• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #353035  autor: widex
 17 sie 2009, 13:02
Mi w sumie też dobrze liczy, ale moje sesje trwały krótko, więc nie wiem jak na dłuższą metę.


Nadal między 3G, a 2G rozłącza. Będą budować stacje bazową NodeB i BTS obok, więc może naprawią to u mnue.

 #353044  autor: mermi
 17 sie 2009, 13:21
Ja na razie nie korzystam z push maila, a jedynie łączę się sporadycznie przy używaniu gpsa. Poczekam najpierw aż rozpatrzą moją reklamację z 20 lipca (do dzisiaj ją rozpatrują).

Ale...
Jest nowy problem, otóż moje konto pokazuje ważność do... 23 sierpnia 2009r!!! Normalnie szopka na kółkach. Dzisiaj nawet przyszedł sms ponaglający bym zasilił konto bo stracę środki i zablokują połączenia wychodzące.
Do tego próby zgłoszenia reklamacji przez play24 skutkują błędem 1250507716300SCBF400.
Oni rzeczywiście chcą mnie przekonać bym poszedł sobie z numerem do innej sieci...

 #353048  autor: ciuchcia
 17 sie 2009, 13:23
to zalezy jak program z ktorego korzystasz administruje laczem. Z tego co wiem wiekszosc przegladarek zintegrowanych z telefonami nawiazuje polaczenie, pobiera dane, a potem sie rozlacza (naliczajac oplate 12 gr), jak ladujesz kolejna strone jest naliczana kolejna oplata. Opera mini sama podtrzymuje polaczenie. gadu tez powinno. Plus pewnie zlosliwie rozlacza polaczenia - uzytkownik pewnie nawet tego nie zauwazy, bo program polaczy mu sie ponownie. A swoja droga korzystalem przez tydzien z mbank mobile (wlasnie do netu) i calkiem niezle to wyglada. Naliczali mi zawsze znaczenie mniej transferu niz pokazywal laptop :D

 #353192  autor: express100
 18 sie 2009, 00:11
Mi w Play`u też źle czasami naliczy na niektórych numerach, ale reklamacja idzie i wszystko jest OK :wink:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #354684  autor: mermi
 24 sie 2009, 13:40
mermi pisze:Ja na razie nie korzystam z push maila, a jedynie łączę się sporadycznie przy używaniu gpsa. Poczekam najpierw aż rozpatrzą moją reklamację z 20 lipca (do dzisiaj ją rozpatrują).

Ale...
Jest nowy problem, otóż moje konto pokazuje ważność do... 23 sierpnia 2009r!!! Normalnie szopka na kółkach. Dzisiaj nawet przyszedł sms ponaglający bym zasilił konto bo stracę środki i zablokują połączenia wychodzące.
Do tego próby zgłoszenia reklamacji przez play24 skutkują błędem 1250507716300SCBF400.
Oni rzeczywiście chcą mnie przekonać bym poszedł sobie z numerem do innej sieci...
Więc tak:
zaczynając od końca, po telefonie do bok-u ważność konta została wyprostowana (choć i tak śmiesznie, bo dali termin 23 sierpnia 2010r mimo, że doładowanie było w lipcu:)
Przypomniałem im też o mojej wiszącej reklamacji i już następnego dnia wróciła mi kasa na konto. Dzień później na play24 była odpowiedź z wyjaśnieniami. Co ciekawe zwrócili mi ponad 8zł, choć reklamowałem problem z jednym pakietem internetowym wartym 5zł. Strasznie przepraszali za problemy i zarzekali się, że już wszystko naprawili, a dzięki mojemu zgłoszeniu mogli poprawić jakość swoich usług bla bla bla. Największy LOL, to forma dodatkowego wynagrodzenia jakie zaproponowali - "jednorazowy pakiet 5 (słownie: PIĘĆ) minut do wszystkich sieci". Nawet nie chciało mi się fatygować aby go aktywować...
No ale po tym wszystkim należało sprawdzić jak działa rozliczanie internetu. I tutaj właściwie pełna satysfakcja, gdyż w końcu nie zżera hurtowych ilości danych. Testowane przez 3 dni. I oby tak już zawsze było.

 #354688  autor: widex
 24 sie 2009, 13:55
Mi również poprawiło się. testowałem i jest ekstra :D

 #354690  autor: x-men18
 24 sie 2009, 13:58
Ja jestem od niedawna w Play Fresh,ale mi wszystko pobiera normalnie(Mam nadzieje że zawsze będzie tak).Jestem bardzo zadowolony z Play.

Mam pytanie czy to założenie o ważności konta z ich oferty będzie zawsze trwało tzn. czy na przykład za rok nie zmienią na coś gorszego,czy to tylko taka podpucha aby przyciągnąć klientów:
Kod: Zaznacz cały
Play Fresh to także ważność konta 1 rok na połączenia wychodzące. I to po każdym doładowaniu. Nie martw się, że musisz wykorzystać środki na koncie, przez 2 dni

 #354695  autor: widex
 24 sie 2009, 14:10
Teoretycznie mogą, ale w praktyce to taki Play fresh za dwa lata czy rok może być tylko praktyczny z powodu wazności konta.

Teraz głównie z powodu transmisji danych i niższych MTR-ów można wprowadzać dodatkowe bonusy.

Przykład, za rok czy na wiosnę wprowadzą kolejną ofertę na kartę z ceną 15 gr do wszystkich, darmowy numer, SMSy darmowe tak długo jak konto wychodzące oraz ekstra pakiety na Internet.
doładowanie za 30 zł na 3 miesiące.

Wiele osób skusi się i przejdzie. Będzie wybór: długa wazność lub taniej.

To tylko biznes. Jednak nie ma co liczyć, że zrezygnują z tak długiej wazności konta. To jest + dla nich i dla nas ;)

 #354703  autor: DanielR
 24 sie 2009, 14:35
x-men18 pisze:Mam pytanie czy to założenie o ważności konta z ich oferty będzie zawsze trwało tzn. czy na przykład za rok nie zmienią na coś gorszego,czy to tylko taka podpucha aby przyciągnąć klientów:
Na szczęście to nie promocja, a oferta cennikowa. Więc myślę, że raczej nie będą skłonni by "to ruszać".
Podobna sytuacja istnieje w ofertach prepaid innych sieci. Odkąd unormowały się najpopularniejsze doładowania na poziomie: 25 zł / 1 miesiąc, czy też 50 zł / 3 miesiące, to przez te parę lat jak na razie nic się nie zmienia.
Co prawda ostatnio w Tak Tak-u zmieniła się wartość doładowania przedłużającego ważność konta o 1 miesiąc z 20 zł na 25 zł, ale te 20 zł, to była długo utrzymywana promocja. W cenniku było (chyba) zawsze 25 zł.
Zresztą rok ważności na połączenia wychodzące, to ogromna zaleta i wyróżnik prepaid Play na tle konkurencji (podobnymi parametrami obecnie może pochwalić się jedynie MVNO CenterNetu - "wRodzinie" - choć tam jest "tylko" 12 miesięcy na wykonywanie połączeń, a w Play "Fresh" dodatkowo + 3 miesiące na ich odbieranie).
Sądzę, że raczej z tego już nie zrezygnują, bo to w bardzo złym świetle stawiałoby pewność ofert w ogóle w całej sieci Play i podkopało by zaufanie wielu ludzi do ich sieci. Obecnie nie mogą sobie na to pozwolić - zresztą w ogóle nie powinni, bo to przecież taki polski komórkowy "challenger", a to zobowiązuje.
:)

 #354706  autor: x-men18
 24 sie 2009, 14:40
Ja ze względu na długoterminowość ważności konta przeszedłem do Play Fresh. I mam taką nadzieje że nie zmienią ważności konta na niekorzyść naszą.

 #354707  autor: DanielR
 24 sie 2009, 14:41
widex pisze:Przykład, za rok czy na wiosnę wprowadzą kolejną ofertę na kartę z ceną 15 gr do wszystkich, darmowy numer, SMSy darmowe tak długo jak konto wychodzące oraz ekstra pakiety na Internet.
doładowanie za 30 zł na 3 miesiące.
Wątpię, żeby tak kombinowali.
Moim skromnym zdaniem jeżeli nawet obniżą ceny i wprowadzą inne atrakcyjne pakiety, to już nie wrócą do "abonamentu w prepaidzie". Rok ważności konta na wychodzące raczej pozostanie.

 #354711  autor: x-men18
 24 sie 2009, 14:50
jojo pisze:Sądzę, że raczej z tego już nie zrezygnują, bo to w bardzo złym świetle stawiałoby pewność ofert w ogóle w całej sieci Play i podkopało by zaufanie wielu ludzi do ich sieci.

Masz racje to by później źle o nich świadczyło.

 #354816  autor: margeo
 24 sie 2009, 23:18
Jak wygląda kwestia sciągania kb z paczki 5MB we Fresh? Schodzi płynnie, czy też za każde rozpoczęte 100kb? Nie widzę tego na stronie play'a. Używam danych glownie do A-GPSu. Kilka dni temu aktywowałem paczkę myśląc, ze będzie taniej (powinno), jednak kb dość szybko zaczęły mi znikać z pakietu. Wszedłem dziś na play24 i okazuje się, że choć tel pobrał 10kb (co widnieje w bilingu) - system zaokrąglił to do pełnych 100kb (biling)... Jak to wyglada u Was? Tak jest w play??? Używam także blueconnecta w abo Ery i tam system rozlicza płynnie...
Byłem dziś w Play Zone w Poznaniu i zdziwiłem się, że konsultanci nie mają dostępu do kont - tylko dzwoniąc do BOK mogę uzyskać informacje co się dzieje na moim koncie... Przewaga W3...

**********************
POZDRAWIAM!

 #354822  autor: user_delete19
 24 sie 2009, 23:31
margeo pisze:system zaokrąglił to do pełnych 100kb (biling)... Jak to wyglada u Was? Tak jest w play??? Używam także blueconnecta w abo Ery i tam system rozlicza płynnie...
schodzi co 100kb (ergo - pakiet jest dosyć bezsensowny, no ale...)


SOT: (do wydzielenia?)
margeo pisze:Byłem dziś w Play Zone w Poznaniu i zdziwiłem się, że konsultanci nie mają dostępu do kont - tylko dzwoniąc do BOK mogę uzyskać informacje co się dzieje na moim koncie... Przewaga W3...
ja mam nadzieje, że w zwiazku ze zmianami organizacyjno-własnościowymi na linii p4-play-germanos salony w końcu uzyskają dostep do takich danych...