• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #361603  autor: adiq1033
 24 wrz 2009, 19:20
Hej.

Napotkałem kłopot przy zasilaniu konta w Simplusie. Cały proces przebiegł bez problemu. Jednak wpisałem kod ze zdrapki o wartości 50,00zł, a otrzymałem w esemesie zwrotnym informację: Konto zostało zasilone kwotą 50,00zł. Aktualna wartość konta 30,84zł. Konto ważne do dnia 23.12.2009.

I teraz kieruję pytanie, co poszło nie tak? Mam odczekać parę godzin? Normalne jest, aby wartość konta znikała dzień przed wyznaczonym terminem? Dzisiaj jest 24 września + 3 miesiąc wychodzi 24 grudnia, a nie 23.

Dawno nie korzystałem z Plus GSM, zaszły zmiany o których nic nie wiem? Dodam tylko, że zmieniałem taryfę, ale to ładny czas temu na "Prosto i tanio 29gr/min do wszystkich".

 #361605  autor: Kaczy
 24 wrz 2009, 19:23
Może miałeś debet na koncie i dlatego po doładowaniu za 50 zł zostało Ci tylko te 30 zł.

...::: Made for loneliness :::...

 #361609  autor: aizo
 24 wrz 2009, 19:28
Kaczy pisze:Może miałeś debet na koncie i dlatego po doładowaniu za 50 zł zostało Ci tylko te 30 zł.
Jeśli nie jest tak to kontatkuj sie z bokiem bo czekanie nic nie da
Może aktywowałeś jakieś pakiety ?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #361612  autor: Marens
 24 wrz 2009, 19:56
adiq1033 pisze:Dawno nie korzystałem z Plus GSM, zaszły zmiany o których nic nie wiem?
Kaczy pisze:Może miałeś debet na koncie
Rozumiem, że karta leżała i chciałeś ją reaktywować?
Korzystałeś przed okresem "leżakowania" z GPRSu

 #361624  autor: adiq1033
 24 wrz 2009, 20:58
aizo pisze:Może aktywowałeś jakieś pakiety ?
Nic nie było aktywowane, nawet to sprawdzałem. Wszystko powyłączane.
Kaczy pisze:Może miałeś debet na koncie i dlatego po doładowaniu za 50 zł zostało Ci tylko te 30 zł.
Nie było.
Marens pisze:Rozumiem, że karta leżała i chciałeś ją reaktywować?
Owszem, leżała ale była cały czas aktywna - można było na nią zadzwonić.
Marens pisze:Korzystałeś przed okresem "leżakowania" z GPRSu
Tak, na pakietach i tylko na nich. 10zł - 50MB, nigdy ich nie przekroczyłem, sprawdzałem regularnie. :|

 #361643  autor: Piescoch66
 24 wrz 2009, 21:45
mam mixa,''potrącali'' kasę 5razy nic mnie nie zdziwi

 #361644  autor: jacguszi
 24 wrz 2009, 21:50
Takie rzeczy tylko w sim+ :wink: Poważnie to tylko telefon do BOK coś wyjaśnić. Znajoma aktywowała nowy starter dla dziecka i też same problemy: 2dni nie dało się aktywować żadnej usługi jak się już udało to zabiera kasę z konta następnym razem z pakietu.Nie można sprawdzić ile minut zostało komunikat "twoje zlecenie jest przetwarzane" i tak w koło.Jeżeli to nie jest kolejny pad platformy lidera technologicznego to widocznie tak ma to działać :wink:

 #361659  autor: aizo
 25 wrz 2009, 00:57
jacguszi pisze:Takie rzeczy tylko w sim+
Wszędzie tak jest. Moj znajmomy jakieś pól roku temu mial tak z Tak Takiem
Miał karte ok 4 miechy i wieczne zonki

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #361981  autor: jablo
 27 wrz 2009, 11:42
Jak dla mnie to był debet na koncie. Ale postowaniem tutaj się tego nie wyjaśni, trzeba od razu zadzwonić do BOK.

 #362179  autor: adiq1033
 28 wrz 2009, 14:37
Dzwoniłem. Zgłosiłem incydent. Obsługiwała mnie bardzo miła pani. Całość przebiegła bardzo szybko. Nie jest to wina debetu, sprawdzono to - GPRS nie mógł mi tego nabić. Karta była poza telefonem. Przedstawicielka BOK-u nie potrafiła wyjaśnić mi zajścia. Zaproponowała skontaktowanie się przez e-mail albo udanie do salonu/punktu sprzedaży Plus GSM by poinformować o problemie.

Reklamację rozpatrują do 30 dni. Tylko czegoś nie rozumiem, powiedziała że może zostać to odesłane na konto, albo zwrócone. O co chodzi w tym drugim przypadku? W formie gotówki, przelewem na konto bankowe by odesłali? To było by sensowniejsze wyjście z opresji, bowiem i tak tych 50zł nie wykorzystam przez 3 miesiące, ponieważ numer służy mi wyłącznie do pakietów internetowych. Zatem, gdy zostanie to 30.84zł to będzie ono ważne przez 3 miesiące, a nie 1 tak? :wink:

Na szczęście nie wywaliłem paragonu, może się przydać. Tylko cholera zeżarło mi na połączeniu 1.95zł. :| Musiałem "chwileczkę" zaczekać. Nabiło mi impulsów za to, mało tego w tle puścili mi muzykę przypominającą motyw z MacGyver. Co za sieć...

 #362186  autor: kowcio
 28 wrz 2009, 15:00
adiq1033 pisze:Na szczęście nie wywaliłem paragonu, może się przydać. Tylko cholera zeżarło mi na połączeniu 1.95zł. :| Musiałem "chwileczkę" zaczekać. Nabiło mi impulsów za to, mało tego w tle puścili mi muzykę przypominającą motyw z MacGyver. Co za sieć...
To nabiło się na samym początku. Możesz godzine z nimi rozmawiać albo minutę- zapłacisz te 2 PLN za rozmowę. Trzeba było prosic o zwrot kosztów połączenia.

 #362187  autor: mariusz9a
 28 wrz 2009, 15:01
adiq1033 pisze:Na szczęście nie wywaliłem paragonu, może się przydać. Tylko cholera zeżarło mi na połączeniu 1.95zł. Musiałem "chwileczkę" zaczekać. Nabiło mi impulsów za to
Opłata jest stała. Zapłacisz 1,95 nawet jeśli połączenie będzie trwało 1 sekundę oraz 1,95zł jeśli będzie trwało 10 godzin.
Napisz w reklamacji że chcesz zwrotu kosztów połączenie do BOK.

 #362273  autor: Marens
 28 wrz 2009, 19:58
adiq1033 pisze:Zaproponowała skontaktowanie się przez e-mail
e-mail w Plusie to porażka, praktycznie tylko udzielają odpowiedzi.
adiq1033 pisze:udanie do salonu
Można zgłosić w salonie, bo w punkcie sprzedaży nic nie załatwisz.
adiq1033 pisze:Tylko czegoś nie rozumiem, powiedziała że może zostać to odesłane na konto, albo zwrócone.
Jakaś niekompetentna, to ona właśnie powinna przyjąć zgłoszenie.
adiq1033 pisze:W formie gotówki, przelewem na konto bankowe by odesłali?
Teoretycznie w e-boku można kliknąć na zwrot gotówki w przypadku nadpłaty na konto bankowe gdy mamy telefon na abonament. Kto wie, ale nie wydaje mi się aby taka praktyka była stosowana w przypadku prepaidów.
adiq1033 pisze:Zatem, gdy zostanie to 30.84zł to będzie ono ważne przez 3 miesiące, a nie 1 tak?
3 miesiące
adiq1033 pisze:Co za sieć...
Może jeszcze powiesz, że PLAY jest lepszy...

Co do reklamacji proponuje zgłaszać przez e-bok

USŁUGI I USTAWIENIA | Inne usługi i ustawienia | Zgłoszenie reklamacji

 #362283  autor: dominik920
 28 wrz 2009, 20:16
A ja trochę z innej beczki dołącze się do tematu ponieważ wczoraj upłynął i termin ważności konta mam na nim jeszcze 17 zł nie dostałem smsa o zablokowaniu konta i nadal korzystam z telefonu choć już od wczoraj powinni mi zablokować konto nawet kupiłem sobie doładowanie ale skoro konto jest aktywne(od 27 już nie powinno) to nie doładowuje , czy też tak macie?

 #362285  autor: Pijo
 28 wrz 2009, 20:29
Marens pisze:Co do reklamacji proponuje zgłaszać przez e-bok
A ja nie polecam. Chyba ze nie zależy ci na czasie.
U mnie złożenie reklamacji było 25.08.09r. Po 2 tyg. dostałem dostałem listy zwykły, że zgłoszeniem zajmuje się taki to taki konsultant, a 16.09 został nadany list polecony z odpowiedzią na reklamacje.

Na EBOku nie miałem żadnych informacji o przebiegu procesu reklamacyjnego.

 #362355  autor: jablo
 29 wrz 2009, 09:49
A niby na jakiej podstawie mają mu zwracać te 2 złote za połączenie. Opłata za nie jest w cenniku, nie chciał nie musiał dzwonić. Są inne sposoby kontaktu z operatore,, bezpłatne, które wcześniej opisaliście..A laska w BOKu chyba nie bardzo kumata że odesłała do Salonu, sama mogła przyjąć reklamacje, zgłosić do działu technicznego, cokolwiek aby nie odbijać piłeczki...

 #362358  autor: Marens
 29 wrz 2009, 10:11
Pijo pisze:A ja nie polecam. Chyba ze nie zależy ci na czasie.
Zgłaszałem reklamacje faktury przez e-bok, faktycznie trwało to długo ale rozwiązana pozytywnie. Zgłosiłem reklamacje, że nie działa usługa "blokowanie połączeń z numerów anomowych" przez 2601, naprawiali z 2 miesiące.

 #362367  autor: mariusz9a
 29 wrz 2009, 10:50
A niby na jakiej podstawie mają mu zwracać te 2 złote za połączenie.
W zasadzie nie muszą, ale jeśli się o to upomni w reklamacji to zwrócą (jeśli się nie upomni to nie zwrócą). W końcu klient nie zadzwonił po to aby się dowiedzieć jak coś aktywować czy coś w tym stylu, tylko zmusił go do tego operator ponieważ dana usługa nie działała, także nie ma obowiązku płacić za błędy operatora. A to że istnieją darmowe sposoby kontaktu nie ma tu znaczenia.

 #366686  autor: adiq1033
 26 paź 2009, 07:58
Witam po dłużej nieaktywności.

Sprawa załatwiona, operator zwrócił mi przechwycone fundusze i stan konta jest prawidłowy. Również kwotę 1.95 za połączenie z BOK-em. :wink:

Temat proszę zamknąć. Pozdrawiam.