• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #344558  autor: excalibur
 04 lip 2009, 11:56
Mi działa wszystko tak jak było. *101# nie straciło swojej funkcji. Nie ma żadnych problemów.

 #344569  autor: michalx703
 04 lip 2009, 13:32
juz okey. wystarczylo zresetowac telefon. dzieki za info

MICHALX703

 #362078  autor: piotrkubin
 27 wrz 2009, 20:37
A ja mam taki problem, że mi te krótkie kody nie działają wcale.

Play mam od wczoraj. Loguje mnie do sieci PLUS (może to wina, że te kody nie działają?).

A może problem tkwi w tym, że telefon był kupiony w Holandii i są jedynie dostępne języki EN i NL. Od początku bez SIM locka.

Pomóżcie!

 #362106  autor: osachorzow
 27 wrz 2009, 22:31
piotrkubin, może być coś z telefonem bo mi na starej Motoroli E365 nie działa kod *101# (wyświetla śmieci) a reszta jakimś cudem działa... w Play wszystko jest możliwe ;)

 #362111  autor: DanielR
 27 wrz 2009, 23:00
Ja tam jestem na roamingu Polkomtela i wszystkie krótkie kody (łącznie z Play 24 Menu - *111#) jak na razie działają tak jak należy.

 #362159  autor: senshiro
 28 wrz 2009, 13:14
Niedziałające kody USSD to najczęściej wina telefonu. Sprawdź kartę sim na innym telefonie i będziesz wiedział gdzie jest problem.

Obrazek

 #362555  autor: piotrkubin
 29 wrz 2009, 21:52
W tej chwili w wyżej wymienionym telefonie, w którym z kartą PLAY Fresh nie działają mi krótkie kody, mam kartę SIM z Ery. Kiedy jest karta z ERY nie ma problemów z krótkimi kodami - działają bez zarzutu

 #362559  autor: senshiro
 29 wrz 2009, 22:19
Sprawdź kartę sim z Play w innym telefonie. A tak właściwie to co to za telefon?
Zawsze możesz iść do salonu Play i poprosić o wymianę karty, bo ta nie działa poprawnie.

Obrazek

 #362563  autor: dawoo1
 29 wrz 2009, 22:41
Mi też co jakiś czas nie chcą działać te kody. Wystarczy wtedy wyłączyć i właczyc telefon i wszystko gra.Pewnie cos juz jest z moim fonem nie tak(za stary pewnie) :-)

 #362604  autor: piotrkubin
 30 wrz 2009, 08:49
Właśnie z tym sprawdzeniem karty SIM w innym telefonie muszę poczekać co najmniej do czwartku, wtedy odzyskam swoją starą nokię beż SIM Locka, bo pozostałe telefony, jakie mam są z SIMlockiem.

Telefon, o którym ciągle mowa to Nokia 6820a.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, poczekam na ten telefon i udam się jeszcze do PLAYa. Ale przypuszczam, że to raczej Ich wina niż telefonu, bo jak już pisałem w Erze działają wszystkie możliwe krótkie kody, a w PLAY żaden mam komunikt "Result unknown" (ze względu na anglojęzyczne menu). Póki co dzięki za wszelkiego rodzaju informacje :)