkanie , praca na ulicy Zamojskiej gdzie zasieg jest. Reklamacji mi nie uwzgledniono jednak juz mi sie nawet nie chce o tych kilka zlotych denerwowac. Napewno dzial techniczny odnotowal awarie nadajnika zaraz po uruchomieniu wiec jakies dane na ten temat w okresie w ktorym podalem istanieja. Jednak konsultantowi play byc moze az tak bardzo w ta tematyke nie chcialo sie wgłębiać. Salon Play w Hrubieszowie sprzedawal nowe aktywacje w czasie tej awarii i takze mnie informowali ze przez tydzien nie bedzie zasiegu (taka dostali informacje - jest awaria) . Wiec dziwic moze tylko to upieranie sie ze nic sie nie stalo. Tak PORZADNA FIRMA chyba nie postepuje.

Odnosnie pozostalych spraw to zajmuje sie nimi juz Play4you1 i wysylalem na "wasz" adres forum szczegolowe informacje oraz screeny faktur ( 5 ostatnich ). W tym co pisalem powyzej zauwazylem jeszcze wiekszy blad gdyz jak sprawdzilem faktury okazalo sie ze mam naliczana oplate za pakiet 30 minut do wszytskich sieci od czerwca. W okresie rozliczeniowym 20.06.2009 - 19.07.2009 oraz 20.07.2009-19.08.2009 mam naliczana oplate za dwa pakiety tego samego typu co jest zlamaniem 6 punktu regulaminu pakietu minut do wszystkich. Wszystko jest widoczne na fakturach. Inna sprawa ze pakiet jest aktywny mimo zmiany taryfy na wyzsza przy ktorej nie ma mozliwosci go aktywowac jak podaje strona playmobile.pl . Inna kwestia ze na moja reklamacje ktos odpisal ze juz wykorzystalem ten pakiet od 20 listopada i nie zwroca mi oplaty :) . Ok sprawdzilem biling i przy kazdym polaczeniu jest informacja oplata pobrana z pakietu zlotowek czyli z glownego. Jak zatem moglem wykorzystac pakiet za ktory tylko place, a formalnie nie jest mi przyznawany bo nie moze przy tej taryfie czyli one play 65. Dzwonilem do biura obslugi zeby mi wylaczyli pakiet 30 minut do wszystkich i okazalo sie ze konsultantka nie moze tego wykonac bo pojawia sie blad systemowy i nie pozwala na dezaktywacje. Widac tu ze jednak cos w systemie jest nie tak bo nawet nie moge wylaczyc uslugi ktorej nie chce uzywac, a przeciez mam prawo do jej wylaczenia. Play4you2 jesli jest taka potrzeba to wysle wszystko jeszcze raz ale juz Play4you1 sie tym zajmowal wiec moze poczekam na odpowiedz.
 #368224  autor: pawelpp
 05 lis 2009, 23:27
Witam,
Piszę, ponieważ chciałbym przestrzec czytelników przed Play. Niedawno przedłużyłem umowę, ponieważ była to na prawdę jedna z lepszych sieci. Niestety dokładnie od dnia przedłużenia zaczęły się problemy. Zawodowo zajmuję się transmisją głosu w sieciach cyfrowych. Sieć P4 nie jest przygotowana na tak dużą liczbę użytkowników korzystających z rozmów głosowych, wideo i Internetu. W praktyce oznacza to, że będąc w zasięgu P4 w centrum Łodzi nie da się wykonywać połączeń. Często też telefon jest poza zasięgiem, mimo iż pokazuje że zasięg jest pełny. Na każdą reklamację dotyczącą jakości połączeń Play podpowiada, aby przełączyć się w zasięg Plus. Niestety pakiety danych nie są wtedy dostępne, a są dla mnie niezbędne ze względu na wykonywaną pracę. Jakość obsługi klientów też pozostawia wiele do życzenia. Reklamacje są czytane pobieżnie bez "zbędnego" wgłębiania się w sprawę. W rezultacie otrzymuję np. dwie sprzeczne odpowiedzi na tą samą reklamację. Czasami odpowiedzi nie są adekwatne do treści zgłoszenia. Telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta nie ma najmniejszego sensu - odpowiedzi na zgłoszenia można przeczytać na portalu Play24. Można tylko pomarzyć o tym, że konsultant oddzwonił i wyjaśnił sprawę. Oczywiście jedyne co konsultant może zrobić, to złożyć reklamację. Przeważnie konsultanci twierdzą, że nie są w stanie oddzwonić do klienta, co oczywiście nie jest prawdą (sprawdziłem ;) ). Dodzwonić się do OK w godzinach szczytu to też nie lada wyzwanie - przeważnie otrzymuję komunikat w języku angielskim o tym, że ze względu na obciążenie system nie jest w stanie przetworzyć zgłoszenia. Za takie połączenia także się płaci. Play jest siecią w której płaci się za wykręcenie numeru a nie za zrealizowane połączenie. Dodam jeszcze, że jeżeli reklamacja jest przez Play uznana to w zamian proponowany jest pakiet np. 10 minut. Kiedy odpowiadam, że chcę faktury korygującej, to otrzymuję odpowiedź typu "ponownie przeanalizowaliśmy Pana zgłoszenie [...] reklamację uznajemy za niezasadną".
Piszę także, ponieważ bez ingerencji mediów Play będzie robił co chce. Jeżeli o tych nieuczciwych praktykach dowie się większe grono osób, to być może operator zmieni swoją politykę.

 #368226  autor: Pijo
 05 lis 2009, 23:39
pawelpp pisze:Zawodowo zajmuję się transmisją głosu w sieciach cyfrowych.

Znaczy się w sieciach komórkowych???

 #368247  autor: play4you2
 06 lis 2009, 09:20
www.fazafm.com, jeżeli sprawą zajmuje się już play4you1 to oczywiście poczekaj na odpowiedź od niego. Zapewniam Cię, że z pewnością Twoja sprawa zostanie rzetelnie rozpatrzona. pawelpp, jeżeli spotkałeś się z nieprofesjonalną obsługą, warto powiadomić nas o tym. W tym celu koniecznie zapisz imię i nazwisko konsultanta, a jeżeli nie będzie chciał udzielić Ci takich informacji, złóż skargę na niego. Koniecznym jest wówczas zapamiętanie godziny połączenia, daty i oczywiście numeru telefonu, z którego dzwoniłeś. Taka rozmowa zostanie wówczas odsłuchana, a co do konsultanta zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zapewniam Cię, że są one wyciągane. Gwarantuję Ci, że sieć Play dokłada wszelkich starań, aby konsultanci nie robili tylko zgłoszeń "reklamacyjnych", ale również pomagali, co ma być priorytetem w ich pracy. Może to dziwnie zabrzmi, ale im bardziej będziemy mogli "wyłapać" tych nieprofesjonalnych, to tym szybciej będziesz mógł uzyskać fachową pomoc. Robione są również wewnętrzne kontrole, ale jak zapewne zdajesz sobie sprawę, czasami nie jesteśmy w stanie wyłapać tych "nieprofesjonalnych" osób.

Jeszcze jedno zdanie na zakończenie - tak ogólnie o zasięgu. Nie chcę tu nikogo usprawiedliwiać, ale proszę Was wszystkich o trochę wyrozumiałości i cierpliwości. Jak doskonale wiecie, Play działa na rynku tak na prawdę od 2007 roku, do tego czasu udało się objąć naszym zasięgiem (nie mówię tu tylko o zasięgu 3G) większość kraju. Owszem, zdarzają się czasami chwilowe usterki, awarie, ale to tak jak wszędzie. Mogę Was zapewnić, że stale pracujemy nad jakością połączeń i chwilowe utrudnienia, które mogą występować, są zazwyczaj spowodowane konserwacjami lub wymianą nadajników. Jest to proces terminowy i nie można w ciągu powiedzmy 24 godzin w całym kraju polepszyć na 110% wszystkiego. Zapewniam Was jednak, że stale prowadzone są prace w całym kraju nad jakością nadajników (BTS) i sami to zauważycie z pewnością w najbliższym czasie.

Pozdrawiam wszystkich czytelników :smt039 .

Play4you2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368253  autor: pawelpp
 06 lis 2009, 10:46
Pijo, zajmuję się sieciami IP (VoIP) i PSTN. Nie sądzę żeby sieć telefonii komórkowej znacząco się różniła od wyżej wymienionych. Aktualnie piszę pracę mgr na temat problemów transmisji głosu w tych sieciach. Drodzy forumowicze, jestem otwarty na wszelkie sugestie dotyczące tego tematu.


play4you2, niestety nie zgadzam się z Tobą we wszystkich kwestiach. Nie chodzi o nierzetelność jednego, dwóch, trzech konsultantów. Chodzi o politykę Play. Przykład: po raz 10ty zgłaszam ten sam problem i po raz 10ty otrzymuję odpowiedź na zasadzie kopiuj/wklej. Czyli: "Proszę o zwrócenie kosztów połączeń z OK, które w tym i w tym dniu nie doszły do skutku z państwa winy. Proszę o kontakt telefoniczny. ". Odpowiedź: "Zgodnie z cennikiem opłata naliczana jest za połączenie z OK. Zgodził się pan na to podpisując regulamin i umowę. Konsultanci nie mają możliwości inicjowania połączeń.". Doskonale wiem, że mają! Proszę o kontakt, ponieważ wtedy lepiej mogę wytłumaczyć o co mi chodzi i mam możliwość dyskusji z osobą rozpatrującą reklamację. Play ogranicza rozmowy z klientami do minimum - nawet kiedy zgłaszam problem telefonicznie odpowiedź dostaję jak? przez serwis internetowy. A gdybym nie miał dostępu do internetu? Oczywiscie musiałbym zadzwonić i znów zapłacić za połączenie. Do tej pory byłem bardzo zadowolony z usług Play ale przez ostatnie 2 miesiące diametralnie zmieniłem zdanie.

Brak zasięgu w sieci 3G w centrum dużego miasta przez kilka tygodni, chyba ciężko wytłumaczyć awarią lub naprawą sieci? Wszyscy doskonale wiedzą w czym tkwi problem - tani Internet.

 #368258  autor: Marens
 06 lis 2009, 11:31
play4you2 pisze:Zapewniam Cię, że z pewnością Twoja sprawa zostanie rzetelnie rozpatrzona. pawelpp, jeżeli spotkałeś się z nieprofesjonalną obsługą, warto powiadomić nas o tym.
Trzymam za słowo :wink:
play4you2 pisze:Może to dziwnie zabrzmi, ale im bardziej będziemy mogli "wyłapać" tych nieprofesjonalnych, to tym szybciej będziesz mógł uzyskać fachową pomoc.
Dotyczy to również POS?
play4you2 pisze:Mogę Was zapewnić, że stale pracujemy nad jakością połączeń i chwilowe utrudnienia, które mogą występować, są zazwyczaj spowodowane konserwacjami lub wymianą nadajników.
We Wrocławiu udało się zapanować nad rozmowami, teraz czas na transmisje danych...

Mam takie 2 pytania, numery zgłoszeń podam na PW.

1) Czy to prawda, że wszelkie reklamacje związane z roamingiem muszą być zgłoszone do 48godz inaczej nie ma dostępu do danych?
2) Ile czasu trwa rozwiązanie "(06) Problemy techniczne", dostałem odpowiedź że 30dni nie dotyczy zgłoszeń technicznych. Nie wydaje mi się to prawdą, ale wolałbym upewnić się. Zgłoszone 1.10 a do dziś "Rozpatrywane"

 #368261  autor: play4you2
 06 lis 2009, 11:48
Marens, oczywiście, POS też to dotyczy. W tym przypadku warto tylko oczywiście podać dane POS (ul., miejscowość) oraz dane Sprzedawcy i datę, kiedy miało to miejsce z opisem sytuacji. Takie sprawy również są rozpatrywane.

Czekam na PW od Ciebie z danymi, o których mówiłeś.
Marens pisze:1) Czy to prawda, że wszelkie reklamacje związane z roamingiem muszą być zgłoszone do 48godz inaczej nie ma dostępu do danych?
Niestety tak. Dane starsze niż 48 godzin nie są już mozliwe do rozpatrzenia (chodzi o połączenia głosowe). Po tym okresie mamy już tylko informację, że dane połączenie było zrealizowane, natomiast nie posiadamy już szczegółów, które mogą wykazać jak było to zrealizowane. Związane to jest z rozliczeniami międzyoperatorskimi naszymi i sieci zagranicznych. Niestety, tak to działa i dodam, że nie tylko w Play, ale i u pozostałych Operatorów również.
Marens pisze:2) Ile czasu trwa rozwiązanie "(06) Problemy techniczne", dostałem odpowiedź że 30dni nie dotyczy zgłoszeń technicznych. Nie wydaje mi się to prawdą, ale wolałbym upewnić się. Zgłoszone 1.10 a do dziś "Rozpatrywane"
Coż, to zależy od kategorii problemu. Staramy się sprawy rozwiązać jak najszybciej i zazwyczaj tak jest. Jeżeli ktoś nam zgłosi sprawę, że ma poważniejszą usterkę, wymaga ona czasu na naprawę. Zazwyczaj robimy wszystko, aby zostało to rozwiązane w jak najszybszym okresie. Termin 30 dni bardziej określa ustawowy termin udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, niż czas rozwiązania usterki. Jednak jeżeli chodzi o reklamację, rzeczywiście może ona zostać rozpatrywana w takim terminie i nie zależy to od kategorii zgłaszanego problemu.

Pozdrawiam.

 #368268  autor: lukaszw
 06 lis 2009, 13:26
Kolejny raz z rzędu nie otrzymałem na czas faktury...

 #368271  autor: play4you2
 06 lis 2009, 13:39
lukaszw, polecam E- fakturę. Tą z pewnością otrzymasz na czas. Niestety, jeżeli chodzi o terminowość dostarczania fv nie mamy wpływu na firmy kolportujące przesyłki. Zapewniam Cię, że wszystkie fv są wysyłane w terminie umożliwiającym wpłatę do daty zamieszczonej na fv. To zależy od Okresu Rozliczeniowego który posiada Abonent.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #368325  autor: Marens
 06 lis 2009, 18:41
play4you2 pisze:To zależy od Okresu Rozliczeniowego który posiada Abonent.
Tak się jeszcze zapytam, czy istnieje możliwość zmiany okresu z 20 dnia miesiąca na 1?
play4you2 pisze:Niestety, jeżeli chodzi o terminowość dostarczania fv nie mamy wpływu na firmy kolportujące przesyłki.
Jeśli się nie mylę to inpost ma zasadę, że listy muszą być wrzucone całe do skrzynki (nie mogą wystawać). Poczta natomiast ma standardowe opóźnienia. Można sprawdzić stan faktury *125# i ręcznie przelać.

Ile można się spóźnić z wpłatą, teoretycznie powinno być od razu ale w wyjątkowych sytuacjach?
Czekam na PW od Ciebie z danymi, o których mówiłeś.
Dzięki za informacje, pozdrawiam.
Powiem tak, jak mam coś do P4 to piszę. Nie ma samych wad są też zalety o czym nie możemy zapomnieć.

Przydałoby się w końcu zrobić coś z Play24, też się sypie.

 #368329  autor: pawelpp
 06 lis 2009, 18:58
Nie ma samych wad są też zalety o czym nie możemy zapomnieć.
Zgadzam się z Marens, ale coraz częście dostrzegam coraz większe wady :(.
  • Strona 3 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64