• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #350214  autor: jastrzomb_nocny
 03 sie 2009, 22:52
express100 pisze:Napisz po prostu do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
A co do Marcina to jest teraz na urlopie z rodziną i lepiej nie przeszkadzać mu w sprawach firmowych :)
Pozdrawiam! :-D
Oczywiście wysłać pismo do UKE można - tylko co to da?
UKE przyzna rację "pijaczysko" ukarze P4 i co? Co "pijaczysko" będzie z tego miał? Poczucie satysfakcji?
Rozumiem, że Marcin jest teraz na urlopie, ale nie spodziewam, się by nawet nie będąc na urlopie załatwił sprawę w 5 minut. Jestem w stanie przypilnować by Marcin lub ktoś inny odpowiedzialny zajął się tą sprawą i znalazł jej rozwiązanie - rozwiązanie które będzie satysfakcjonowało "pijaczysko".

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #350216  autor: marcinb
 03 sie 2009, 22:53
Najlepsze są tłumaczenia niektórych,że najlepiej samemu czytać regulaminy (a i owszem) natomiast konsultanci Play mają prawo do mataczenia bo przecież walczą o prowizję za każdego nowego klienta. :smt011

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #350236  autor: jastrzomb_nocny
 03 sie 2009, 23:56
marcinb --> a co oni mogą jeszcze mataczyć? papiery złożone podpisane
Jak Konsultanci powiedzą, że Klient nie chciał przenosić numeru, a "pijaczysko" powie, że chciał to uwierzą "pijaczysko" a nie Konsultantom.
Play, Marcinowi i jeszcze wielu innym osobom (w tym również mnie) zależy na tym by obsługa w Play była profesjonalna a Klienci zadowoleni

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #354433  autor: pijaczysko
 23 sie 2009, 00:24
dzieki jastrzębiu za pomoc.
Dzisiaj siadłem i zacząlęm przeglądać szczeg. bilingi. I cóż?
w nagrodę za przejście przez trzy miesiące placilem za polączenie 39 grosikow za minutę rozmowy!
Poezja!
Kuźwa zamiast przejść na kartę i płacić 29 groszy ja z z szarmanckim uśmiechem placę 0 0.10 grosikow więcej. W procentach wygląda więcej cosik jakieś...40 procent więcej!
Reasumując zrobiłem interes życia! Umowa na 27 miesięcy! Brak jakichkolwiek dodatkowych usług typu zbieraj minuty! Podwyzszony koszt rozmowy, zszargane nerwy i totalna bezsilność.
Cale szczeście ze sa tacy ludzie jak nocny jastrząb! A i Pani z salonu Playa!
Jastrzebiu czekam na ten telefon! Ale złośc we mnie coraz wieksza.

 #354446  autor: jastrzomb_nocny
 23 sie 2009, 08:59
pijaczysko, rozumiem Cię świetnie też q... trzepała by mnie ostra
I rozumiem, że za te 10gr drożej czy jak wolisz 40% więcej na razie masz fona za 1zł lub inną okazyjną cenę.
Rozumiem, że chciałbyś mieć jeszcze upust na abo i by ktoś napisał, że przykro mu z powodu błędu pracowników.
Mam nadzieję, że na razie spełniam wszystkie moje obietnice, czyli dostałeś kopię maila, który wysłałem w Twojej sprawie.. Ponieważ nie było odzewu przez kilka dni to jak wiesz osobiście dzwoniłem by się dowiedzieć co się dzieje i za raz po rozmowie przekazałem Ci informację.
Wyślę jutro rano mail-a do Marcina by mu przypomnieć o Twojej sprawie i jak tylko będę miał wieści od niego to Ci je przekażę. Jeśli Marcin mi powie, że nie może się zająć Twoim problem, to poruszę moje inne kontakty, by rozwiązać Twój problem.
Wierzę, że czekanie Cię w wq.... tym bardziej, że czekasz już od dawna.
A ja raptem od tygodnia zajmuję się Twoim problemem.

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #354723  autor: despera
 24 sie 2009, 16:08
Hmm. JA przenosiłem się z abonamentu ERY do PLAY FRESH - byłem z umową z ery dzień po jej wygaśnięciu do 14, byłem 15. Załatwiono elegancko, era po 30 dniach + czas do wystawienia faktury zwolniła numer. 21 następnego miesiąca.

 #354732  autor: DevilishChaos
 24 sie 2009, 16:49
pijaczysko, po pierwsze duzo biles piany ale wciaz nie podales zadnych konkretow. Przedwszytskim przejrzyj jeszcze raz dokumenty, ktore podpisywales. Pierwszy dokument ktory musiales podpisac, nazywa sie w naglowku: wniosek o przeniesieniu numeru do sieci play, wiec prosze nie pisz ze ktos czegos nie zaznaczyl...
po drugie 90 dni jest po to ze, jesli poszlo by cos nie tak z twoim przeniesieniem, masz wlasnie 90 dni na zamkniecie sprawy i jej wznowienie w ramach tej samej sprawy..

 #354740  autor: jastrzomb_nocny
 24 sie 2009, 17:38
DevilishChaos, odpowiem za pijaczysko, bo zajmuje się jego sprawą obecnie.
Dokument, który pijaczysko, dostał w Play i z którymi miał się udać do Plusa nazywał się "Wniosek o rozwiązanie umowy" zamiast "wniosek o rozwiązanie umowy wraz z przeniesieniem numeru". No więc Polkomtel rozwiał z nim umowę i zabrał jego numer.
Nie wiem czemu w Play nie wzięli od niego pełnomocnictwa i czemu nie pracownicy Play nie zauważyli, że dają mu zły dokument. Powiem delikatnie, że nie wykazali się "profesjonalizmem".
DevilishChaos, opowiedz mi proszę co pijaczysko, może teraz zrobić. Podpisał umowę na 24mc dostał telefon i numer tymczasowy. Warunki promocji miały zaczął działa w momencie przeniesienia numeru (tak stanowi regulamin promocji). Numer nie został przeniesiony z powodów podanych wyżej.
Rozumie, że pijaczysko, może teraz od Ciebie przyjść oddać telefon rozwiązać umowę bez jakich ktokolwiek konsekwencji i podpisać nową i ponownie zgłosić się do plusa że chce przenieść swój numer który już mu wyłączyli?
Podaj adres punktu w którym pracujesz, albo takiego w którym da się to załatwić a osobiście zawiozę tam pijaczysko, choćby było to na drugim krańcu polski.

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzom Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #354794  autor: pijaczysko
 24 sie 2009, 21:33
macie racje! Nie ma co bić pianę!
Tylko aby ubić pianę potrzeba jaj!
Ja ich nie mialem ale bez jakichkolwiek jaj byli pracownicy germanosa reprezentujacy Playa. Moze i nie celowo lecz z nieudolnosci totalnej zrobili mnie w jajo!
I panie pracujace w informacji Playa ( biuro obslugi klienta ) nie wiedza do dnia dzisiejszego kiedy wygasa tymczasoy numer!
1 odp pierwsza za dwa tygodnie
2. odp druga za miesiac
3. odp trzecia trzeba podpisac umowe
ja chcialem po 1 miesiacu zrezygnowac juz z numeru plusa i pozostac przy tymczasowym. Niestety wg owych pan nie ma takiej mozliwosci. dalej nie wiem co i jak!
Wiem, wiem ze powinienem czytac i nie wierzyc pracownikom Playa. jasne moja wina! Zdaje sobie sprawe, ale ja glupi i jak ta cnotka zawierzylem ludziskom!
Teraz pokutuje! Tylko chce wiedziec co dalej! czy ktos w tej sieci jest w stanie powiedziec cos sensownego?!

Place dodatkoa kase za minuty,
Nie otrzymalem promocji
przedluzona umowa
brak dodatkowych uslug
i tylko nocny jastrzab i jedna Pani z salonu Germanosa staneli na wysokosci zadania! Ja dałem d@@y wiem. Az mnie odbyt boli i glowa pęka, a i kasa ubywa!