DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #360457  autor: nicram
 18 wrz 2009, 19:45
bledos, Tak ludzie mają przeróżne zainteresowania ;-) Ja z kolei przywiązałem się do moich dwóch numerów :-) Powiedziałem sobie że już ich nigdy nie zmienię 8) Za dużo trudu i i pieniędzy w nie włożyłem hehe. Teraz chciałbym do kolekcji mieć ładny numer GG ;-) Nic co robię nie jest przypadkowe hehe, począwszy od prostych rzeczy typu konto osobiste, a skończywszy na inwestycjach długoterminowych ;-)
Odbiegam trochę od tematu, dlatego będę kończył moje refleksje :P

Długo by pisać o tym wszystkim....

Fajnie że są ludzie którzy podzielają nasze zainteresowania, to tak na koniec ;-) Pozdrawiam.

 #362085  autor: bledos
 27 wrz 2009, 20:59
Napisałem pod koniec zeszłego tygodnia maila przypominającego do Air, z zapytaniem, co zrobili w "mojej" sprawie. Odpowiedzi brak, co zresztą mnie nie dziwi, w większości przypadków kontakt z MVNO idzie jak po grudzie... Może ktoś jeszcze ma problem z prefixem po wpmobi, może w kupie siła? :roll:

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362092  autor: Ramirez
 27 wrz 2009, 21:36
Bo w Gadu Air odpisują szybko tylko na łatwe pytania :mrgreen:
Raz czekałem 3 tygodnie na odpowiedź, ale najczęściej to była doba, chociaż było z raz czy dwa razy że po 10 minutach dostałem odpowiedź na maila :lol:

 #362102  autor: bledos
 27 wrz 2009, 22:19
Ramirez, zgadza się, na moje pytanie o konkretny numer GG zadane w niedziele, dział techniczny odpisał niemal natychmiast... Zaśpiewali coś koło 100 tysięcy miesięcznie, widać mieli nadzieje, że się skuszę :mrgreen:

Ws. przeniesienia:
Kod: Zaznacz cały
Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr [xxxxx]:
 
Sprawa jest badan przez dział techniczny. Nie jestem w stanie podać konkretnej daty rozwiązania problemu

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362641  autor: nicram
 30 wrz 2009, 12:52
Mam coraz większe obawy czy będzie dało się w ogóle przenieść numer do GaduAIR. Poczekam na to jak pójdzie koledze bledos, i wtedy zobaczę czy jest jakakolwiek szansa na to przeniesienie :|

 #362785  autor: bledos
 01 paź 2009, 00:03
Mi już ręce opadają i tracę siły...
Pomyślałem, że w tak zwanym międzyczasie, zanim uporają się z wysyłaniem smsów, sprawdzę, jak wygląda kwestia zabrania od nich numeru. Wybrałem numer, podałem dane, przechodzę do płatności. Wybieram bank, zatwierdzam. Pojawia się....
Kod: Zaznacz cały
Wystąpił błąd podczas wysyłania zamówienia. Prosimy spróbować ponownie później
Wchodzę więc w Kontakt/Zgłoszenia, piszę mozolnie co i jak... Klikam wyślij... I nie zgadniecie...
Kod: Zaznacz cały
Wystąpił błąd podczas wysyłania zgłoszenia. Prosimy spróbować ponownie później
Jak można do nich przejść, skoro nawet nie można kupić przez stronę startera...?
Jestem coraz bardziej zniechęcony...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362840  autor: nicram
 01 paź 2009, 12:10
Tak teraz sobie wymyśliłem że jak nie będzie się dało przenieść bezpośrednio numeru Play-a do GaduAIR, to pozostaje opcja przeniesienia pierw do Plus-a, a później dopiero do GaduAIR (może jak numer będzie w sieci Plus-a to GaduAIR łatwiej sobie poradzi z procedurą przenoszenia). Szkoda tylko że sporo czasu na tą zabawę trzeba będzie poświęcić. Zdenerwuję się gdy przy przeniesionym numerze do Plus-a, problem się nie rozwiąże :evil: Ciężko jest mi tutaj cokolwiek wymyśleć :?

 #365178  autor: bledos
 16 paź 2009, 22:19
Skusiłem się, choć zarzekałem, że nie dotknę tego tematu. Muszę być bardziej konsekwentny, uniknę wielu problemów, ale cóż, stało się i trwa nadal:

5.10 - złożenie wniosku mnp na stronie GaduAir. Wreszcie się udało, przy pomocy konsultanta, który przesłał kod mailem, zamiast tego, który powinien przyjść smsem. Trochę dookoła, ale niech będzie. Przy okazji tracę (wtedy myślałem, że inwestuję) 40zł. Jak dla mnie nie logiczne, kupując nowy numer płacę 20, przenosząc - 40. Cena eksperymentu i doświadczenia...

gdzieś między 6 a 9.10 - wizyta kuriera. Podpisuję wniosek, pełnomocnictwo itd, dostaję sim, jestem na dobrej drodze...

9.10 - otrzymuję @ od GaduAir z linkiem do ankiety. Badają poziom zadowolenia klienta. Daję upust swej radości związanej z nieotrzymywaniem smsów weryfikacyjnych na mój numer do przeniesienia oraz z problemami z zamówieniem pewnego ładnego numeru (który, jak się okazało, po naprawieniu błędu w systemie, znikł jak kamfora, o czym zostałem poinformowany mailowo - żeby tak o przeniesieniu informowali...).

12.10 - wysyłam pierwszego po wniosku maila. Pytam, co wg GG oznacza przeniesienie w 24h (minął tydzień od złożenia wniosku) i na jakim etapie jest przeniesienie. Przy okazji dzwonię na 729 000 150 - okazuje się, że nie można się dodzwonić...

13.10 - odpowiedź na maila. 24h liczą od momentu otrzymania dokumentów, szkoda, że na stronie internetowej nigdzie o tym nie informują... Dowiaduję się, że zgoda jest na 14.10. Numer w Play jest już wyłączony od północy, ale cierpliwie czekam, przecież jutro będę w Gadu!

14.10 - numer wciąż nieaktywny. Piszę ponownie do GG. Proszą o dane, sprawdzają, po czym standardowe w ich wykonaniu:
Kod: Zaznacz cały
Badamy sprawę O rozwiązaniu problemu poinformujemy mailowo. Przepraszamy za oczekiwanie.
Zły na siebie, że dałem się nabrać i na GG, bo odcianają mi numer już drugą dobę... W Play wyszła zgoda i numer został przekazany. Piszę do UKE, informuję o opóźnieniu i pytam, czy opłata za przejście jest zasadna.

15.10 - udaje się dodzwonić na infolinię. Po podaniu numeru konsultant przyznaje, że to wina Gadu i przeprasza. Wiele mi to nie da, 3 dzień bez numeru. Dział techniczny ma się odezwać wieczorem bądź następnego dnia rano... Rzeczywiście, maila dostałem, sprawę monitorują i będą informować... Ekstra, zamierzam zaproponować im wyłączenie infolinii na 3 dni, niech poczują co to znaczy "Ograniczone usługi sieci". Wysyłam kolejnego maila z informacją, że abonentowi przysługuje odszkodowanie za każdy dzień bez możliwości korzystania z usługi.


16.10 - odpowiedź na maila. "Oczywiście, otrzyma Pan rekompensatę...". Żadne pocieszenie... UKE przekazuje sprawę do delegatury w Białymstoku - ponoć mają rejonizację i ten oddział ma się zająć tą sprawą. Dostaję maila z potwierdzeniem zgody na przeniesienie numeru. Czytam w nim o planowanej dacie aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
Wkrótce dostaniesz mail z informacją o rejestracji Twojego numeru w GaduAIR.

Planowana data rejestracji Twojego numeru to

Po zakończeniu procesu MNP karta zostanie automatycznie aktywowana. Od tego momentu Twój Starter będzie aktywny zgodnie z obowiązującym okresem ważności
To za wiele się nie dowiedziałem. Piszę post i mam nadzieję, że coś się może zmieniło, wyłączam i włączam telefon: "Ograniczone usługi"... Nie wiem, co będzie jutro, ale każdy dzień zaczynam tak samo - wył/wł tel, nadzieja, rozczarowanie, złość i koło się zamyka.

Powiem jedno - do przeniesienia do GG trzeba mieć cierpliwość i czas... Aż się boję na myśl co będzie z powrotem tego numeru do Playa...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #365590  autor: nicram
 19 paź 2009, 15:34
bledos, dziękuje za wyczerpujący raport :) Niestety nie jest on optymistyczny :-D Dlaczego mnie to nie dziwi :? Dzięki Twojej opinii wiem że nie mogę przenosić numeru bezpośrednio od Play-a. Sądzę że jak numer wróci do Plus-a to w ten sposób będzie łatwiej go przenieść. Hejka

 #365600  autor: bledos
 19 paź 2009, 16:46
nicram, nie sądzę, żeby problemem było przeniesienie z konkretnego operatora, w tym przypadku Play. GaduAIR przyznało, że to ich wina. 17stego w sobotę dzwoniłem do nich, żądałem konkretnej daty przeniesienia - w końcu ile można czekać. Konsultant stwierdził, że nie może mi podać terminu, bo nie jest to zależne od niego. Przy okazji dowiedziałem się, że dział MNP nie pracuje w weekend. Byłem więc przygotowany na aktywację w poniedziałek, ale w niedziele dostałem maila z info o aktywacji. Sprawdziłem kartę i rzeczywiście działa. Numer gg jest taki sam jak numer telefonu. Jedno ale: z tego, co wyczytałem w regulaminach po zaprzestaniu świadczenia usług przez AIR, konto gg (a więc i numer gg) może być dezaktywowane...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #365615  autor: nicram
 19 paź 2009, 18:00
bledos pisze:Jedno ale: z tego, co wyczytałem w regulaminach po zaprzestaniu świadczenia usług przez AIR, konto gg (a więc i numer gg) może być dezaktywowane...
Rzeczywiście jest jakaś wzmianka w regulaminie:
Regulamin świadczenia usługi KONTO GADU-GADU
§ 8 Blokada Konta Gadu - Gadu
1. GG Network może w każdym momencie dokonać czasowej blokady
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(a) naruszenia przez Użytkownika Regulaminu; lub
(b) stwierdzenia przez GG Network, iż Użytkownik wykorzystuje Konto Gadu - Gadu w sposób sprzeczny z założeniami, celami lub zakresem funkcjonowania Konta Gadu - Gadu; lub
(c) stwierdzenia przez GG Network, iż Użytkownik prowadzi działania naruszające lub zagrażające bezpieczeństwu Systemu Informatycznego.
2. GG Network może w każdym momencie dokonać stałej blokady Konta Gadu - Gadu,
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(a) zaprzestania świadczenia przez GG Network Usług Telekomunikacyjnych lub Usługi Konto Gadu - Gadu; lub
(b) rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych i nieskorzystanie z zapewnianej przez GG Network możliwości integracji (zespolenia) numeru Karty SIM i numeru Komunikatora Gadu – Gadu; lub
(c) z przyczyn określonych w Regulaminie Komunikatora Gadu – Gadu - w przypadku skorzystania przez Użytkownika z zapewnianej przez GG Network możliwości integracji (zespolenia) numeru Karty SIM i numeru Komunikatora Gadu – Gadu, a następnie rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.


Mam obawy czy jest w ogóle sens w takim wypadku przenosić numer. Jakbyś bledos, w przyszłości coś takiego przetestował to poprosiłbym Cię abyś się ze mną tym podzielił :-)

 #383042  autor: regi.nrg
 25 sty 2010, 23:10
Czesc Wszystkim. Pochwale sie ze ja tez jestem w trakcie przenoszenia numeru do GaduAir. Zaczelo sie od tego, ze kupilem starter GA na probe. Po dwoch tygodniach stwierdzilem, ze w zasadzie konczy mi sie niedlugo umowa w Erze i kroja mnie z internetu bo korzystalem z nawigacji ze wspomaganiem siecia GPRS, poza tym place a nie wykorzystuje minut to czemu by nie przeniesc numeru. Numer z prefiksem 602 i prosty jak linijka. Po zgloszeniu w salonie ery i po wypelnieniu formularza na stronie GaduAir przyjechal DHL z papierami i starterem. Dostalem maila za pare dni, ze proces MNP przeszedl pozytywnie. Dzien 23 styczen 2010 to ostatni dzien z Era. Faktycznie ostatni byl bo na 24 stycznia w niedziele numer wylaczyli. Patrze na GA i jest nieaktywne. Dzwonie z mojego startera kupionego dwa miesiace wczesniej na probe, do BOKu GA i zglaszam ze mi numer nie dziala. Pani z BOK powiedziala ze sie tym zajmie. Do wieczora nic sie nie dzialo i dzwonie drugi raz i tym razem Pan to samo powiedzial, ale po rozmowie za 30min. napisal mi maila, ze jeszcze w nocy bedzie to smigalo. Poniedzialek 25 styczen po poludniu nic sie nie dzieje. Dzwonie znow do BOK i znow ten sam Pan (ale mam szczescie) mowi mi ze pamieta mnie i nawet mi moim mailem zaimponowal. Se mysle, ze chociaz mnie ma na uwadze skoro pamieta moj problem. Czekam na info lub na aktywny numer 602...... w GA. Poki co, nie ma nic. dam znac jak cos sie ruszy. Pozdro Wam

 #383046  autor: osachorzow
 25 sty 2010, 23:19
regi.nrg pisze:znow ten sam Pan (ale mam szczescie)
Ktoś tu kiedyś pisał że w telefonicznym BOK GaduAir siedzą dwie osoby więc chyba już poznałeś cały zespół ;) Powodzenia!

 #383052  autor: Marens
 25 sty 2010, 23:32
osachorzow pisze:BOK GaduAir
BOK jest postawiony na VoIPie z CallCenter (chyba Freeconet)

 #383055  autor: osachorzow
 25 sty 2010, 23:38
Nie ma to jak profesjonalne rozwiązania :D