Masz
poniżej 6,10pln...wczytaj się dobrze w tę wiadomość. Ja też się na to nabrałem, załadowałem szybko 10pln i nadal było to samo.
Złóż reklamację, teoretycznie mają 30 dni ale w praktyce rozpatrują to w ciągu 48h.
Przy okazji zapytaj z jakiego tytułu pobrali tę opłatę...
[ Dodano: 2009-08-22, 12:41 ]
A i jeszcze jedno.
Radzę się nie sugerować tym samoobsługowym sprawdzaniem statusu na stronie Play tylko za jakieś 2 dni iść osobiście do salonu i zapytać jak sprawa wygląda.
Ja tak właśnie zrobiłem po tygodniu oczekiwania a tam miła i sympatyczna pani mówi, że już tego samego dnia co składałem wnisek dostali odp. od Mobilkinga i może mi wydać nowy starter.
Starter Mobilkinga jest jeszcze aktywny a ten Play nie ale powiedziała, że jutro powinien być aktywowany.
(tzn. odebrałem go dzisiaj)
Przyznała, że sytuacja jest trochę nietypowa ale u niej w systemie nie ma żadnych przeszkód do wydania nowego startera.
Napisze jak tylko Play go aktywuje!!!
[ Dodano: 2009-08-23, 08:19 ]
Witam.
Sprawa zakończona, wszystko udało się wyjaśnić. Jak pisałem wcześnij Mobilking oddał pieniądze i zwolnił numer.
Numer dzisiaj został aktywowany w Play.
Reasumując można przenieść numer z Mobilkinga do Play. Mimo, że proces nie przebiega zbyt sprawnie kończy się sukcesem.
Polecam kontakt z dobrym salonem Play po 1-2 dniach od złożenia wniosku i tam się dowiedzeć co i jak.
OK, dzięki.
Z mojej strony KONIEC TEMATU.
