• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #367503  autor: tricki
 01 lis 2009, 09:14
Z dotychczasowych doświadczeń, zauważyłem, żę poniższe sytuacje zdarzają się często i to u wszystkich operatorów.

Wybrałem Play dla Firm 25 bez telefonu na 12 m-c. W salonie konsultant /pracujący od początku powstania Play/ poinformowała mnie, że przysługuje mi w tej taryfie pakiet 200sms. Na stronie zakładka Play dla Firm w opcji twoje dodatkowe usługi tez był widoczny ten pakiet. A więc podpisałem umowę. Na drugi dzień okazuje się, że pakiet w tej taryfie jednak nie obowiązuje!!! Konsultantka przyznała się mi w prywatnej rozmowie że nie wiedziała o zmianach i faktycznie wszedł nowy regulamin!!! Cały salon o tym nie widział a od tego momentu minęły ok 2-3 tygodnie!!! Pierwsza reklamacja nic nie dała. Zbyli mnie. Napisałem do Rzecznika M.G. a wcześniej do UKE. W ostateczności otrzymałem na 6 mc ten pakiet za free. z opcją przyjmuje Pan lub nie. Co miałem zrobić postawili mnie pod ścianą i nie miałem wyjścia. Sumując koszty jestem do tyłu.

Zastanawiam się jaką rolę spełnia więc konsultant? W tej sytuacji to ja poniosłem koszta jego niewiedzy.

Co zrobić ? Jak postępować by uniknąć takich sytuacji?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #367504  autor: tomko111
 01 lis 2009, 09:24
tricki pisze:Co zrobić ? Jak postępować by uniknąć takich sytuacji?
przed podpisywaniem umowy czytać, czytać i jeszcze raz czytać REGULAMINY.

 #367506  autor: ziomq
 01 lis 2009, 09:36
To może utwórz konto Play24 a następnie zaloguj się i wybierz opcję usługi. Pakiet SMS jest dostępny w zakładce usługi. Mam tą samą taryfę i widzę taką opcję

 #367507  autor: tomko111
 01 lis 2009, 09:42
ziomq, moja mama również posiada tą taryfę i nie ma możliwości wykupienia pakietu SMS.

 #367508  autor: tricki
 01 lis 2009, 09:48
ziomq pisze:To może utwórz konto Play24 a następnie zaloguj się i wybierz opcję usługi. Pakiet SMS jest dostępny w zakładce usługi. Mam tą samą taryfę i widzę taką opcję
to jest właśnie sytuacja o której piszę. Pakiet był do niedawna dostępny ale to się zmieniło i konsultanci choć powinni o tym nie wiedzieli.

tomko; oczywiście masz rację, tylko że ja przeczytałem regulamin, strona tez wskazywała ze pakiet obowiązuje.

Ale to nie jest odpowiedz na zadane przeze mnie pytanie. Konsultanci wiedzą o czym mówię. Co z odpowiedzialnością za wprowadzenie w błąd?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #374711  autor: umca
 13 gru 2009, 09:32
Co do odpowiedzialności za czyny - nie ma takiej opcji. No chyba , że ktoś coś strasznie namieszał, był chamski itd...

Jeżeli chodzi o błędne informowanie nie ma na to siły. Zbyt duża rotacja pracowników, krótkie szkolenia słabe płace, wynik , wynik, wynik.

Jedyna rada. Pytać 2 razy dwóch różnych osób no i napisać reklamację. W zależności od sieci i umotywowania reklamacji mogą się przychylić i mile Cię zaskoczyć lub nie.
No i oczywiście zostaje modlitwa ;)

 #374715  autor: Adaniu
 13 gru 2009, 10:28
Konsultant tez jest czlowiekiem i moze sie pomylic. Sa oni czesto miedzy mlotem a kowadlem czyli klientami a wszelkiego rodzaju kierownikami do tego jeszcze slabe zarobki. Pamietam sytacje w salonie Play gdzie konsultanci zrobili plan na sprzedaz uslug Playa ale nie sprzadali ani jednego pakietu telewizji N i przez to nie dostali premi. A uzyskaniu jakiejkolwiek rekompesaty przynajmniej fiansowej mozesz zapomniec. Konsultanci nie zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci. Liczy sie ze sprzadali i tyle.

 #374719  autor: maniek
 13 gru 2009, 11:16
Ja powiem tak . Skoro w tym kraju urzędnicy nie odpowiadaja finansowo za popelnione bledy to dlaczego konsultanci maja za swoje bledy odpowiadac?? . Tak jak juz bylo napisane - za malo kasy zarabiaja zeby za takie rzeczy odpowiadac. Poza tym nie wszystko od konsultanta zalezy. Ot chocby to ze salon nie zostal poinformowany przez centrale o zmianie regulaminu. Pomijam juz szalonych kierownikow dla ktorych liczy sie tylko sprzedaz (niewazne jak- ma byc wynik i koniec). Inne wazna sprawa czytac czytac i jeszcze raz czytac to co sie podpisuje.

 #374725  autor: jablo
 13 gru 2009, 12:35
Konsultant nie odpowiada za to że wprowadził (lub mógł) klienta w błąd. Nad takim pracownikiem jest regulamin, do którego ma dostęp klient i może się z nim zapoznać.
I tyle w temacie. A to że ten pakiet dostałeś to tylko i wyłącznie dobra wola działu reklamacji Playa. Dali Ci żebyś nie marudził, bo zgodnie z regulaminem nie musiałeś.

 #374811  autor: Corsini
 13 gru 2009, 20:38
Wprowadzenie w błąd w celu uzyskania korzyści majątkowej (a taką jest tutaj opłata za usługi telekomunikacyjne wyższa niż poinformowano) jest czynem karalnym. Za błąd w tym wypadku odpowiada operator który już sobie z konsultantem może zrobić co chce.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #374818  autor: piokuk
 13 gru 2009, 21:09
Piszecie głupoty. Regulamin to nie jest rzecz święta. Polecam lekturę art. 384 i nast. k.c. traktujących o wzorcach umownych. Konsultant to nie jest "też człowiek". Działa w imieniu i na rachunek podmiotu, który reprezentuje - działa jako pełnomocnik P4, Polkomtela itp. Reszta - poszukać w Kodeksie cywilnym.
Reszta - poszukać o wadach oświadczenia woli (zwłaszcza o błędzie).

 #374894  autor: Cyrrus
 14 gru 2009, 13:00
Corsini ma rację. W tym wypadku za błąd konsultanta odpowiada operator i do niego kieruje się wszelkie skargi i zażalenia związane z pracą konsultanta.
Ale oczywiście, jak kto woli, można uważać, że ten konsultant obsługując mnie jako 124 klienta w dniu dzisiejszym specjalnie wprowadził mnie w błąd, uwziął się konkretnie na mnie aby mnie oszukać. Sprawa cywilna murowana! A polskie sądy słynne są ze skuteczności i szybkości rozpatrywania takich spraw.

 #374896  autor: Corsini
 14 gru 2009, 13:21
Jasne że jest to beznadziejna sytuacja w sądzie. A raczej prawie beznadziejna. Wystarczy zrobić nagranie, oczywiście nie informując o tym. W sądzie operator podważy nagranie ale będzie musiał przedstawić swoje, które będzie przecież identyczne. Polskie prawo nie ma zapisu eliminującego dowody pozyskane w sposób nielegalny. Jest to oczywiste zło dla mnie, ale w tym nielicznym wypadku działa na korzyść.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE