• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #367113  autor: elkanguro
 29 paź 2009, 13:15
Witam,
otrzymawszy pierwszą fakturę z Netii zauważyłem, że abonament za telefon został mi naliczony w kwocie 50zł brutto zamiast 45zł jak to było widoczne podczas składania zamówienia (pakiet Tel + Internet). Zadzwoniłem dziś na Infonetię i zgłaszam reklamację. Pani mówi, że rabat 5zł brutto włącza mi od przyszłego okresu rozliczeniowego natomiast do bieżącej faktury wystawią mi korektę na -5zł brutto. Byłoby OK ale na tej fakturze był jeszcze abonament za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy. No i tutaj Pani mi mówi, że korekty się wystawić nie da! JAK TAK MOŻNA? Nie chodzi mi o te głupie 2,50zł które mi się z tego tytułu należą tylko o to, że jak to możliwe, że ktoś popełnia błąd na moją niekorzyść a potem mi mówi, że przykro mi niestety nie można już tego poprawić. Czyli klient płaci za błędy w systemie? Coś tu jest chyba nie tak.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #367127  autor: tajniak
 29 paź 2009, 16:12
Złóż pisemną reklamację i kopię wyślij do UKE.

[ Dodano: 2009-10-29, 16:12 ]
Oczywiście opisz też sytuację zaistniałą na infolinii i zaznacz koniecznie w piśmie dwóch adresatów.

 #367130  autor: Marens
 29 paź 2009, 16:27
Podałbym też dane konsultanki z którą rozmawiałeś oraz datę i czas połączenia.

 #367165  autor: elkanguro
 29 paź 2009, 20:05
Danych konsultantki oczywiście nie mam a i godzinę połączenia tylko taką "pi razy drzwi".

W sumie może i bym napisał coś do UKE bo ciekaw jestem po prostu opinii na ten temat.

tajniak, jak na piśmie się zaznacza dwóch adresatów? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Po prostu jednego UKE pod Netią a reklamację piszę tak jakby w stronę Netii?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #367266  autor: tajniak
 30 paź 2009, 16:04
No jak piszesz do kogoś pismo to umieszczasz w nim do kogo to pismo, to chyba oczywiste? :mrgreen: Po prostu piszesz "Dział reklamacji Netii ble ble ble..." a pod spodem "Delegatura UKE w ...." (pismo wysyłaj do delegatury).

 #367284  autor: Marens
 30 paź 2009, 18:21
tajniak pisze:Po prostu piszesz
Na samym dole

Do widomości:
1) Netia
2) UKE

 #367291  autor: tajniak
 30 paź 2009, 19:24
Marens, jest też szkoła, że na samej górze. :)

[ Dodano: 2009-10-30, 19:25 ]
PS I jestem jej wyznawcą. :mrgreen: