szczurwa pisze:dziś po południu Era wyłączyła numery, a od Play zero wieści, co dalej.
To, że numery masz wyłączone, wcale nie musi oznaczać winy Play. W procesie przeniesienia numeru uczestniczą dwaj operatorzy - u mnie przeniesienie z Ery wyglądało tak, że dzień przed planowaną datą (!) przeniesienia, Era wyłączyła numer jak gdyby nigdy nic. I to oni mają w nosie, wg. nich to już klient konkurencji, więc niech tam się żali... Co do telefonu kontaktowego, to w znakomitej większości przypadków klienci podają właśnie numer przenoszony, ale zazwyczaj info o przeniesieniu dostają wcześniej. Co nie zmienia faktu, że nikt nie powinien odruchowo wpisywać numeru, a zapytać jaki numer kontaktowy sobie życzysz podać. Przeniesienie z Fresha na biznes - jak pisałem - u mnie się nie powiodło. Rozwiązaniem może być tak jak u autora postu, przeniesienie ponownie do innego opa i powrót. Wiem, że niewygodne, absurdalne i niewytłumaczalne, ale taki sposób na to istnieje, co więcej dostaniesz profity za przejście z innej sieci
A gdzie zdjęcia z happeningu?
pozdro
