adiq1033 pisze:Zaproponowała skontaktowanie się przez e-mail
e-mail w Plusie to porażka, praktycznie tylko udzielają odpowiedzi.
adiq1033 pisze:udanie do salonu
Można zgłosić w salonie, bo w punkcie sprzedaży nic nie załatwisz.
adiq1033 pisze:Tylko czegoś nie rozumiem, powiedziała że może zostać to odesłane na konto, albo zwrócone.
Jakaś niekompetentna, to ona właśnie powinna przyjąć zgłoszenie.
adiq1033 pisze:W formie gotówki, przelewem na konto bankowe by odesłali?
Teoretycznie w e-boku można kliknąć na zwrot gotówki w przypadku nadpłaty na konto bankowe gdy mamy telefon na abonament. Kto wie, ale nie wydaje mi się aby taka praktyka była stosowana w przypadku prepaidów.
adiq1033 pisze:Zatem, gdy zostanie to 30.84zł to będzie ono ważne przez 3 miesiące, a nie 1 tak?
3 miesiące
adiq1033 pisze:Co za sieć...
Może jeszcze powiesz, że PLAY jest lepszy...
Co do reklamacji proponuje zgłaszać przez e-bok
USŁUGI I USTAWIENIA | Inne usługi i ustawienia | Zgłoszenie reklamacji