• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 96
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 96

 #366650  autor: WebSter
 25 paź 2009, 22:33
Aha, czyli co miesiąc płacę 55 zł i w miesiącach kiedy cena będzie 40 zł będzie nadpłata 15 tak? Potem jednak szybko znajdę się na minusie - czy wtedy Era nie wyłączy mi telefonu bądź nie obdarzy mnie dodatkową karą? Kolega stronę wczesniej pisał o NE80 za 60 zł na 24 msc - stąd moje pytanie.

Ta opcja z 55 zł byłaby ciekawa...

Only Windows Mobile! : )

 #366659  autor: thonka
 25 paź 2009, 22:56
WebSter pisze:Potem jednak szybko znajdę się na minusie - czy wtedy Era nie wyłączy mi telefonu bądź nie obdarzy mnie dodatkową karą?
jak szybko na minusie, bo nie bardzo rozumiem? przeciez przez pierwszy rok bedziesz robic 15zl miesiecznie nadplaty po to, by w drugim roku wszystko sie wyrownalo.

po prostu placisz w pierwszym roku 15zl wiecej niz to co masz na fakturze, a w drugim roku 15zl mniej niz wartosc na fakturze.

pamietaj tylko, ze wcale nie jest powiedziane, iz dadza Ci opcje 40zl/70zl. mozesz dostac np. 60zl przez caly okres umowy, albo nie dostac znizki w ogole.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #366662  autor: elkanguro
 25 paź 2009, 23:08
Jeśli jest na forum osoba, która mogłaby sprawdzić mi do kiedy obowiązują firmę w której pracuję umowy na 4-5 numerów to bardzo proszę o kontakt na Priv.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #366685  autor: Milon
 26 paź 2009, 07:33
Danio02 pisze:Fakt, dzisiaj rzucili 50 Iphone'ów 3GS i już zostały wysłane do klientów (w tym do mnie) :P
też dostałem takiego smsa do Konsultanta że realizuje moje zamówienie :-D

WebSter
60 x 24 dostałem od ręki po pierwszym mailu - mimo że wychodzi drożej o 5 zł wole takie rozwiązanie ze względu na polecenie zapłaty!

 #366691  autor: WebSter
 26 paź 2009, 08:49
thonka pisze:
WebSter pisze:Potem jednak szybko znajdę się na minusie - czy wtedy Era nie wyłączy mi telefonu bądź nie obdarzy mnie dodatkową karą?
jak szybko na minusie, bo nie bardzo rozumiem? przeciez przez pierwszy rok bedziesz robic 15zl miesiecznie nadplaty po to, by w drugim roku wszystko sie wyrownalo.

po prostu placisz w pierwszym roku 15zl wiecej niz to co masz na fakturze, a w drugim roku 15zl mniej niz wartosc na fakturze.

pamietaj tylko, ze wcale nie jest powiedziane, iz dadza Ci opcje 40zl/70zl. mozesz dostac np. 60zl przez caly okres umowy, albo nie dostac znizki w ogole.
55 zł dodając do tego pakiet SMS oraz Siec rodzinna czyli placilbym 65 zl co miesiac? Dobrze mysle? Dziekuje za pomoc.

 #366695  autor: Danio02
 26 paź 2009, 09:29
Okres rozliczeniowy kończy mi się 13 każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem wiadomość, że otrzymałem wszystko na pół tz. 170 minut zamiast 280, paczka zamiast 50mb to 29, brak dodatkowych minut. Liczę, że jakoś uczciwie mi to wyrównają.

 #366697  autor: vespero
 26 paź 2009, 09:35
Jakie są szanse że po 1 listopada, oferta dodatkowych minut zostanie przedłużona lub po zmianach stawka za minutę w pakiecie minut zostanie utrzymana na tym samym poziomie.
Czego można się spodziewać obniżenia cen telefonów ale rezygnacji z oferty i zmniejszenia ilości minut dodatkowych.
Czy przedłużenia promocji?
Jak myślicie podpisać umowę już teraz, czy czekać do listopada (przeniesienie numeru do Ery).

PS. Jaki telefon przy taryfie 105/120 zł do 100 max. 200zł ? :(

Pozdrawiam.

 #366732  autor: Bruno
 26 paź 2009, 13:31
Witajcie,

proszę o poradę, bo mam problem. Czekam na telefon Nokia e52, ale niestety jak na razie nie został wprowadzony do oferty przedłużeniowej dla osób prywatnych :( Teraz mam problem czy czekać na ten telefon (od 1 listopada będzie nowa oferta i powinien się wtedy pojawić, takie info otrzymałem od konsultanta BOK), nie wiadomo w jakiej cenie, nie wiadomo jaka będzie oferta, czy wziąć coś teraz? Bardzo chciałem mieć ten telefon, jako następca nokii e51. Jak myślicie co zrobić?

Zapewne będę przedłużał w NE80 lub NE100. Mam ponad 6000 punktów Era Premia, więc 150 zł zniżki na telefon. Po 1 listopada może nie być podwójnej ilości minut i sieci rodzinnej za 5 zł (na czym mi też głównie zależy, bo teraz żona przeszła do Ery).

Pomóżcie proszę.

Dzieki.

 #366738  autor: thonka
 26 paź 2009, 14:34
Danio02, wszystko zrobili dobrze - w pierwszym niepelnym okresie rozliczeniowym wszystkie minuty i dane sa rozliczane proporcjonalnie wg. ilosci pozostalych dni do konca okresu rozliczeniowego. podziel sobie 50mb na 30 dni i potem pomnoz przez pozostale do konca twojego okresu rozliczeniowego 18 dni. wychodzi jak nic ok. 30mb, to samo z minutami - 280/30, a potem wynik * 18 dni i wychodzi cos kolo 170.
promocyjne minuty pewnie zostana przyznane dopiero przy pierwszym pelnym okresie rozliczeniowym.
vespero, dobrze rozumiem, ze chcesz dopiero przeniesc numer do ery? jak tak, to niestety to nie jest ten temat.
Bruno, nikt na 100% nie powie Tobie jakie beda warunki przedluzen w listopadzie... o ile nie wprowadza nowych promocji dla 'nowych' abonentow (bedzie to wiadomo w okolicach piatku najpozniej), to wszystko pozostanie raczej po staremu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #366759  autor: st.konsultant
 26 paź 2009, 16:34
Danio02 pisze:Okres rozliczeniowy kończy mi się 13 każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem wiadomość, że otrzymałem wszystko na pół tz. 170 minut zamiast 280, paczka zamiast 50mb to 29, brak dodatkowych minut. Liczę, że jakoś uczciwie mi to wyrównają.
Wyrównają....w postaci abonamentu, który zostanie również rozliczony proporcjonalnie.
Dodatkowy minuty powinny być od razu. Nie masz czasem jeszcze minut z pakietu promocyjnego, który był dodawany przy Komfortach? Chodzi mi o ten pakiet 2000, 3000 itd - minuty do Ery i na stacjonarne po wykorzystaniu abonamentu. Pytam, bo pakiet dodatkowy(120 bez Playa) w IBOA(również pod 602963) nie jest widoczny oddzielnie tylko system traktuje go jako pakiet promocyjny i dolicza do tego starego pakietu promocyjnego. Same rozliczanie jest poprawne.

 #366823  autor: Danio02
 26 paź 2009, 22:12
Tak, mam jeszcze pakiet promocyjnych 3000 minut. Ponoć ma zniknąć na początku następnego okresu rozliczeniowego.

 #366892  autor: pawlikus
 27 paź 2009, 15:40
Śledzę od jakiegoś czasu, to forum a zwłaszcza ten topic gdyż niedługo kończy mi się umowa (tj. 13.12.2009). Przeczytałem inf. na temat upustów po negocjacjach w konkretnych taryfach, etc. I mam następujący problem. Dzwoniła do mnie Pani z Ery odnośnie przedłużenia umowy (w poprzednią środę), powiedziałem, że zastanowię się nad przedstawioną mi propozycją ( NE 80 + sieć rodzinna za 75 zł - czyli oferta sandardowa). Dzisiaj zadzwoniła ponownie i wg wskazówek z poprzednich postów powiedziałem, że oferta mnie nie satysfakcjonuje ze wskazaniem, że u konkurencji są lepsze oferty oraz zapytałem co trzeba zrobić, aby rozwiązać umowę (z poprzednich stron wyczytałem, że konsultantka zazwyczaj przełącza do biura utrzymania klienta, gdyż tylko tam można oczekiwać sensownych zniżek), dostałem odpowiedź dokąd muszę złożyć podanko i z jakim wyprzedzeniem, nie przełączyła mnie do BUK tak jak tutaj większość osób pisze. Czy jest sens dalszych negocjacji?

nil desperandum

 #366898  autor: Bruno
 27 paź 2009, 16:08
thonka pisze:Bruno, nikt na 100% nie powie Tobie jakie beda warunki przedluzen w listopadzie... o ile nie wprowadza nowych promocji dla 'nowych' abonentow (bedzie to wiadomo w okolicach piatku najpozniej), to wszystko pozostanie raczej po staremu.
thonka dzięki bardzo za odpowiedź. Wiem, że nie ma tutaj wróżek, wiem, że nikt nie napisze mi jaka będzie kolejna oferta. Zastanawia mnie bardziej fakt co w takim przypadku wybrać, czy inny telefon i teraz podpisać (ew sprzedać ten tel i kupić nokie e52 na allegro) czy czekać do nowego miesiąca. Zastanowię sie jeszcze. Dzieki za pomoc.

 #366899  autor: rcicho
 27 paź 2009, 16:12
Pawlikus - dobry miesiac przed koncem umowy czyli w twoim przypadku powiedzmy 8 listopada złożyłbym wypowiedzenie z przeniesieniem numeru do Tak Taka i poczekałbym na propozycje Ery. Kiedys taka taktyka dobrze sie sprawdzala.

 #366903  autor: bazi
 27 paź 2009, 16:31
Witam

Z racji, że niedługo kończy mi sie umowa, a słyszałem już kilkukrotnie że jednak da sie wynegocjować lepsze od standardowych warunki na jakich zreszta do tej pory przedłużałem to korzystając z wiedzy z tematu napisałem do [email protected]. Obecenie mam NB120, interesuje mnie przejście na Firma 325 z nokią e52, doczytałem że nie ma opcji lub szanse nikłe na obniżenie ceny aparatu, poza puktami zresztą to nie problem bo punktów mam na tyle, że obniże o 150PLN cene. Napisałem do nich taki list:

"Witam

W związku ze zbliżającym się czasem wygaśniecia umowy prosze o przesłanie mi lepszej oferty dotyczącej przedłużenia. Obecna jaka została mi zaproponowana to w taryfie firma 325 bo taka taryfa mnie interesuje oprócz standardowych 325 min dodatkowo 175 min do wszytkich oraz + 500 min do Ery i na stacjonarne, interesuje mnie również telefon nokia e52 w tej taryfie. Wiem że możliwy jest rabat na abonamnet a może też jakaś zniżka na telefon? Sądze, że z racji stażu jaki u was posiadam przesżło 10 lat oraz wysokości rachunków jakie płace obeceni (średnio 220 PLN jak poinoformowałą mnie pani w BOK) zostanie mi przedstawiona lepsza oferta niż w/w.

Z wyrazami szacunku "

odpowiedź:

Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Pragnę podziękować za cenne uwagi dotyczące obsługi Abonentów oraz usług świadczonych przez sieć Era. Zapewniam, iż zostały one wnikliwie przeanalizowane i będą wykorzystane w procesie ciągłego dostosowywania obsługi i oferty sieci Era do potrzeb naszych Abonentów.
Sieć Era, jako lider rynku telefonii komórkowej, nieustannie stara się na bieżąco udoskonalać swoją ofertę usług, taryf i cenników i dostosowywać ją do potrzeb Klientów i wymagań, jakie stawia aktualna sytuacja na rynku.

Oferta przedstawiona w poprzedniej korespondencji jest ostateczna i nie mam możliwości jej modyfikacji.

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuje, iż przy wybranej przez Pana taryfie Firma 325 Nokia E52 kosztuje 180,56 zł z VAT.
Równocześnie pragnę dodać, iż może Pan obniżyć cenę telefonu z przysługujących Panu punktów Era Premia. Na dzień dzisiejszy może Pan skorzystać ze zniżki 250 zł na wybrany model telefonu.
Wykaz wszystkich aparatów wraz z cenami promocyjnymi przy poszczególnych taryfach Firmajest dostępny na naszej stronie internetowej pod adresem:

http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... _firma.pdf

Mam nadzieję, że po ponownym przejrzeniu ofert zdecyduje się Pan na dalszą współpracę.

Pozdrawiam.

Pani która mi odpisała jest "Starszy Konsultant ds. Utrzymania Klienta" więc chyba nie pierwszy lepszy konsultant, przeglądnałem zatem oferte PLAY, przy przejsciu wiecej minut i znizka na abonament, odpisałem do nich znów tak:

"Witam

Sądziłem, że zostanie mi przedstawiona korzystniejsza oferta czyli zniżka na abonament np w wysokości 30% na cały okres przedłużenia umowy, wiem że takie praktyki stosujecie. Taryfa (z tymi dodatkowymi opcjami) jak najbardzej mi pasuje jednak nie w tej cenie, przy cenie ok 111 PLN brutto jest to bardzo dobra oferta (faktury płace w terminie, oraz ich wysokość też przekracza abonament). Orientowałem się w opcjach przeniesienia do Play i powiem że w cenie Firma 325 ich oferta przy przeniesieniu numeru jest dużo bardziej korzystna.

Pzdr"

i czekam na odpowiedź, ale mam wrażenie że to nic nie da.
Są jeszcze jakeiś argumenty poza oczywistym że chce zrezygnowąć, umowa kończy mi sie 26.11.09.

 #366939  autor: abes99
 27 paź 2009, 20:32
rcicho pisze:Pawlikus - dobry miesiac przed koncem umowy czyli w twoim przypadku powiedzmy 8 listopada złożyłbym wypowiedzenie z przeniesieniem numeru do Tak Taka i poczekałbym na propozycje Ery. Kiedys taka taktyka dobrze sie sprawdzala.
Teraz to nic nie daje - Era już nie walczy o klienta jak kiedyś. Na początku września wypowiedziałem umowę (z przeniesieniem do TakTak'a) na pierwszym numerze, aktualnie przerabiam to na drugim. Nikt się do mnie nie odezwał z jakąkolwiek propozycją przedłużenia umowy - nawet przyjmujący wypowiedzenie w salonie firmowym słowem nie napomknął, czy może nie chciałbym jedna zostać. Przyjął, potwierdził, podziękował i do widzenia. Zresztą pisałem niedawno o tym, że Era już tak się nie stara o utrzymanie klienta jak kiedyś (jestem już dość starym klientem, rachunki płaciłem nie małe), a na razie poczekam na TakTaku - może się coś ciekawego w końcu pojawi...

PS. link do moich wypocin ;)

Narka i pozdruffka - abes99 ;)

 #366941  autor: pawlikus
 27 paź 2009, 21:02
Hm, jeszcze jedno pytanie: przy przedłużaniu umowy nie muszę okazywać dokumentów o tym, że jestem studentem? (tj. przy podpisywaniu pierwszej umowy).

P.S. Czyli tak jak thonka pisał - pozostaje mi podziękowanie erze :P

nil desperandum

 #366978  autor: bazi
 28 paź 2009, 11:23
Przyszła odpowiedź po tym co pisałem 3 posty wyżęj:

"Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Pragnę podziękować za cenne uwagi dotyczące obsługi Abonentów oraz usług świadczonych przez sieć Era. Zapewniam, iż zostały one wnikliwie przeanalizowane i będą wykorzystane w procesie ciągłego dostosowywania obsługi i oferty sieci Era do potrzeb naszych Abonentów.
Sieć Era, jako lider rynku telefonii komórkowej, nieustannie stara się na bieżąco udoskonalać swoją ofertę usług, taryf i cenników i dostosowywać ją do potrzeb Klientów i wymagań, jakie stawia aktualna sytuacja na rynku.

Oferta przedstawiona w poprzedniej korespondencji jest ostateczna i nie mam możliwości jej modyfikacji.
Proszę o ponowne przeanalizowanie przedstawionych ofert, oraz o ponowny kontakt.
Mam nadzieję, że po ponownym przejrzeniu ofert zdecydują się Państwo na dalszą współpracę.

Pozdrawiam."

I teraz mam pytanie czy już nas nie "kochają" w erze czy jak?
Osoby na forum pisały o takiej samej jak moja sytuacji możę to było 8 miesiecy temu jednak ceny taryf sie nie zmienilyco jest nie tak, moge coś jeszcze zadziałać, czy raczej już klapa na całej lini i albo przystane na standardowa oferte albo trzeba sie przenieść?

 #366984  autor: DiAbOlO
 28 paź 2009, 11:54
pawlikus pisze:Hm, jeszcze jedno pytanie: przy przedłużaniu umowy nie muszę okazywać dokumentów o tym, że jestem studentem? (tj. przy podpisywaniu pierwszej umowy).

P.S. Czyli tak jak thonka pisał - pozostaje mi podziękowanie erze :P
Wg. mnie nie się legitymować "studencką". Jeśli czegoś już żądaliby, to na pewno daliby Ci znać.
bazi pisze:Przyszła odpowiedź po tym co pisałem 3 posty wyżęj:
(...)
I teraz mam pytanie czy już nas nie "kochają" w erze czy jak?
Osoby na forum pisały o takiej samej jak moja sytuacji możę to było 8 miesiecy temu jednak ceny taryf sie nie zmienilyco jest nie tak, moge coś jeszcze zadziałać, czy raczej już klapa na całej lini i albo przystane na standardowa oferte albo trzeba sie przenieść?
List typu kopiuj-wklej. Jeśli tak piszą, to raczej marne szanse na dalsze negocjacje mailowe. Chłopie, powiem wprost, nie dziaduj na płatnym połączeniuz BOA. Zadzwoń do nich, a tam proś o przełączenie do SUK. Reszta jest w temacie.
lukes23 pisze:Co powiecie na taką ofertę Ery na przedłużenie umowy:

- Nowa Era 80 - 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 120 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 290 minut miesięcznie w promocyjnej cenie 60,00 zł z VAT
- Nowa Era 100 - 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 170 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 390 minut miesięcznie w promocyjnej cenie 75,00 zł z VAT
- Nowa Era 120 - 280 minut lub 840 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 220 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 500 minut miesięcznie w promocyjnej cenie 90,00 zł z VAT
- Nowa Era 200 - 500 minut lub 1500 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
oraz 500 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 1000 minut miesięcznie w promocyjnej cenie 150,00 zł z VAT
Nic...
Po pierwsze... Lektura tematu, a dowiesz się wszystkiego. Tyle w Twoim temacie na chwilę obecną.

...:::DiAbOlO:::...

...

 #367000  autor: blandz
 28 paź 2009, 15:32
Witam serdecznie!

Przedłużyłem umowę po minięciu roku od podpisania aneksu.
Na BOA się zgodzili ponieważ byłem bardzo upierdliwy.
Od tamtej pory minęło już 20 miesięcy, umowa kończy mi się 31.12.2010.

Czy takie coś przejdzie jeszcze raz? Bo mój telefon już jest wrakiem i chciałbym IPhone 3GS.

Moja taryfa teraz to: ERA NOWY KOMFORT z 5 pakietami:
- 3 x 100 minut do ERY i na stacjonarne,
- 80 minut do wszystkich sieci,
- 4000 minut do ERY i na stacjonarne (pakiet promocyjny).

Przesiadlbym sie NE120.

Pozdrawiam
  • Strona 15 z 96
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 96
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 96