• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #354055  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 15:29
W jaki sposób mogę sprawdzić w Erze ilość wykorzystanych MB? Co prawda w telefonie mam licznik danych, ale w erze każde rozpoczęte przesyłanie danych jest zaokrąglane w górę, więc informacje podane przez telefon mogą się w znacznym stopniu różnić od rzeczywistej sytuacji.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 16:34 przez 6abstruse, łącznie zmieniany 1 raz.

 #354065  autor: ciuchcia
 21 sie 2009, 15:59
to samo pytani zadalem ostatnio w salonie ery. Niezbyt mila Pani odpowiedziala mi ze nie mozna tego sprawdzic samodzielnie - podala mi stan wykorzystania (wg mnie mocno zawyzony) i poinformowala, ze nie moze sprawdzic stanu wykorzystania wstecz (tylko biezace wykorzystanie).

 #354077  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 16:44
Jeśli jest tak jak powiedziała niemiła pani to niezbyt ciekawie...
Dla pewności napisałem jeszcze do iboa, mam nadzieje, że istnieje jednak jakiś sposób, bo nie widzi mi się biegać do salonu za każdym razem gdy chcę to sprawdzić. Dam znać jeśli dostanę odpowiedź.

 #354079  autor: ciuchcia
 21 sie 2009, 16:48
z poziomu itaktak nie mozna tego sprawdzic na pewno (jest tylko info ze pakiet jest aktywny). pewnie piszac do nich maila otrzymasz w odpowiedzi stan wykorzystania, ale to raczej malo wygodna forma dowiadywania sie stanu. Jakbys cos ustalil to napisz bo sam jestem ciekaw :)
Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 16:55 przez ciuchcia, łącznie zmieniany 1 raz.

 #354081  autor: tarak
 21 sie 2009, 16:52
na i-boa jest zakładka 'bieżące połączenia' a w niej 'wykorzystanie pakietów'.

 #354084  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 17:00
@tarak
Ja mam tam jedynie minuty.
Do tego niezbyt aktualne.

 #354135  autor: vinc
 21 sie 2009, 20:05
6abstruse pisze:@tarak
Ja mam tam jedynie minuty.
Do tego niezbyt aktualne.
To zaznacz transfer danych ;)

Obrazek

 #354144  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 20:35
vinc,
Mógłbyś dokładniej wyjasnic gdzie znajdę "transfer danych" który mam zaznaczyć, bo ja nic takiego nie widzę w wykorzystaniu pakietów...już nie wiem czy to z iboa jest coś nie tak, czy z moim wzrokiem ;)

 #354146  autor: ciuchcia
 21 sie 2009, 20:38
moze problem polega na roznicy w usludze. Ja mam Tak Taka i na pewno nic takiego nie mam (zreszta jak wroce do domu to screena moge zalaczyc). Bycmoze dla klienta abonamentowego jest to dostepne.

 #354148  autor: Marens
 21 sie 2009, 20:41
Obrazek

 #354155  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 20:55
Marens,
Co do twojego screena, można tam sprawdzić kiedy miała miejsce transmisja danych, ale nigdzie nie ma nic o pozostałych MB.

 #354175  autor: Marens
 21 sie 2009, 21:54
Obrazek

 #354177  autor: osachorzow
 21 sie 2009, 22:05
6abstruse, to co wkleja Marens jest dostępne tylko dla abonamentowców - dodatkowo pod billingiem jest suma połączęń / danych / smsów więc nawet jeśli pakiety internetowe nie są wyświetlane w podsumowaniu pozostałych pakietów to i tak jest szansa na sprawdzenie pozostałych danych do wykorzystania ;) gorzej w taktaku bo tam nie ma nic nt. danych w billingu - są tylko połączenia głosowe, sms i mms ;(

 #354194  autor: 6abstruse
 21 sie 2009, 22:53
U mnie właśnie pojawiło się:
Obrazek
Wygląda na to, że po prostu trzeba było poczekać :wink:

 #354195  autor: osachorzow
 21 sie 2009, 22:55
6abstruse pisze:trzeba było poczekać
albo dostatecznie mocno o tym myśleć, tak aby te myśli dotarły do Ery i/lub jej systemów informatycznych ;)

 #354212  autor: Marens
 22 sie 2009, 00:30
6abstruse pisze:Marens,
Co do twojego screena, można tam sprawdzić kiedy miała miejsce transmisja danych, ale nigdzie nie ma nic o pozostałych MB.
Era Domowa, więc tutaj nie ma transmisji danych.
TakTak, ani Heyah nie umożliwia sprawdzania billingu/pozostałej paczki danych.

[ Dodano: 2009-08-22, 00:32 ]
osachorzow pisze:albo dostatecznie mocno o tym myśleć, tak aby te myśli dotarły do Ery i/lub jej systemów informatycznych ;)
Myślę, że akurat w tym przypadku nasze myśli nie wpłynęły na zmiany gdyż minęło zbyt mało czasu od pierwszej myśli...
Zastanawiam się, czy blueconnect też ma taki "bajer".

 #354217  autor: Gela
 22 sie 2009, 01:15
Że jeszcze nikt tego nie napisał !! :shock:
Dzwonisz na saldo konta +48 602963000 i słuchasz...
tylko słuchaj do konca bo na koncu gadaja. Automat tam ci wszystko powie: liczba minut, ile musisz zaplacic, liczba danych do wykorzystania.

Zakladam z góry ze masz abo bo na TT nie uruchomisz pakietu wiekszego niz 5mb

 #354226  autor: 6abstruse
 22 sie 2009, 08:15
Gela,
Rzeczywiście teraz, gdy mam już MB na stronie mogę też sprawdzić pod podanym przez Ciebie numerem. Wcześniej pod tym numerem były tylko koszty+minuty.

edit:
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą w iboa. Dzisiaj zadzwonił do mnie Pan konsultant, wszystko wyjaśnił, a na koniec zapytał jeszcze czy życzę sobie otrzymać pisemną odpowiedź mailem. Nie ma porównania z orange, w którym odpowiedź JEŚLI przychodziła to najwcześniej po tygodniu.

 #354249  autor: Marens
 22 sie 2009, 12:05
Gela pisze:Że jeszcze nikt tego nie napisał !! :shock:
Sprawdzenie jest płatne 0,29zł/połączenie

 #354363  autor: Gela
 22 sie 2009, 18:22
Swoją drogą powinni wprowadzić specjalny kod do sprawdzania stanu wykorzystania pakietu, jak to jest np przy sprawdzaniu stanu konta w prepaidach.