• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #364653  autor: DD7
 13 paź 2009, 20:56
Witam.
Od kilku dni zauważyłem pewne zjawisko. Otóż niepokojąco powoli wczytują się strony WWW - wcześniej było o wiele szybciej. Ba, tę prędkość realnie oscyluje przy może 512kbit/s, a mam 4mbit! Usługa z telefonem jest na łączach tepsy, spokojnie ciągnie taką prędkość - wcześniej było ok. Dodam tylko, że na wszelakich speedtestach prędkość wskazuje prawidłową, pełne 4mbit/s.

Raczej nie mam wirusów, system formatowany może dwa tygodnie temu, praktycznie od początku zainstalowany antywirus.

Pozdrawiam.

 #364655  autor: aizo
 13 paź 2009, 21:02
Z jakich korzystasz programów p2p?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #364656  autor: DD7
 13 paź 2009, 21:05
uTorrent, aMule.

 #364658  autor: Mordrag
 13 paź 2009, 21:17
DD7, Mam ten sam problem. Dla Netii strzeliło coś do głowy i zmieniła DSL Path z FAST na INTERLEAVED przez co pingi poszły o połowę w górę co z kolei powoduje wolniejsze wczytywanie stron.

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #364662  autor: progosu
 13 paź 2009, 21:25
Mordrag Jak masz BSA to tobie tpsa zmienia na interleaved a nie netia.

 #364667  autor: DD7
 13 paź 2009, 21:58
To jest dziwne, ponieważ czasem strony wczytują się w akceptowalnym czasie, a nieraz działają tragicznie, jak neostrada 128kbit/s. Po prostu tragedia.

 #364669  autor: elkanguro
 13 paź 2009, 22:15
Czy to jest jakieś ogólnopolskie zjawisko i czy można to przywrócić do poprzednich ustawień samodzielnie, np. w routerze?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #364779  autor: kowcio
 14 paź 2009, 14:56
Chyba ogólnopolskie. Dzisiaj pewna osoba dzwoniła do mnie z płaczem, że internet jej się popsuł. Oczywiście szpece od marketingu ją wpakowali w tę całą Netię. Wiele osób się nabrało i teraz nie są zadowoleni :| Całe szczęście, że nie jestem w tym gronie ;)

 #364822  autor: abcd
 14 paź 2009, 18:22
"Ta cała Netia" od 4 miesięcy nieprzerwanie dostarcza mi 16-mbit internet znacznie lepszy niż dostępna w porównywalnej cenie Neostrada 6. Co prawda ponad miesiąc oczekiwania był kłopotliwy, ale teraz jest dobrze.

Jak internet się popsuł to trzeba dzwonić na jedną (*88/801802803) albo drugą (dla BSA: 19393, 800102102) infolinię i zrzędzić. W końcu trafi się na konsultanta, który zapisze odpowiednie zlecenie (np. wymianę/sprawdzenie linii, wymianę modemu, zmiana kodowania)

 #365064  autor: Pedros
 16 paź 2009, 01:09
kowcio pisze:Chyba ogólnopolskie. ;)
to jest o tyle ogólnopolskie ze zmiany dotycza jedynie kabli TP
bo to TP dokonała jakiś zmian
na Cu Netii nie ma tego problemu

Tempus Fugit Acternitas Manaet

 #365132  autor: dj krysta
 16 paź 2009, 16:40
ja miałem tak że jak mi net nie śmigał (orange) to dzwoniłem do TP i oni nic nie wiedzieli i trzba było walić do pomarańczy, więc pewnie tak samo jest w Netii

 #365187  autor: maniek
 16 paź 2009, 22:48
Od kiedy problemy klientow netii interesuja tp? Czyzby netia miala jakas specjalna umowe z tp. Moim zdaniem trzeba walic do netii a netia do tp.

 #365238  autor: kowcio
 17 paź 2009, 12:44
maniek pisze:Moim zdaniem trzeba walic do netii a netia do tp.
Ale oczywiście, że tak. Przecież jesteście klientami Netii o nie TP i Was w ogóle TP nie powinno interesować. To Netia powinna interesować się, bo to ona ma układy z TPsą.
Ciekawe, że tylko Netia przez TPsę nie chce "śmigać" poprawnie, a inni operatprzy jako tako nie mają problemów.
dj krysta pisze:ja miałem tak że jak mi net nie śmigał (orange) to dzwoniłem do TP i oni nic nie wiedzieli i trzba było walić do pomarańczy, więc pewnie tak samo jest w Netii
Tutaj akurat jest paradoks, bo Orange i TP to jedna spółka i troszke głupio to wygląda... Ale a tak samo miałem jak podpisywałem umowę na Internet Orange Freedom- podczas zakładania telefonu w TPsie został źle spisany numer z dowodu i musiałem lecieć do salonu TP połaczonego z Orange, żeby poprawili. Powinni jakoś połączyć się bliżej, na pewno klientom spodobałoby się.

 #365267  autor: maniek
 17 paź 2009, 15:43
kowcio pisze:Tutaj akurat jest paradoks, bo Orange i TP to jedna spółka i troszke głupio to wygląda...
Chyba podobnie ma sie sprawa multimo i gts.

 #365288  autor: elkanguro
 17 paź 2009, 17:57
Chyba jednak trochę inaczej. Orange to marka, która należey do spółki PTK Centertel Sp. z o.o., natomiast Telekomunikacja Polska S.A. to całkowicie inna spółka. Łączy ich jedynie wspólny właściciel - France Telecom. Natomiast "multimo" to marka należąca do spółki GTS Energis.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #365345  autor: Vieslav
 17 paź 2009, 23:25
A jak zmienisz DNSy to coś się dzieje?