• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #361385  autor: elkanguro
 23 wrz 2009, 16:00
Witam,

przy komórkach sytuacja przeniesienia numeru jest prosta, ale jak to jest z numerami stacjonarnymi?

Mając WLR nasz numer dalej należy do TP czy już do operatora świadczącego usługę?

Czy jednak przeniesienie numeru to coś więcej? Pytam, ponieważ zauważyłem na stronie Netii podczas sprawdzania dostępności usługi możliwość zaznaczenia opcji "Przeniesienie Numeru". Czyli można mieć abonament w Netii czy innego operatora z przeniesieniem numeru jak i bez niego? Jaka jest różnica?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #361395  autor: mikage1
 23 wrz 2009, 16:15
wprzypadku wlr linia należy do 1 operatora, a 2 świadczy na niej usługi

natomiast przeniesienie wiąże się np z załozeniem nowej instalacji i przejeciem numeru przez nowego operatora do swojej puli - ja przenosilem numer tp :arrow: netia - przyszli panowie i odłaczyli moją instalację domową od puszki tp i podłączyli do puszki netii (obaj operatorzy maja swoje instalacje w moim bloku) - było fizycznie male kucie, przekręcanie kabli, etc. w przypadku WLR odbywa sie to - jak myślę - "na centrali", a operator nowy płaci staremu za korzystanie z jego łącz

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)