Witam,
otrzymawszy pierwszą fakturę z Netii zauważyłem, że abonament za telefon został mi naliczony w kwocie 50zł brutto zamiast 45zł jak to było widoczne podczas składania zamówienia (pakiet Tel + Internet). Zadzwoniłem dziś na Infonetię i zgłaszam reklamację. Pani mówi, że rabat 5zł brutto włącza mi od przyszłego okresu rozliczeniowego natomiast do bieżącej faktury wystawią mi korektę na -5zł brutto. Byłoby OK ale na tej fakturze był jeszcze abonament za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy. No i tutaj Pani mi mówi, że korekty się wystawić nie da! JAK TAK MOŻNA? Nie chodzi mi o te głupie 2,50zł które mi się z tego tytułu należą tylko o to, że jak to możliwe, że ktoś popełnia błąd na moją niekorzyść a potem mi mówi, że przykro mi niestety nie można już tego poprawić. Czyli klient płaci za błędy w systemie? Coś tu jest chyba nie tak.
Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet