• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #364039  autor: JurasII
 09 paź 2009, 09:45
Witam wszystkich na forum i proszę o pomoc!
Jestem laikiem w sprawach komputerów i dlatego zdecydowałem się na zakup szybkiego internetu wraz z telefonem w Netii (przekonały mnie reklamy). Od 05.10.2009 jestem "SZCZĘŚLIWYM" posiadaczem tych usług i od 05.10.2009 skończyło się też moje szczęście. Podłączyłem wszystko tak jak było w instrukcji i nic. Telefon milczy, a internet niby jest ale bez możliwości korzystania. Próbuję łączyć się poprzez kabel z jednym komputerem, a przez kartę WiFi z drugim. Pokazują się ikonki, że jestem połączony z internetem ale nie mogę otworzyć żadnej strony. Domyślam się, że jest to problem z konfiguracją routera. Proszę o pomoc jak to wszystko uruchomić. Router to Pirelli DRG A 223G.
Z góry wszystkim dziękuję za pomoc.

 #364040  autor: elkanguro
 09 paź 2009, 09:52
A aktywowałeś Internet? Otrzymałeś login i hasło?

Aktywacji dokonujesz tutaj www.netia.pl/internet a otrzymany login i hasło wpisujesz w odpowiednich polach podczas konfiguracji routera.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #364058  autor: luukasz82
 09 paź 2009, 12:27
Niestety mam ten sam problem sygnał jest od środy co z tego że jest jak transfer zaniżony z 4mb do 1mb tak sie synchronizuje router na 70/2110, a teraz nawet niemoge sie połączyć brak synchronizacji modemu dobiero po godzinie 24 sie łaczy. usługe juz aktywowalem login i haslo wpisuje poprawnie.Na infolini odsylaja do kolejnej osoby albo nikt nie odbiera :twisted: Pomoze ktos cos z tym ustrojstwem zrobic? Router to Pentagram P6331-62.

 #364082  autor: progosu
 09 paź 2009, 14:58
Jak na tym modemie wejsc w opcje? Chce odlobkowac kilka portow i nie moge bo jak wipsze w pasku adresu 192.168.1.1 to wyswietla, ze nie ma takiej strony :/

 #364097  autor: zinkzaq
 09 paź 2009, 16:02

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #364105  autor: luukasz82
 09 paź 2009, 17:43
Chodzi komoś 4mb na lini TP bez telefonu tz telefon w tp w planie socjalnym na routerze PENTAGRAM Cerberus ADSL2 Wi-Fi Plus P 6331-62 albo na innym pentagramie bo niechce sie synchronizowac na tym od neti zyxel dziala net i co zrobic jesli modem synchronizuje sie na 1mb a nie na 4mb bo juz trace nerwy do tej cholernej neti :twisted:

W końcu udało mi sie polaczyc wszystko hula jak trzeba a winny slabego transeru byl nieszczesny filtr odlaczylem go i jak reka odjal.Nawet chodzi lepiej niz 4mb trnasfer utzrymuje sie na poziomie 500kb :D
Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 22:27 przez luukasz82, łącznie zmieniany 1 raz.
 #364225  autor: progosu
 10 paź 2009, 21:45
JurasII pisze:Witam wszystkich na forum i proszę o pomoc!
Jestem laikiem w sprawach komputerów i dlatego zdecydowałem się na zakup szybkiego internetu wraz z telefonem w Netii (przekonały mnie reklamy). Od 05.10.2009 jestem "SZCZĘŚLIWYM" posiadaczem tych usług i od 05.10.2009 skończyło się też moje szczęście. Podłączyłem wszystko tak jak było w instrukcji i nic. Telefon milczy, a internet niby jest ale bez możliwości korzystania. Próbuję łączyć się poprzez kabel z jednym komputerem, a przez kartę WiFi z drugim. Pokazują się ikonki, że jestem połączony z internetem ale nie mogę otworzyć żadnej strony. Domyślam się, że jest to problem z konfiguracją routera. Proszę o pomoc jak to wszystko uruchomić. Router to Pirelli DRG A 223G.
Z góry wszystkim dziękuję za pomoc.
Mam ten sam router, pan technik na informacji powiedzial, ze te routery maja problemy z "rejestrowaniem sie" u nich i musza to robic manualnie, wiec trzeba do nich zadzwonic i powiedziec co i jak.

 #364370  autor: pundek
 12 paź 2009, 00:17
elkanguro pisze:A aktywowałeś Internet? Otrzymałeś login i hasło?

Aktywacji dokonujesz tutaj www.netia.pl/internet a otrzymany login i hasło wpisujesz w odpowiednich polach podczas konfiguracji routera.
no własnie ale jak skonfigurować ten modem/router?
mam już swoje haslo i login poprzez rejstarcję na stronie neti ale nie mam pojecia co dalej.
jak skonfigurować ten modem??
bede wdzieczny za pomoc.
pzdr