• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 182
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 182

 #361846  autor: ~R
 26 wrz 2009, 11:18
A ja to widzę w takich kolorach, że jak jest oferta z Rabatem na abonament czyli OP65 płatna cały okres umowy 50 zł miesięcznie, to warto skorzystać z tego niż czekać na nie wiadomo co, przeliczając pakiet minut przez abonament jaki opłacasz daje Ci to 30 groszy do wszystkich sieci w abonamencie, do tego mniej płacisz za telefon i mniej za abonament, to jest najlepsze rozwiązanie na chwilę obecną jeżeli chodzi o ofertę z telefonem,

natomiast, jeżeli mamy rozmawiać o ofercie bez telefonu to zawsze będzie wyglądało to w ten sam sposób czyli najbardziej korzystnym rozwiązaniem jeżeli chodzi o pakiet minut jest umowa 18m :)

_______________________
Pozdrawiam. Rafał.

 #362234  autor: tomko111
 28 wrz 2009, 17:38
Ponawiam pytanie: czy komuś oprócz zwyczajnej oferty przedłużeniowej udało się dostać jakiś bonus? (np. zniżka na telefon, dodatkowe minuty, zniżka na abo, bądź darmowy pakiet).

 #362475  autor: Rezo
 29 wrz 2009, 16:40
Póki co w Play chyba nie ma możliwości otrzymania zniżek na telefon lub pakietów poza standardową ofertą lojalnościową. Ciekawe tylko co jest tego przyczyną?
Myślę że ta sytuacja nie potrwa jednak długo. Oferty konkurencji są już bardzo atrakcyjne i przez to coraz trudniej będzie Play'owi utrzymać klienta.

 #362654  autor: bledos
 30 wrz 2009, 14:33
gregor85 pisze:Oferty konkurencji są już bardzo atrakcyjne i przez to coraz trudniej będzie Play'owi utrzymać klienta.
A na moje oko promocje, które wchodzą od jutra, poprawią tę sytuację ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362692  autor: tomko111
 30 wrz 2009, 18:26
Wow - super te nowe oferty, szkoda tylko, że pakiet złotówkowy x 3 jest tylko na 12 miesięcy, a nie na cały okres umowy, ale i tak jestem bardzo zadowolony. 65zł za 195zł (pakiet złotowy) to wychodzi ok. 500 min do wszystkich sieci za 65zł. :o

 #362693  autor: bledos
 30 wrz 2009, 18:27
tomko111, to chyba lepsze, niż 6 miesięcy upustu na abo? Choć oczywiście wszystko zależy od modelu korzystania z tel...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362698  autor: Rezo
 30 wrz 2009, 18:51
bledos pisze:
gregor85 pisze:Oferty konkurencji są już bardzo atrakcyjne i przez to coraz trudniej będzie Play'owi utrzymać klienta.
A na moje oko promocje, które wchodzą od jutra, poprawią tę sytuację ;)
Mam nadzieję że szybko je poprawią. Wybacz ale nie uważam przedłużania umowy na dwa lub trzy lata i otrzymania 3 razy większego pakietu złotówek tylko na pierwsze 12 mcy za dobrą ofertę. A po roku co? Twarde lądowanie = pilnowanie kieszeni.
Jeśli zależy im na stałych abonentach to powinni wreszcie zrozumieć że oferta lojalnościowa musi się różnić od tej dla pozyskania nowego klienta.

Wystarczyło by zrobić podwojenie na cały okres umowy lub rabat 50% na cały okres + rozsądny pakiet minut do wyboru (do wszystkich lub Play+stacjonarne) i ludzie naprawdę byliby zadowoleni.

 #362705  autor: tomko111
 30 wrz 2009, 19:31
bledos, wiesz co jesienna taryfa wydaje mi się korzystniejsza, nie potrzeba mi tylu minut, tak jak gregor napisał daliby 2x większy pakiet minut przez cały okres umowy, lub zniżkę 50% na abo i każdy byłby zadowolony. Dziwną ma politykę Play ostatnio...

 #362710  autor: PWK
 30 wrz 2009, 19:54
IMHO nawet jeśli daliby tylko 50% więcej minut, ale na cały czas trwania umowy to oferta byłaby dużo lepsza. Bo tak to:
a) klient nie wykorzystuje w pierwszym roku przysługujących minut, czyli de facto oferta jest źle dobrana i nie taka korzystna jak się pozornie wydaje;
b) klient się przyzwyczaja do dużej ilości rozmów, a po roku daje się rżnąć operatorowi;
c) klient po roku musi drastycznie (3 razy mniej minut) zmienić swój profil dzwonienia.

 #362711  autor: bledos
 30 wrz 2009, 20:00
Hm... Sam miałem jeszcze w ubiegłym miesiącu pakiet minut do Play i stacjonarnych -500 co miesiąc przez pół roku. W tym miesiącu tego zabrakło... Wykorzystywałem około 250-300 minut. Tu przyznaję rację, człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego... Ogólnie mógłbym podsumować tak: moim zdaniem oferta lepsza od poprzedniej, choć po przemyśleniu zgadzam się z PWK. Z tego co się orientuję, przedłużenie z dodatkowymi pakietami minut na cały okres trwania umowy pozostają aktualne...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362780  autor: ~R
 30 wrz 2009, 23:57
PWK pisze:IMHO nawet jeśli daliby tylko 50% więcej minut, ale na cały czas trwania umowy to oferta byłaby dużo lepsza.
I tak też masz, przy umowie bez tel, abo 50%

Słuchaj może PLAY zrobi ofertę Taką każdy Płaci:
-- 25 zł miesięcznie
-- umowa na 6 miesięcy z telefonem
-- Pakiet złotówek na koncie razy 6 czyli będziesz miał miesięcznie 150 zł na koncie
-- i każdy telefon za złotówkę :)

Po waszych postach wnioskuje, że niektórzy użytkownicy ORANGE ERY I PLUSA nie dość że mają w PLAY więcej to jeszcze im mało :D

Tak jak słyszę, że mają w Erze 240 min DO WSZYSTKICH przy abonamencie 50 zł :) po prostu SUPER nie ma co w grudniu jak skończy mi się umowa przechodzę do ERY :) PODSUMOWUJĄC - NA ZIEMIĘ CHŁOPAKI !!!

_______________________
Pozdrawiam. Rafał.

 #365998  autor: ToNoima
 21 paź 2009, 21:10
Siema. Mam ważne pytanie. Otóż chodzi o Jesienną Taryfę 65 PLN, w której płaci się 50 PLN. Czy ceny telefonów w tej ofercie są takie same jak w One Play 65 czy są jednak takie jak w niższym abonamencie? W sumie jest to zastanawiające, ponieważ kończy mi się umowa, a różnica 5 złotych między One Play 45 a właśnie promocyjnym One Play 65 jest niewielka, za to różnice w cenach telefonów są znaczne. I przy okazji - jak to jest z tymi całymi "telefonami na życzenie", dokładnie z dostępnością? Wybierał już ktoś kiedyś taką opcję? Podobno to ściema, bo Play nie ma nawet słuchawek w regularnej promocji...

 #367887  autor: belekeke
 03 lis 2009, 19:32
Mi umowa kończy się w grudniu , mam zatem pytania;
Mam abonament 30 zł ( dostaje 10zł bonusowo, więc tak na prawdę 40) i połączenia z internetem mam w abonamencie.
Chciałbym przedłużyć umowę, czy jest opcja bym zachował dokładnie taki sam abonament lecz mógł wybrać nowy telefon (jeśli tak to czy cena byłaby większa niż normalnie)?
Czy istnieje taka opcja bym dostał abonament 25zł ale z połączeniami z internetem w ramach abonamentu ?
Jeśli play nie da mi abonamentu z internetem, to czy jest szansa, że dadzą mi abonament 45zł ale na przykład, że będę za niego mniej płacił ?

Jakie inne oferty mogę jeszcze dostać ? Najbardziej zależałoby mi na pozostaniu przy takim abo jak już mam (30+10+internet) albo inny abo ale z internetem włącznie I co najważniejsze , żeby ta oferta pozwalałaby mi wziąć nowy telefon a konkretnie Nokie 6220 Classic

 #367892  autor: lolekanabolek
 03 lis 2009, 20:19
Starych play abonament już nie ma, nie przedłużą ci go z nowym telefonem. Wiem, bo mi też w grudniu się kończy Play Abonament za 50 zeta i już mnie atakują telefonami. Zaproponowali mi Nowy Play 65 z 15 zł rabatem + telefon. Niestety w tym abo internet jest poza abonamentem. Więc jeśli chcesz telefon to możesz wziąć Nowy Play 45, tylko nie wiem ile tam jest upustu 10 zł czy 15 zł.

Ja w każdym razie spadam chyba do fresha z końcem umowy. Nie wie ktoś, wystarczy jak pójdę do salonu i zgłoszę chęć rozwiązania umowy i przeniesienia do fresha czy muszę własnoręcznie popełnić jakieś pismo z prośbą o rozwiązanie umowy o abonament????

 #367894  autor: Rezo
 03 lis 2009, 20:37
lolekanabolek: W obu przypadkach czy to wysyłając wypowiedzenie pocztą czy odwiedzając salon będziesz musiał podpisać wypowiedzenie, ja jednak radziłbym zrobić to w salonie.

 #367910  autor: lolekanabolek
 03 lis 2009, 22:29
gregor85 pisze:lolekanabolek: W obu przypadkach czy to wysyłając wypowiedzenie pocztą czy odwiedzając salon będziesz musiał podpisać wypowiedzenie, ja jednak radziłbym zrobić to w salonie.
ma się rozumieć, że innej formy niż odwiedzenie salonu osobiście nie przewiduje, listy lubią ginąć ;-)))
chodzi mi tylko czy będą mieli na miejscu jakiś gotowy druk do wypełnienia czy też lepiej zawczasu coś spłodzić w wordzie i im zanieść i poprosić aby na kopii przybili pieczątkę, że wpłynęło ;-))))

 #368107  autor: ToNoima
 05 lis 2009, 10:08
Siemka. Jak słyszę te wszystkie narzekania na Playa to mam ochote rozwiązać z nimi umowe (a właśnie mi się kończy). Play to naprawdę beznadziejna cieć i odradzam ją wszystkim. Po pierwsze dla przedłużających klientów nie ma nic po za tym co mają dla klientów nowych, po drugie wybór telefonów w salonach jest tragiczny!!! Byłem kilka razy w salonie w centrum Katowic i do wyboru na miejscu było 12 modeli słuchawek. Zawsze używałem smartfonów Nokii i teraz też bym chciał ale Play uparł się żeby sprzedawać Samsungi...Wczoraj dzwoni do mnie kobieta z BOKu i proponuje mi przedłużenie umowy a ja jej na to że chętnie i wymieniam telefony (na życzenie) które mógłbym chcieć. Po 5 próbach (żaden nie był dostępny) pytam się kiedy mogą być dostępne a ona mi na to że w sumie to większości z nich nigdy nie było. Przecież to kuriozum. Nie wiem jak wy ale mi zależy żeby przez 2 lata mieć porządny telefon a nie taki który akurat rzucili na salon mimo że w ofercie są inne. Pod względem dostępności telefonów i rzetelności Play przegrywa na całej linii.

 #368116  autor: Rezo
 05 lis 2009, 11:09
lolekanabolek - w salonie Play mają gotowe formularze wypowiedzenia umowy.

ToNoima - to prawda, Play powinien polepszyć jak najszybciej dostępność telefonów.
Oferta dla przedłużających może się jednak różnić od tej dla nowych klientów.
Słyszałem że przedłużający umowę z telefonem przy wyborze oferty 3x więcej mogą jednocześnie dostać rabat 50% na pół roku i nie chodzi tu o nową aktywacje, tylko o aneks. Nie wiem czy to prawda czy tylko plotki ale warto się zapytać w trakcie negocjacji...

 #368154  autor: bartek_p
 05 lis 2009, 15:43
Kończy mi się umowa w styczniu. Od kilku dni męczony jestem telefonami z Biura Obsługi. Jako, że oprócz telefonu, mam internet w Play (też się kończy w styczniu), poprosiłem o przedstawienie oferty na przedłużenie obu tych umów - podczas pierwszej rozmowy.
Druga rozmowa - 'mamy dla pana super propozycje' - suma summarum - nic więcej ponadto to, co podane jest na www. Przy okazji zapytałem czy jako abonentowi trzech usług (oprócz tego internetu, który kończy się w styczniu, mam jeszcze jeden) mogą może zaproponować coś ekstra? Pani powiedziała, że telefonicznie może mi zaproponować coś więcej na internet (co mnie usatysfakcjonowało), jednak jeśli chodzi o telefon, to niestety nie, ale radzi mi wysłać faks z prośbą o indywidualną ofertę. Tak też uczyniłem.

Dwa dni później telefon - 'dziękujemy za zgłoszenie, mamy w związku z tym super ofertę'. przedstawiono mi to samo, co podczas rozmowy pierwszej. Jak zwróciłem uwagę na to, że już mi to raz powiedziano i nadal mnie to nie urządza, Pani była zdziwiona i prosiła o czas na przedstawienie nowej oferty. OK.

Dzień później telefon - 'super oferta' - taryfa miesiąca, lub 3 razy więcej, lub -50% przez 6 m-cy. Mówię, że 3 razy więcej nie chcę, bo się przyzwyczaję i potem będzie kaplica, pół roku taniej - też w zasadzie to nic szczególnego, jak już to taryfa miesiąca, ale w sumie to nic ekstra (wciąż powoływałem się na rozmowę z konsultantką i sprawą faksu). Po chwili zastanowienia zaproponowano mi do wyboru ponadto: 70 minut do wszystkich przez 24 mce, 250 do Play i stacjonarne lub 50% rabatu przez pół roku. Ok - do wygaśnięcia umowy jeszcze trochę czasu, poczekam. Zapytałem o to, czy możemy ponegocjować ceny telefonów (tak,jak to niegdyś robiła żona w Erze). Poproszono o kolejny dzień na przygotowanie oferty.

Wczoraj telefon - 'super indywidualna oferta' - albo -50% przez 6m-cy, albo taryfa miesiąca, albo też 3 razy więcej. Już bez tych bonusów! Pani była zaskoczona, że mi coś takiego zaoferowano, poprosiła o czas do namysłu. A rozmowę w ogóle zaczęła od tego, że ona ma tu wiadomość, że ma oddzwonić, ale nie wie po co.

Dziś telefon - 'super oferta' - jak tym razem ja zapytałem, czy mają mi do zaproponowania to o czym piszę wyżej, konsultantka zdębiała. I poprosiła o czas, dziś popołudniu ma mi przygotować wyjątkową ofertę. No nic. Czekam.

Zobaczymy co dalej :) Z dotychczasowych doświadczeń wiem jedno - burdel mają tam niezły. Zupełnie inne zeznania konsultantów, jeszcze inne pracowników w punktach Play.

A! Podczas jednej z w/w rozmów zaproponowano mi poczekać pół roku na taryfy z okazji urodzin Play. :shock:

 #368155  autor: suisse
 05 lis 2009, 15:47
lolekanabolek pisze:Starych play abonament już nie ma, nie przedłużą ci go z nowym telefonem. Wiem, bo mi też w grudniu się kończy Play Abonament za 50 zeta i już mnie atakują telefonami. Zaproponowali mi Nowy Play 65 z 15 zł rabatem + telefon.
Można bez problemu przedłużyć stary abonament na 2 lub 3 lata z nowym telefonem i zostając na starych zasadach.

Jeżeli komuś nie zależy na telefonie proponuję podpisać umowę na rok z dodatkowym pakietem minut do wszystkich sieci.
  • Strona 25 z 182
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 182
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 182