• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #357386  autor: xamriks
 03 wrz 2009, 22:55
No to tak jak wyzej, mam Nokie 5800 wsadzielem duplikat karty SIM, bo stara sie zepsula no i z kodow dziala tylko *100# a przy reszcie pisze "Twoje zlecenie jest przetwarzane" i to wlasciwie tyle. Co jest?

 #357436  autor: Aen Hen Cerbin
 04 wrz 2009, 10:22
Awaria jest!

Może twoje konto jest właśnie przenoszone na nową platformę Intec'a, przy okazji wymiany karty SIM (jeśli masz Mixplus III).

Jeśli masz Mixplus IV, to prawdopodobnie musisz uzbroić się w dużą dozę cierpliwości, gdyż podobne do Twoich objawy (nie)działania kodów USSD raportowali inni użytkownicy.

SVP.

TakTak Happy | Play Fresh | Nowy Simplus | Nowy Orange Go | Orange Freedom @ &tp

 #357439  autor: darase
 04 wrz 2009, 10:42
Uaktualniali system wczoraj, dzwoniłem, przepraszali.

eCoal i nie ma problemu :-)

 #357647  autor: puchaty
 05 wrz 2009, 11:09
do dzis nie działa, do biura mozna sie dodzwonic po 40 minutach czekania..

wez tu sprawdz ile ci smsow do konca zostało albo mb. Nie wspomne o uaktywnieniu nowego pakietu.

 #357665  autor: biotyt
 05 wrz 2009, 12:14
Współczuję klientom tego operatora. Ja właśnie przez takie awarie zrezygnowałem z Plusa kilka lat temu. W mojej książce telefonicznej ta sieć nie istnieje. Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.

biotyt

 #357834  autor: baxka
 05 wrz 2009, 22:01
no faktycznie trochę przesadzają, nadal kody nie działają, cudem chyba udało mi się włączyć darmowy numer wczoraj, dzisiaj znów to samo, ani salda konta, ani pakietów sprawdzić czy uaktuwnić się nie da, już mnie tozaczyna naprawdę denerwować...echhh

 #358080  autor: ztomasz
 06 wrz 2009, 20:53
Dzis juz wszystko zaczelo dzialac poprawnie. Widocznie tak wyglada weekend w Plus-brak technikow.

 #358102  autor: mariusz9a
 06 wrz 2009, 21:43
ztomasz pisze:Widocznie tak wyglada weekend w Plus-brak technikow.
Technicy są dostępni 24h u każdego operatora. Intec sam obsługuje serwis swojego oprogramowania. Przez weekend był robiony update softu.

 #358717  autor: jacguszi
 10 wrz 2009, 01:13
biotyt pisze:Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.
Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.

 #364314  autor: mmarek
 11 paź 2009, 16:55
Naprawili już tą awarię ? bo mi nadal usługi krótkim kodem przychodzą z dużym opóźnieniem.

 #364320  autor: biotyt
 11 paź 2009, 17:54
jacguszi pisze:
biotyt pisze:Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.
Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.
Korzystałem z Tak Taka i Simplusa równie długo więc sam odczułem na sobie, że w Simplusie z ich platformą do tych problemów należy przyzwyczaić się. Nie twierdzę jednak, że inni operatorzy nie mają wpadek.

biotyt

 #364325  autor: Pijo
 11 paź 2009, 18:11
jacguszi pisze:Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.
Korzystalem z Tak Tak długo i nigdy nie mialem takich problemów jak są od sierpnia i trwają do dziś w na nowej platformie w Simplusie.

Prześledziłem tez wątki na telepolis o poprzednich platformach simplusowych i zawsze byly tam problemy uniemożliwiające normalne użytkowanie.

Poza tym brak bilingów online uniemożliwia normalne składanie reklamacji jeśli ci cos zle nalicza to jestes zdany na dobra łaskę konsultanta. Chyba ze sobie biling papierowy za 30 zl zamowisz.