Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
chyba to nie jest dobry przykład bo auto w warsztacie cały czas jest ubezpieczone i korzystasz z tego ubezpieczenia ?osachorzow pisze:TomekO, a wyobraź sobie sytuację, w której kupujesz w salonie auto wraz z ubezpieczeniem - sprzedane łącznie, tak jak telefon i karta sim w play; auto się zepsuło, jest w warsztacie i nie możesz jeździć; czy w tej sytuacji domagasz się od salonu zwrotu części składki z ubezpieczenie bo w tym czasie nie możesz przecież z niego korzystać?
OC chyba w warsztacie Ci się nie przyda, auto rozebrane stoi sobie w częściach więc raczej nie nabroi na drodze, żeby było potrzebne OCTomekO pisze:chyba to nie jest dobry przykład bo auto w warsztacie cały czas jest ubezpieczone i korzystasz z tego ubezpieczenia ?
skoro przyjął reklamowany telefon to się poczuwa. Gdyby nie chciał przyjąć reklamacji to wtedy należy interweniować w innych instytucjach (np. u rzecznika praw konsumenta który działa w każdej gminie.TomekO pisze:Operator sprzedał telefon i powinien poczuć się do odpowiedzialności.
NO I TU SIĘ ZGADZAMYTomekO pisze:Kwestia podejścia do klienta.
To jest wlasnie wspaniala praca Biura Obslugi PLAYPrzykro nam z powodu opisywanej sytuacji. Do analizy połączeń pod kątem technicznym konieczne są aktualne dane. Jeżeli niedogodności nadal występują prosimy o ponowne udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
•Nr abonenta: Po co numer abonenta przeciez zgloszenie jest wyslane ze strony play wiec maja dane jakiego numeru dotyczy sprawa ( chyba nie czytaja uwaznie co sie do nich wysyla )
•Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): Podany konkretny termin od 12.10.2009 do 20.10.2009
•Miasto, w którym wystąpił problem: Podane.
•Dzielnica, w której wystąpił problem: w jakim celu jesli to male miasto i napisalem iz dotyczy calego miasta jeden nadajnik 2G/3G na cale miasto ( znow komus wylaczyli prawo do myslenia )
•Ulica, przy której wystąpił problem: Na to pytanie udzielilem odpwowiedzi powyzej.
•Wskaźnik trybu transmisji: Jakiej transmisji jak nadajniki nie dzialaj.
•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? No chyba juz im pisalem !!!
•Model telefonu: Podalem dwa modele telelefonow ( czy dwa sie zepsuly ? jeden kupiony poprzedniego dnia w Play czyli sprzedaja popsute ? )
•Komunikat na wyświetlaczu: Jak moze byc jakis komunikat jesli z siecia Play sie nie polacze moge korzystac tylko z roamingu PLUSA.
•Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? Przeciez juz to pisalem ( znow komus sie nawet nie chcialo dokladnie przeczytac tylko wkleił gotowa regułkę i niech kolega ktory znow odbierze zgloszenie ma robote )
•Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)? HAHAHA bo juz inaczej ....
•Klasa usługi (nazwa taryfy): Maja przeciez dane bo podalem numer telefonu wiec wystarczy sprawdzic konto abonenckie ?
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU: Uzupełnienie powyższych danych pozwoli na analizę oraz rozwiązanie zgłoszonej przez Pana kwestii. ( byl nawet dluzszy ale po co jesli nikt tego nawet nie przeczytal dokladnie )
Ja mam zaplacic 20 zl wiecej za blad konsultanta , a oni mi proponuja 10 minut czyli 3,9zl rekompensatyWitamy serdecznie, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, Magdalena XXX specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, dnia 26 października 2009 roku Pan Kamil XXX ul. XXX 1/25 22-500 XXX Nr zgłoszenia: 12308XXX.
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji zmiany taryfy, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 20 października 2009 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Pana reklamacja została uznana za zasadną. Przykro nam z powodu nie do końca pozytywnego wrażenia jakie wywołała na Panu telefoniczna obsługa klienta. Zapewniamy, że nasi konsultanci to profesjonaliści, którzy po ukończeniu odpowiednich szkoleń wstępnych posiadają szeroką wiedzę z zakresu usług Play. Zgodnie z Pana dyspozycją taryfa zostanie zmieniona na One Play 45 w dniu 20 listopada 2009 roku. Przepraszamy za opóźnienie. Proponujemy rekompensatę w postaci 10 minut, którą może Pan wykorzystać w ciągu 30 dni pod momentu przyznania. Jeżeli satysfakcjonuje Pana takie rozwiązanie prosimy o kontakt z Obsługą Klienta
To jest najlepsze w Play,żeby się zgodzic,musisz znowu wydac 1 zł.www.fazafm.com pisze: Jeżeli satysfakcjonuje Pana takie rozwiązanie prosimy o kontakt z Obsługą Klienta
Jesli reklamacja jest niezasadna to dlaczego proponuja mi rekompensate czyzby gotowa regulka czy znow sie ktos pomylil ? Moze jednak jest zasadna ? Dlaczego prosze o to link do oficjalnej informacji na stronie rzecznika PLAY ( na telepolis tez byla taka informacja na innych portalach takze ).Komentarz zamknięcia: Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 12435XXX Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące trudności technicznych, które wpłynęło do nas w dniu 26 października 2009 roku za pośrednictwem strony www. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Po otrzymaniu od Pana zgłoszenia dokładnie przeanalizowaliśmy opisaną sprawą. Mianowicie w podanej przez Pana lokalizacji: Gmina Hrubieszów, w chwili obecnej Play nie ma swojej stacji radiowej. W związku z tym Użytkownicy mogą korzystać z naszych usług telekomunikacyjnych będąc zalgowanym do sieci Operatora Krajowego Polkomtel. Najbliższy nadajnik sieci Play jest w Werbkowicach. Zapewniamy Pana, że stale trwają prace mające na celu rozszerzenie zakresu świadczenia usług. Być może wkrótce zasięg radiowy tejże stacji zostanie rozszerzony również na gminę Hrubieszów. Jednak są to procesy długotrwałe poprzedzone wieloma testami. Jest nam niezmiernie przykro, ale korzystając z usług telekomunikacyjnych jest Pan zalgowany do sieci Plus. Wobec powyższego Pańska reklamacja została uznana za niezasadną. W tej sytuacji chcielibyśmy zaproponować Panu rekompensatę w wysokości 10 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe w ciągu 30 dni od momentu ich podłączenia. Jeśli zaproponowana rekompensata jest dla Pana satysfakcjonująca uprzejmie prosimy o kontakt dowolnym sposobem
Prosze sobie teraz to odniesc do komentarza z biura obsługi.08.10.09 godz. 12:45
Kategoria:
Ja nie ograniam tego tempa. Dziewczyny i chłopaki chyba pracują non stop.
Uruchamiamy zasięg Play Online w kolejnych 23 miastach i miejscowościach:
Dragacz, Garbów, Grajewo, Hrubieszów, Jeżów Sudecki, Kamienna Górna, Kolno, Krynica-Zdrój, Lisia Góra, Lubicz, Łapy, Mogilno, Niepołomnice, Prudnik, Pysznica, Rydultowy, Sucha Beskidzka, Środa Śląska, Tarnów Opolski, Włodowice, Wolanów, Zambrów, Żurawica.
Trzymam za słowoplay4you2 pisze:Zapewniam Cię, że z pewnością Twoja sprawa zostanie rzetelnie rozpatrzona. pawelpp, jeżeli spotkałeś się z nieprofesjonalną obsługą, warto powiadomić nas o tym.
Dotyczy to również POS?play4you2 pisze:Może to dziwnie zabrzmi, ale im bardziej będziemy mogli "wyłapać" tych nieprofesjonalnych, to tym szybciej będziesz mógł uzyskać fachową pomoc.
We Wrocławiu udało się zapanować nad rozmowami, teraz czas na transmisje danych...play4you2 pisze:Mogę Was zapewnić, że stale pracujemy nad jakością połączeń i chwilowe utrudnienia, które mogą występować, są zazwyczaj spowodowane konserwacjami lub wymianą nadajników.
Niestety tak. Dane starsze niż 48 godzin nie są już mozliwe do rozpatrzenia (chodzi o połączenia głosowe). Po tym okresie mamy już tylko informację, że dane połączenie było zrealizowane, natomiast nie posiadamy już szczegółów, które mogą wykazać jak było to zrealizowane. Związane to jest z rozliczeniami międzyoperatorskimi naszymi i sieci zagranicznych. Niestety, tak to działa i dodam, że nie tylko w Play, ale i u pozostałych Operatorów również.Marens pisze:1) Czy to prawda, że wszelkie reklamacje związane z roamingiem muszą być zgłoszone do 48godz inaczej nie ma dostępu do danych?
Coż, to zależy od kategorii problemu. Staramy się sprawy rozwiązać jak najszybciej i zazwyczaj tak jest. Jeżeli ktoś nam zgłosi sprawę, że ma poważniejszą usterkę, wymaga ona czasu na naprawę. Zazwyczaj robimy wszystko, aby zostało to rozwiązane w jak najszybszym okresie. Termin 30 dni bardziej określa ustawowy termin udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, niż czas rozwiązania usterki. Jednak jeżeli chodzi o reklamację, rzeczywiście może ona zostać rozpatrywana w takim terminie i nie zależy to od kategorii zgłaszanego problemu.Marens pisze:2) Ile czasu trwa rozwiązanie "(06) Problemy techniczne", dostałem odpowiedź że 30dni nie dotyczy zgłoszeń technicznych. Nie wydaje mi się to prawdą, ale wolałbym upewnić się. Zgłoszone 1.10 a do dziś "Rozpatrywane"
Tak się jeszcze zapytam, czy istnieje możliwość zmiany okresu z 20 dnia miesiąca na 1?play4you2 pisze:To zależy od Okresu Rozliczeniowego który posiada Abonent.
Jeśli się nie mylę to inpost ma zasadę, że listy muszą być wrzucone całe do skrzynki (nie mogą wystawać). Poczta natomiast ma standardowe opóźnienia. Można sprawdzić stan faktury *125# i ręcznie przelać.play4you2 pisze:Niestety, jeżeli chodzi o terminowość dostarczania fv nie mamy wpływu na firmy kolportujące przesyłki.
Dzięki za informacje, pozdrawiam.Czekam na PW od Ciebie z danymi, o których mówiłeś.