• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #364401  autor: nocnykoniu
 12 paź 2009, 12:55
Witam, mam problem z tym telefonem ponieewaz sam sie wylacza czy gdy lezy na biurku czy slucham muzyki samoczynnie sie wylacza po jakims czasie. I moje pytanie jest takie czy to wina softu ?? czy moze nie lacza jakies styki przy bateri prosze o szybka odpowiedz .

 #364438  autor: kowcio
 12 paź 2009, 16:28
Soft. Gwarancja lub komis (jakies 20-30 PLN powinno starczyć).

 #364441  autor: nocnykoniu
 12 paź 2009, 16:56
jest na gwarancji to powinni to zrobic a jeszcze 1 pytanie czy zrobia to od reki czy beda go gdzies wysylac?

 #364442  autor: kowcio
 12 paź 2009, 16:58
nocnykoniu, jesli pójdziesz do autoryzowanego serwisu LG to od ręki robią. Jeśli tam, gdzie kupiłeś telefon to muszę go wysłać do LG. Jeśli trafisz na dobrych serwisantów, to za kilkanaście minutek możesz odebrać telefon (w Samsungu tak mnie obsłużyli).
Muszą to zrobić na gwarancji :-)

 #364474  autor: nocnykoniu
 12 paź 2009, 20:54
wiec tak mam telefon w play i w punkcie playa zdjemuja simlocka to chyba tez mogą softa wgrac... bo zalezy mi na czasie gdy beda go gdzies wysylac to na telefon moge czeka 2 tygodnie i dlużej prawda?

 #364482  autor: vinc
 12 paź 2009, 21:13
nocnykoniu pisze:wiec tak mam telefon w play i w punkcie playa zdjemuja simlocka to chyba tez mogą softa wgrac...
Właśnie, że nie ;) blokada jest zdejmowana na podstawie kodu, który wklepujesz na telefon :) Softa wgrywa wyłącznie serwis... Jeśli tam zaniesiesz to telefon zostanie wysłany do serwisu, ale dostaniesz zastępczy telefon na czas naprawy.
nocnykoniu pisze:zalezy mi na czasie gdy beda go gdzies wysylac to na telefon moge czeka 2 tygodnie i dlużej prawda?
Prawda, ale zawsze może być też krócej ;)

Obrazek

 #364503  autor: WunD3r
 12 paź 2009, 22:27
z tego co wiem LG trzyma telefon 1 tydzień niezależnie od awarii - albo go naprawią, albo nie. Przynajmniej tak w moich wypadkach było

 #364504  autor: kowcio
 12 paź 2009, 22:29
nocnykoniu, dogadaj się z serwisantami, żeby zrobili to na miejscu.. Im to zajmie góra 20-30 minut. Mówię Ci ;-) Ja jak serwisowałem Samsunga X510 (achh te czasy :D ) to dogadałem się z facetem, że poczekam kilkanaście minut i odbiorę sobie telefonik. Naprawił go i do dziś służy bez szwanku.
A tak to wiadomo, że vinc ma rację ;)

 #364766  autor: nocnykoniu
 14 paź 2009, 14:09
wiec tak zaniosłem dzis tel do punktu sprzedaży i mieliscie racje ze odsylaja tel do lg wzamian dostalem tel zastepczy super wypasionego samsuna e250 Xd. Ale nurtuje mnie jeszcze 1 problem nie zakladajac nowego tematu rano nagralem ok 5 minutowy filmik ktory zapisal sie na karcie wszystko pieknie ladnie ale gdy chialem go odtworzyc wyskoczyl mi komunikat "nieobslugiwany format" ;/ wiec sprobowalem kolejny raz go odtworzyc i tel sie zawiesil wylaczylem go i jeszcze raz wlaczylem jakiez bylo moje zdziwienie kiedy otworzylem karte pamieci nic na niej nie bylo zadnych mp3 filmikow itp. i czy to rowniez jest wina softu ??

 #364774  autor: kowcio
 14 paź 2009, 14:33
nocnykoniu, jeśli nagrywałeś tym telefonem film i on go nie chciał otworzyć, to ja tutaj nawet nie mam jakichkolwiek wątpliwości, że to jest wina softu :)