• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #365635  autor: Merafil
 19 paź 2009, 19:26
Na początek, krótka ;) historia. Moja znajoma do tej pory korzystała z telefonu stacjonarnego (taryfa dla biznesu, umowa na czas nieokreślony) w sieci TP SA. W dniu 23.09.2009 zawitała do niej przedstawicielka innego operatora alternatywnego, przedstawiła ofertę i znajoma w sumie bez zastanowienia podpisała umowę tegoż samego dnia ( na 12 miesięcy, w umowie jest zapis, ze w przypadku rozwiązania umowy zawartej na czas określony Abonent zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej 183zł brutto). W sumie nie byłoby żadnego problemu gdyby nie fakt, ze zaistniała potrzeba założenia DSL'a od TP SA ( inni operatorzy nie wchodzą w rachubę) wiec musi być abo na tel stacjonarny do TP SA. 16 października dzwoniła konsultantka TP z informacja, ze można złożyć w telepunkcie pismo o anulowanie zamówienia na abo od operatora alternatywnego tylko trzeba je złożyć jak najszybciej.

Operator alternatywny nie rozpoczął jeszcze świadczenia usługi, czy w przypadku złożenia pisma o anulowanie zamówienia trzeba będzie zapłacić tę karę ??

Obrazek

 #365639  autor: kamil1221
 19 paź 2009, 19:47
Pobierz ten formularz - niech wypełni go Twoja znajoma i wyśle faxem do TPSA pod numer 19394 i najlepiej też na ulice Bażantów 35 w Katowicach (poleconym za potwierdzeniem odbioru).

http://rezygnacja.z.wlr.alternatywny.op ... a.patrz.pl

Co do kary nie mam pewności, ale jeśli za zaczął świadczyć usług to w sumie to nie jest zerwanie umowy.