• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64

 #363529  autor: yogurcik
 05 paź 2009, 21:24
Widze ze nikt nie wspomina o przerwanych połączeniach w sieci :) Co zdarza się nagminne , oczywistość oczywista w BOK nie widza problemu .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #363548  autor: nacięty
 05 paź 2009, 22:26
cesja bez cesji
Pozwalam sobie przekopiować odpowiedź kolejnej "specjalistki" ze zboku na moje pytanie co dzieje się z przepisaniem numeru ze mnie na mnie ?
Gorzej już być nie może. Uważam, że należy już zacząć wystrzegać się firmy play.
Oto treść "Gdzie są moje dokumenty. Na jakim etapie jest sprawa przepisania numeru ze mnie na mnie ? TW Status zamknięcia: 05-10-2009 Data zamknięcia: 05-10-2009

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące cesji, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 1 października 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu w systemie widnieje informacja, iż oczekujemy na dokumenty. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, prosimy udać się do salonu Play, w którym składał Pan wniosek o cesję. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, *** konsultant back office ds. obsługi klienta "


Nie umieszczaj danych osobowych na forum!!!
Ostatnio zmieniony 05 paź 2009, 23:03 przez nacięty, łącznie zmieniany 1 raz.

twa

 #363552  autor: yogurcik
 05 paź 2009, 22:40
Wydaje mi się ze uke powinno zając się firmą P4 bo zaczyna być to standard. Ewentualnie można złożyć skargę na operatora tutaj link

 #363596  autor: kkamilekk
 06 paź 2009, 10:57
moja "przygoda" z play
Postanowiłem przeniesc numer z abonamentu do fresha. Migracja miala nastapic pod koniec mc. Nie nastąpiła...czekałem 2mce na przeniesienie numeru.

Mimo że byłem abonentem znikneły moje dane i musze karte sim zarejestrowac w saolnie play. Nie moge skorzystac z pormocji 60zl bo przenioslem numer z play do play. Skoro nie maja moich poprzednich danych to skąd wiedzą z jakiej sieci przeszedłem..

Oczywiscie za kazdy moj telefon konczyl sie "odzwonimy" ani razu nie oddzwonili z rozwiązaniem.

Mitshubishi Truim=>nokia 3310=>nokia 5510=>siemens SL42=>sony cmd-j7=>nokia 7650=>samsung c100=>motorola t720i=>philips 162=>LG u800=>samsung avila=>samsung galaxy 9003 SCL

 #363601  autor: kamil1221
 06 paź 2009, 12:05
Co się rzadko zdarza – musze pochwalić BOK Play.
We wcześniejszym poście przedstawiłem swoje zdarzenie – wczoraj otrzymałem odpowiedź (zaznaczę że samą reklamację złożyłem 4 Października).
Kod: Zaznacz cały
Komentarz zamknięcia:
Witamy serdecznie, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, Krystyna S. starszy konsultant ds. obsługi klienta Warszawa, dnia 5 października 2009 roku Pani XXX  ul. XXX  19/20 43-100 Tychy Nr zgłoszenia: 1193XXXX Nr telefonu: 487920XXXX Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące Pakietu 500 minut do Play i na stacjonarne, które wpłynęło do nas za pośrednictwem infolinii Play w dniu 4 października 2009 roku. Zapewniamy, iż dokładnie zapoznaliśmy się z przedmiotem reklamacji. W toku postępowania wyjaśniającego Pani reklamację uznaliśmy za zasadną. Odsłuchaliśmy Pani rozmowę z infolinią Play z dnia 28 września 2009 roku, która potwierdziła błąd konsultantki przy realizacji zgłoszenia. Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie wynikły z tego tytułu. Informujemy, iż Pakiet 500 minut do Play i na stacjonarne zostanie przywrócony na Pani numerze telefonu 4879200XXXX, w dniu 6 października 2009 roku. Zniżka 100% na Pakiecie obowiązuje zgodnie z podpisanym Aneksem, czyli 12 Okresów Rozliczeniowych licząc od daty wejścia w życie Aneksu (1 kwietnia 2009 roku). W ramach zadośćuczynienia proponujemy jednorazowy Pakiet 20 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe, z okresem ich ważności 30 dni od momentu przyznania. Jeżeli odpowiada Pani takie rozwiązanie, prosimy wówczas o dowolną formę kontaktu z nami, powołując się na zgłoszenie 1193XXXX. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Panią kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pani cieszyła się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
Ostatnio zmieniony 06 paź 2009, 12:56 przez kamil1221, łącznie zmieniany 1 raz.

 #363603  autor: vh
 06 paź 2009, 12:23
yagi, imię i nazwisko konsultanta to nie są dane osobowe. Tak samo jak i imię i nazwisko prezesa, rzecznika, księgowego itd. Play.
 #363715  autor: louis
 06 paź 2009, 22:29
Sprawa ciagnie sie juz miesiac. :mrgreen: Zaczelo sie banalnie. Kupilem na stacji beznynowej kod za 5 zlotych. Uzylem, otrzymalem info o doladowaniu z podanym stanem konta i data waznosci. Ale okazalo sie ze nic sie nie zmienilo w porownaniu do stanu sprzed doladowania - czyli brak kasy na koncie, brak przedluzenia waznosci konta - czyli kod nie zadzialal. :( Chcialem uzyc go ponownie - jest komunikat o tym, ze jest zuzyty. Najpierw opisalem sprawe w play24. Gdy nie dostawalem odpowiedzi, zadzownilem do BOK - z pracy inaczej wtopilbym 1 zł :) Pani poinformowala mnie, ze nie jest w stanie mi pomoc - mam isc do punktu sprzedazy. Dzien pozniej dostalem odpowiedz za posrednictwem play24 - ta sama diagnoza, czyli wizyta w punkcie sprzedazy. W punkcie sprzedazy po raz trzeci tlumacze sprawe, pani pyta co ma zrobic? :shock: Wiec prosze, zeby skserowala doladowanie i zgolsila sprawe do BOKu bo tak mnie poinformowano przez tela i play24. Po 4 dniach dostaje odpowiedz: dnia tego i tego kod zostal uzyty, wiec reklamacja jest niezasadna. Dziekujemy za kontakt. :evil: Dodam, ze Pani starsza specjalistka konsultant nie zadala sobie trudu sprawdzenia, ze takiego doladowania na moim koncie nie ma. Jest o tyle idiotyczne ze tego dotyczyla reklamacja - czyli uzylem kod, nie ma doladowania - a pani odpowiada ze kod uzyty i ze reklamacja nie ma uzasadnienia. No jakbym po chinsku sformulowal moja wyjasnienia. Za 3 dni dostaje fizycznie pismo z ta sama glupia odpowiedzia. Nastepnie wyslylam bezposrednio na maila pismo z opisem sprawy, przywoluje nr reklamacji ktora oddalili i prosze zeby wskazali mi gdzie jest to moje doladowanie, ktore wynika z tej zuzytej zdrapki (o ktorej pisze pani starsza konulstant). Za 4 dni dostaje odpowiedz na maila, ze sprawa ma taki a taki numer i pojawi sie w play24 pod podanym przez nich numermem. Wchodze na play24 - szukam takiego numeru - oczywiscie nie ma takiego numeru sprawy :-) Pisze kolejne zgloszenie na play24 ze nie widze numeru sprawy w ktorej mam dostac odp. za reklamacje. I tu znowu jajo. Jakby mieli problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Na zgloszenie ze nie widze w play24 numeru sprawy, dostaje odpowiedz ze przepraszaja ze sprawa o numerze ktorego nie widze tyle trwa, ale robia co moga i postaraj sie jak najszybciej ja zalatwic :-) W play24 dalej nie widze tego zgloszenia. Zrobilem ctrl+c ctrl+V i znowu zglosilem ze nie widze zgloszenia reklamacyjnego w play24. Nie mam odpowiedzi juz od tygodnia... Podsumowujac bilans sprawy: 5 ZLOTYCH/miesiac czasu/bodajze 8 zgloszen do play24/1 wizyta w punkcie sprzedazy/1 telefon... W play jestem od pol roku, wczesniej bylem w erze... Generlanie w play wszystko mi pasuje, stawki, promocje no dla mnie wrecz idelane. Zwerbowalem do play Zone, ostatnie Mame, ale tak mnie ta cala sytuacja rozjuszyla, ze powoli zaczynam dojrzewac do zmiany operatora... Wiem ze 5 zlotych to nie majatek, ale jak zwykle chodzi o zasady 8) A BOK play bije dla mnie wszelkie rekordy niekompetencji....

 #363956  autor: www.fazafm.com
 08 paź 2009, 18:07
Jak konsultat odbierajac telefon nie uslyszawszy nawet jaki mam numer telefonu i jaki plan taryfowy stwierdza: NIE MOZE PAN ZMIENIC NA NIZSZY PLAN !!! Dzwonie i mowie ze chce zmienic plan taryfowy , nie zdarzylem nawet powiedziec z jakiego na jaki , a juz slysze ze nie ma mozliwosci na nizszy tylko na wyzszy. Normalnie to bym zdurnial, uwierzyl i rozlaczyl sie. Tyle , ze tym razem nim sie zdecydowalem napisalem do BOK play i mam na pismie na jakie plany moge przejsc w tym Play Abonament 40 zl z ktorym podpisalem umowe rok temu. Kogo oni tam zatrudniaja?

Druga Historia byloby zalatwione jednorazowo ale wypadlo z glowy ze mam cos jeszcze zapytac.

Konsolidacja kont abonenckich gdzie na jednym mam e-fakture polecenie zaplaty na drugim powstalym po przeniesieniu numeru miesiac temu inny numer abonenta , a tym samym musialbym znow wypelniac wszystkie papierki w sprawie polecenia zplaty itd.

Od 2 tygodni wysylalem przez e-bok play zlecenie ze wszystkimi danymi zeby polaczyc te konta. Za kazdym razem otrzymywalem jakas bzdurna odpowiedz i nic w tej sprawie sie nie dzialo. W koncu telefonicznie w 5 minut sprawa byla zalatwiona, nawet oddwanial konsultant bo w zgloszeniu nie bylo podane ktore ma byc ostatecznie kontem glownym (aby sie upewnic). Sprawa zalatwiona. Powstaje jednak pytanie po co tworzenie nowego konta abonenckiego jesli mam juz numer abonenta a dane przeciez przy podpisaniu nowej umowy sa identyczne to czy nie prosciej jest przypisac nowy telefon do starego konta ??? Dziwna i uciazliwa procedura.

[ Dodano: 2009-10-08, 18:15 ]
louis pisze:Wiem ze 5 zlotych to nie majatek, ale jak zwykle chodzi o zasady 8) A BOK play bije dla mnie wszelkie rekordy niekompetencji....
Nie tylko Ty masz taka opinie o PLAY BOK. 10 lat w orange z 2 lata w plusie z 4 w Erze i mimo wszystko zawsze mozna bylo sie dogadac , a nawet jesli byla reklamacja na moja korzysc rozstrzygana to dodawali gratis jakis pakiet zlotowek minut by klient mial poczucie ze operator doklada wszelkich staran i dba o abonenta. A w play bo 2 meilu odsylaja cie do sadu i pisza ze procedury reklamacyjen zostaly wyczerpane. Parodia ten ich bok. Cene cena cena i fatalna obsluga klienta.


I sie narobilo ... Wczoraj pisalem o zmianie taryfy na nizsza ,a dzis temat powraca.

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany abonamentu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 7 października 2009 roku. Uprzejmie informujemy, że w każdej chwili istnieje możliwość przejścia na pierwotny abonament. Może Pan więc przejść na abonament One Play 45 zł bądź abonament na który podpisał Pan umowę. Zmiana abonamentu nie podlega opłatom. Zmiany może Pan dokonać poprzez wystosowanie dyspozycji poprzez Play 24 lub pod numerem 790 500 500.

Dzis mi napisali tak:
Komentarz zamknięcia: nie ma możliwości przełączenia na plan archiwalny. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie numer XXXXXX zostało rozwiązane. Aby poznać jego treść prosimy o kontakt pod numer Obsługi Klienta".

SMS byl zupelnie nieczytelny!!!

To jak to w koncu jest jedna osoba pisze ze mozna i podpisuje sie naziwskiem inna zmienia podczas rozmowy telefocznicznej ,a teraz twierdza ze nie mozna. Dzis 15 minut meczylem sie z konsultantem ktory znow nie gwarantowal mi zmiany taryfy z one play 65 na 45 !!! Podpisalem umowe na Play Abonament 40 zl zmieniajac taryfe na One Play 45 teoretycznie najzszy abonament jaki moglem miec przy wejsciu nowych planow, nie przypuszczalem ze zwiekszajac do 65 zl bede mial problem z pwortem do nizszej taryfy?!?!?! To jakas parodia !!!

[ Dodano: 2009-10-18, 19:07 ]
Dodam nowa odpowiedz zeby bylo bardziej widoczne . Jesli moderator uzna inaczej prosze poprawic.

Wczoraj napisalem tylko informacje o braku zasiegu play:

Witam. Od 14 pazdziernika nadajniki Play 2G/3G nie dzialaja w miejscowosci Hrubieszów. Oficjalny start nadajnikow byl okolo 2 tygodni temu od tej chwili juz dwa razy przestaly dzialac nadajniki. W pierwszym przypadku po 2 dniach powrocily do zycia. Obecnie od 14 pazdziernika nie dzialaja. Moze po 5 dniach ktos w koncu zglosi sprawe do dzialu technicznego o istniejacym problemie. Pozdrawiam.

I otrzymalem taka odpowiedz. Poprostu smiac sie chce. Ja ich informuje o czyms o cyzm powinni wiedziec:

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 18 października 2009 r., dotyczące braku zasięgu w telefonie. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 12256019 Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: Pana Numer: Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS) / automatyczne)? Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus) / automatyczne)? Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)? Miasto, w którym wystąpił problem: Dzielnica, w której wystąpił problem: Ulica, przy której wystąpił problem: Jeżeli problem wystąpił w okolicy stacji Play, to proszę podać jej nazwę, w przeciwnym wypadku podać „brak”: Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)? Model telefonu: Komunikat na wyświetlaczu: Jakie komunikaty słychać w słuchawce? Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Okres występowania problemu (dni w formacie dd-mm-rrrr): Godziny w jakich wystąpił problem: KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem 790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play.

Gdzie jestescie Play4You 1 i 2 ??? Kto tam pracuje !!! Kpina.

 #365608  autor: PLAYADAM
 19 paź 2009, 17:36
kamil1221 pisze:Zacznę od początku.
W okolicach Maja przedłużałem umowę z Play. W ramach oferty otrzymałem 500 minut do Play i na stacjonarne na 12 mies.. Praktycznie w tym samym czasie znajoma podpisywała aktywacje w której w ramach promocji mogła obdarować inny numer z sieci pakietem 500 minut na okres 6 mies.
W dniu 28 IX zleciłem przez BOK wyłączenie jednego pakietu (właśnie tego na 6 mies. ) by nie zapomnieć o dezaktywacji jego w innym wypadku po okresie promocyjnym zapłaciłbym za niego 15zł.
Dziś sprawdzając stan konta poważnie się zdziwiłem. Dzwoniąc od początku tego miesiąca zjadło mi z konta 3 zł a dzwoniłem tylko i wyłącznie do Play – sprawdziłem czy mam włączony choć jeden pakiet – figa z makiem. Typowe dla Play – zamiast jednego wyłączyli dwa na raz. Dziś znowu będę musiał gadać z tą bandą niekompetentnych osób w BOK Play.







Zacznijmy od tego iż tych podarowanych minut nie wyłączasz, one same znikają, ponieważ osoby które je otrzymują nie mają możliwości ich przedłużyć. I gdzie tu mowa o kompetencji. A błędy systemowe zdarzają się wszędzie więc ja nie nazwałbym tego brakiem kompetencji.

[ Dodano: 2009-10-19, 17:37 ]
kamil1221 pisze:Zacznę od początku.
W okolicach Maja przedłużałem umowę z Play. W ramach oferty otrzymałem 500 minut do Play i na stacjonarne na 12 mies.. Praktycznie w tym samym czasie znajoma podpisywała aktywacje w której w ramach promocji mogła obdarować inny numer z sieci pakietem 500 minut na okres 6 mies.
W dniu 28 IX zleciłem przez BOK wyłączenie jednego pakietu (właśnie tego na 6 mies. ) by nie zapomnieć o dezaktywacji jego w innym wypadku po okresie promocyjnym zapłaciłbym za niego 15zł.
Dziś sprawdzając stan konta poważnie się zdziwiłem. Dzwoniąc od początku tego miesiąca zjadło mi z konta 3 zł a dzwoniłem tylko i wyłącznie do Play – sprawdziłem czy mam włączony choć jeden pakiet – figa z makiem. Typowe dla Play – zamiast jednego wyłączyli dwa na raz. Dziś znowu będę musiał gadać z tą bandą niekompetentnych osób w BOK Play.

 #365627  autor: DJ-W
 19 paź 2009, 18:38
Powiem tak nigdy więcej Playa,przeniosłem do nich numer a teraz uciekam od nich,jestem w trakcie przenoszenia numeru.Obsługa fatalna a czary goryczy dopełnił problem z telefonem.Oddałem go w salonie do naprawy gwarancyjnej,zastępczego nie dali.Przez 24 dni nie miałem telefonu więc złożyłem reklamację w sprawie abonamentu.Dlaczego mam płacić za coś z czego nie z mojej winy nie mogę korzystać.Dostałem odpowiedz że nie uwzględniają mojej reklamacji i muszę zapłacić pełny abonament .To złodziejstwo w biały dzień w wykonaniu Play.Dlaczego ja mam ponosić koszty ich nieudolności i nie wywiązywania się z umowy.Koniec nie chce więcej znać tej sieci.

 #365629  autor: osachorzow
 19 paź 2009, 18:50
DJ-W pisze:Dlaczego mam płacić za coś z czego nie z mojej winy nie mogę korzystać.Dostałem odpowiedz że nie uwzględniają mojej reklamacji i muszę zapłacić pełny abonament .To złodziejstwo w biały dzień w wykonaniu Play.
Abonament płacisz za korzystanie z ich sieci... to że telefon jest zepsuty nie ma nic do rzeczy, możesz korzystać z innego aparatu ;) tak jest we wszystkich sieciach i jest to w porządku... gdybyś nie mógł korzystać z sieci bo by powyłączali wszystkie nadajniki to mógłbyś domagać się obniżenia abonamentu, ale nie w sytuacji jak sieć działa tylko ty nie masz aparatu do którego mógłbyś włożyć sprawną kartę SIM.

 #365638  autor: DJ-W
 19 paź 2009, 19:47
osachorzuw piszesz bzdury skoro tak twierdzisz ,ja mam ponosić koszty nieudolności sieci Play.Nie po to płacę rachunki żeby kartę SIM nosić w zębach nie mogąc z niej korzystać.Oni nie wywiązują się z umowy.W piśmie z Play było napisane że telefon zastępczy się należy w takiej sytuacji.Ale poniżej napisali że abonament muszę zapłacić w pełnej kwocie.Telefon nie ma nic do rzeczy według Ciebie,a co ja wziąłem go z księżyca,nie z Play.

 #365641  autor: bledos
 19 paź 2009, 19:52
DJ-W, a uszkodzenie jakie było? Telefon zastępczy to nie jest obowiązek. Może być, ale nie musi. W jakim piśmie Play informuje Cię o tym, że się "należy"?
BTW. Umowę podpisujesz na świadczenie usług, nie na korzystanie z konkretnego telefonu. Jeśli Ci ukradną tel, jaki zakupiłeś, też będziesz żądał obniżenia, a nawet zawieszenia abo? Prawda jest taka, że operatora nie interesuje przez co rozmawiasz. A osachorzow ma rację, zero bzdur ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #365644  autor: DJ-W
 19 paź 2009, 19:58
bledos podaje Ci słowo w słowo jak odpisał Play-Informujemy że jesteśmy zobowiązani do wydania telefonu zastępczego.Ja tego nie wyssałem z palca takie pismo dostałem.A poniżej-Nie możemy przychylić się do pana prośby odnośnie obniżenia abonamentu.Więc czy to jest w porządku,na pewno nie.

 #365659  autor: osachorzow
 19 paź 2009, 20:42
DJ-W, chyba pisałeś do mnie (choć niestety nie potrafisz poprawnie przepisać mojego nicka) więc spójrz do jakiego fragmentu Twojej wypowiedzi się odniosłem, a dopiero potem zdecyduj czy piszę bzdury...
DJ-W pisze:Nie po to płacę rachunki żeby kartę SIM nosić w zębach nie mogąc z niej korzystać.
a to Play zabronił Ci włożyć kartę do innego aparatu, że musisz ją w zębach nosić?
DJ-W pisze:Telefon nie ma nic do rzeczy według Ciebie,a co ja wziąłem go z księżyca,nie z Play.
Musisz rozróżnić sprzedaż usługi dostępu do sieci komórkowej od sprzedaży samego aparatu telefonicznego.

Jak pisze bledos telefon zastępczy to dobra wola operatora, wydanie takiego aparatu nie jest jego obowiązkiem. Napisali Ci że to ich obowiązek - fajnie, ale to wynika tylko i wyłącznie z ich wewnętrznych przepisów, które najwyraźniej nie do końca funkcjonują. Łączenie sprawy niesprawnego aparatu i obniżenia z tego tytułu kwoty abonamentu jest - delikatnie mówiąc - nieodpowiedzialne.

 #365727  autor: DJ-W
 20 paź 2009, 11:29
DJ-W, chyba pisałeś do mnie (choć niestety nie potrafisz poprawnie przepisać mojego nicka.
Bardzo przepraszam że niepoprawnie napisałem Twojego nicka.Wychodzi na to że ja nie jestem takim ideałem jak Ty który nigdy się nie myli.A swoja drogą widzę że jesteś zaślepiony odnośnie Play skoro tak ich bronisz.Na koniec napisze poprawnie-osachorzow.

yagi edit: wyodrebnilem cytat ;)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 12:01 przez DJ-W, łącznie zmieniany 1 raz.

 #365729  autor: yagi
 20 paź 2009, 11:54
vh pisze:yagi, imię i nazwisko konsultanta to nie są dane osobowe. Tak samo jak i imię i nazwisko prezesa, rzecznika, księgowego itd. Play.
Takich danych sie nie podaje poblicznie! One sa tylko dla osoby, ktora dostaje te informacje od konsultanta.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #365740  autor: Claudec
 20 paź 2009, 13:37
DJ-W, jak mi padnie modem ADSL to i tak muszę płacić abonament za internet!
Też nie widzę powodu dlaczego miał byś nie płacić abonamentu, mało to teraz na rynku starych telefonów? Ja w domu mam 3, każdy z nich jest sprawny.

 #365805  autor: osachorzow
 20 paź 2009, 20:02
DJ-W pisze:Bardzo przepraszam że niepoprawnie napisałem Twojego nicka.
wybaczam :D
DJ-W pisze:Wychodzi na to że ja nie jestem takim ideałem jak Ty który nigdy się nie myli.
ja też nie jestem, uwierz ;)

DJ-W, z mojej strony EOT bo szkoda czasu na dyskusję z Tobą, bo najwyraźniej szukasz tylko potwierdzenia dla Twoich wielkich krzywd doznanych ze strony play i nie dopuszczasz myśli że możesz się mylić... zaślepienie mylisz z obiektywizmem - gdybyś przeczytał ten wątek od początku to wiedziałbyś że też walczę z play i tą sieć oceniam źle bo sam mam z nimi wiele kłopotów...

 #365962  autor: TomekO
 21 paź 2009, 18:09
Uważam że DJ-W ma rację. Operator sprzedaje usługę i telefon łącznie więc powinien albo dać telefon zastępczy i naliczać abonament albo nie dawać telefonu i nie naliczać abonamentu. W takiej sytuacji winien jest producent telefonu a konsekwencje ponosi klient. Może zadaj pytanie na jakimś forum prawnym lub rzecznikowi praw konsumentów ?
  • Strona 2 z 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64