• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #362023  autor: siber
 27 wrz 2009, 14:43
Witam.

Postaram sie w miare zwiezle opowiedziec moja przygode z przenosinami numeru. Otoz od kilku lat posiadam numer w Orange na karte i postanowilem przeniesiesc sie do Plusa (mix). Wszystko ladnie pieknie, otrzymalem duplikat karty (bo tak rzekomo latwiej). Przez kilka dni mialem 2 aktywne karty o tym samym numerze w 2 roznych sieciach. Polaczenia z Plusa byly kierowane na nowa karte, a reszta sieci na stara... naprawili. Dzwonilem niejednokrotnie do BOKu w Plusie i po okolo tygodniu wszystko bylo OK, a przynajmniej tak mi sie zdawalo. Ostatnio zauwazylem, ze osoby z Play nie moga sie do mnie dodzwonic... Slysza komunikat, ze numer nie istnieje. Ja oczywiscie moge dzwonic do wszystkich. Zglaszalem problem do Plusa i za kazdym razem slyszalem odpowiedz "Wina lezy po stronie Play. Ich systemy nie radza sobie z przeniesionymi numerami." DZwonie do Play i slysze "Prosimy o zgłoszenie sprawy u swojego Operatora. Sytuacja spowodowana jest podłączeniem numeru do sieci".

I tu moje pytanie, co mam zrobic w takim przypadku?

 #362141  autor: krzysiaq
 28 wrz 2009, 10:30
a co ma do tego PLAY? W plusie jest źle ustawiony routing, ciśnij tych kretynów z plusa o to żeby to naprawili.

 #362153  autor: ~R
 28 wrz 2009, 12:27
Widzisz, PLUS na każdym kroku obwinia o wszystko PLAY-a a wszystkim dobrze wiadomo, że to PLAY miał wprowadzone na czas zmiany w SYSTEMACH kiedy to 6lipca zmieniło się PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE, i przenośność nr była możliwa w ciągu 1 dnia, PLUS odwoływał się po sądach, że nie jest w stanie tak szybko i sprawnie przeprowadzać tego procesu, a teraz nagle twierdzi że u nich wszystko OK tylko PLAY robi problemy :) :D 1-0 dla PLUSA Brawoo ;) :D są zajebiści :)

_______________________
Pozdrawiam. Rafał.

 #362193  autor: mariusz9a
 28 wrz 2009, 15:12
Widzisz, PLUS na każdym kroku obwinia o wszystko PLAY-a a wszystkim dobrze wiadomo, że to PLAY miał wprowadzone na czas zmiany w SYSTEMACH kiedy to 6lipca zmieniło się PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE, i przenośność nr była możliwa w ciągu 1 dnia, PLUS odwoływał się po sądach,
Zajrzyj też tutaj: http://prnews.pl/marketing-i-pr/giodo-p ... 43675.html
Przenoszenie numerów to nie tylko gotowość systemów teleinformatycznych operatora, ale też zgodność tych systemów z polskim prawem karnym.

 #362243  autor: siber
 28 wrz 2009, 18:18
Zadzwonilem jeszcze raz do BOKu Plusa. Wytalumaczylem sprawe i powiedzialem, ze nie przyjmuje odpowiedzi o winie Play. Zarejestrowali zgloszenie, poprosili mnie o kilka numerow, ktore nie moga sie ze mna polaczyc. Obiecali zadzwonic kiedy ruszy cos sie w tej sprawie...

 #362278  autor: krzysiaq
 28 wrz 2009, 20:09
i bardzo dobrze, z nimi trzeba krótko.

Sami mnie z resztą tego nauczyli podczas przenoszenia 6 aktywacji do PLAY. :mrgreen: